Maar toen heette het Algemene Taalstudies, dus nu issie nieuwquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:28 schreef ArtemisQ het volgende:
[..]
TCS is volgens mij al zo'n 20 jaar oud...
Nee hoor, ik heb TCS gedaan, in Utrecht. TCS heette eerst Algemene Letteren en heet in elk geval sinds 2002 (maar waarschijnlijk eerder) TCS.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:26 schreef SLP_ het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel echt de studie Taal&Cultuur Studies [TCS] dus niet bijv. Engelse taal & Cultuur of Spaanse Taal & CultuurDie studie is alleen te volgen in Utrecht en Nijmegen en is nog maar één of twee jaar oud ofzo
Dus ik bedoel iets anders dan jullie denk ik
Serieus? Ik weet niet beter dan dat het TCS heetquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar toen heette het Algemene Taalstudies, dus nu issie nieuw
Vooral de wat oudere docenten hadden het meer over ATS dan TCS volgens mij...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus? Ik weet niet beter dan dat het TCS heet
Maakt het wat uit? Je diploma wordt het toch niet meer door waard als je een hoog cijfer hebt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:43 schreef MoneyTalks het volgende:
Tot hoever worden cijfers op je bachelor diploma eigenlijk afgerond? Hele cijfers (6 -- 7 -- 8 -- 9), of ook tot halve cijfers (6,5 -- 7,5 -- 8,5)?
Uh jawel hoor, als een bedrijf 2 sollicitanten heeft met hetzelfde diploma, maar waarvan de een alleen maar 6-en heeft en dan ander 7's en 8-en, dan zal de voorkeur toch in de meeste gevallen gaan naar de laatste student.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:45 schreef n00000b het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Je diploma wordt het toch niet meer door waard als je een hoog cijfer hebt?
Volgens mij halve cijfers.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:43 schreef MoneyTalks het volgende:
Tot hoever worden cijfers op je bachelor diploma eigenlijk afgerond? Hele cijfers (6 -- 7 -- 8 -- 9), of ook tot halve cijfers (6,5 -- 7,5 -- 8,5)?
Algemene Sociale Wetenschappen is iets breder/algemener dan Sociologie. Sociologie is meer gericht op de 3 hoofdvragen: ongelijkheid, rationalisering en cohesie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:30 schreef esmeeja het volgende:
Hallo Iedereen,
Ik heb even een vraagje:): Zijn er hier mensen die mij kort het verschil kunnen vertellen tussen Algemene Sociale Wetenschappen en Sociologie?
En zijn er mensen die een van deze studies doen, is het een beetje een leuke/goede studie?
Ik ga het ook doen, gezelligquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:37 schreef 49euro het volgende:
iemand informatie of ervaringen om te delen over de studie economie en bedrijfseconomie in utrecht?
ben je open dag of voorlichtingsdag geweest ofzo of wat was je indruk over de studie want utrecht is nou niet echt de universiteit om een economische opleiding te volgen?quote:
Nee, ik ben niet naar een voorlichtingsdag geweest. Heb al eens eerder economie gestudeerd dus weet wat ik kan verwachten. Utrecht is gewoon een hele toffe stad om te studeren, daarvoor ga ik eigenlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:43 schreef 49euro het volgende:
[..]
ben je open dag of voorlichtingsdag geweest ofzo of wat was je indruk over de studie want utrecht is nou niet echt de universiteit om een economische opleiding te volgen?
Goed zoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 06:59 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me even...
Ga aanstaand collegejaar Wiskunde en Informatica studeren aan de UU.
Haha.... thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |