Een mod te vriend houden.quote:Op maandag 29 september 2008 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kun je dat anders interpreteren dan?
Haha dan ben je geowndXDquote:Op maandag 29 september 2008 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stond ik 3kwartier in de rij, word ik er uitgestuurd door een of ander oud wijf...
Oh.quote:Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een mod te vriend houden.Suckie suckie 1 dolla?
Cheapquote:Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een mod te vriend houden.Suckie suckie 1 dolla?
Oke, is goed...quote:Op maandag 29 september 2008 17:24 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga even eten, dan weer voetballen![]()
Ik kijk altijd wie is de chef, erg leuk.quote:Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kookprogramma's FTW
Oh![]()
Cul is een paar duren verder...
Ja, tevens ben je nu zwanger.quote:Op maandag 29 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wie is de chef, erg leuk.heb een aantal recepten opgeslagen zodat ik die kan maken als mijn vriendinnetje terug is.... of klinkt dit erg gay?
![]()
De 1 is met typfouten, de andere niet. O die naast P zit enzo.quote:Op maandag 29 september 2008 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is het verschil tussen Pwnt en Owned...
Nee is lievquote:Op maandag 29 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wie is de chef, erg leuk.heb een aantal recepten opgeslagen zodat ik die kan maken als mijn vriendinnetje terug is.... of klinkt dit erg gay?
![]()
Ohja? Maar van wie dan?quote:Op maandag 29 september 2008 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, tevens ben je nu zwanger.
Beste Tina...quote:Op maandag 29 september 2008 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, tevens ben je nu zwanger.
Neen helemaal niet.quote:Op maandag 29 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ik snap er niets van..quote:Op maandag 29 september 2008 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De 1 is met typfouten, de andere niet. O die naast P zit enzo._! net als dat the vaak expres als teh word geschreven. pron en garpje zijn daar ook voorbeelden van.
Kijk, jij snapt het!quote:Op maandag 29 september 2008 17:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen helemaal niet.
Een echte kerel weet zijn vriendin te behagen op elk mogelijke manier.
Dus ook ophitsen door middel van lekker eten en een goed wijntje.
Lekkere ontspannen sfeer.
En dan afmaken met een grandioze bats partij.
Of: "Hoi, schat, ik wou je imponeren met een luxe maal om je daarna in 2en te batsen. Maar ik ben zo geil dat dat me te lang ging duren, hier een patatje frikandel, opeten die handel, dan kunnen we aan de bak".quote:Op maandag 29 september 2008 17:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen helemaal niet.
Een echte kerel weet zijn vriendin te behagen op elk mogelijke manier.
Dus ook ophitsen door middel van lekker eten en een goed wijntje.
Lekkere ontspannen sfeer.
En dan afmaken met een grandioze bats partij.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pwnquote:Op maandag 29 september 2008 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap er niets van..
Maar het is zoiets als: haha ik lach je uit ofzo
quote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het!
Alleen dat afmaken sla ik altijd over. Geeft zo'n rotzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |