abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61995032
Doen jullie dat weleens? Bijvoorbeeld expres met andere vrouwen gaan staan praten/ flirten of uitbundig dansen, terwijl je weet dat ze in de buurt staat? En waarom wordt dat gedaan? Om haar uit de tent te lokken of om haar aandacht te trekken? Please explain....en wat kun je daar als meisje het beste tegen doen?

-edit- OP teruggezet

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 29-09-2008 16:29:51 ]
pi_61995181
Om een trio te regelen natuurlijk.
kaasboer
pi_61995212
Het is eigenlijk net zo iets als meisjes die hard-to-get spelen
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
pi_61995305
Ja maar wat wil je ermee bewijzen/bereiken?

[ Bericht 100% gewijzigd door Re op 29-09-2008 16:32:35 ]
pi_61995320
Wat willen meisjes bereiken met hard-to-get spelen?
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
  maandag 29 september 2008 @ 14:03:24 #6
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_61995419
mannen gaat niet met een andere vrouw praten omdat ze jou jaloers willen maken. Ze gaan met een andere vrouw praten omdat ze daar ook mee willen hompekurken. Kom op!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_61995486
Hard to get spelen is meer onbereikbaar overkomen, wat mysterieuzer doen etc. dat vind ik persoonlijk heel wat anders dan iemand jaloers proberen te maken door met andere vrouwen te gaan staan praten/flirten en iemand negeren.
Want dan ga ik namelijk denken dat diegene gewoon helemaal niet meer geïnteresseerd in mij is...terwijl je met hard to get spelen dat gevoel van mogelijke interesse nog wel hebt.

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 29-09-2008 16:33:06 ]
  maandag 29 september 2008 @ 14:06:14 #8
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_61995494
schot voor de boeg: TS is een vrouw en afgelopen weekend heeft haar vent voor haar ogen (!!!) een gesprekje gevoerd met een ander exemplaar van de vrouwelijke overtuiging, wat haar deerlijk ontstemde. Een ruzie kon derhalve niet uitblijven, en dat deed die dan ook niet.

TS' vent verweerde zich door te melden dat "het zomaar iemand was" en schamperde voorts op verbolgen toon dat "hij kennelijk niet ééns meer gewoon met iemand mag praten " wat TS weer een schuldgevoel bezorgde, maar de vraag bleef: wás dat echt een 'gewoon gesprekje' of zat daar meer achter?

ballpark?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 29 september 2008 @ 14:10:38 #9
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_61995610
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:05 schreef Ijs_Koffie het volgende:
Hard to get spelen is meer onbereikbaar overkomen, wat mysterieuzer doen etc. dat vind ik persoonlijk heel wat anders dan iemand jaloers proberen te maken door met andere vrouwen te gaan staan praten/flirten en iemand negeren.
Want dan ga ik namelijk denken dat diegene gewoon helemaal niet meer geïnteresseerd in mij is...terwijl je met hard to get spelen dat gevoel van mogelijke interesse nog wel hebt.
Hard to get spelen is dom.
Toen opa nog jong was liet ik ze altijd keihard staan, die hard-to-get-spelers. En daarna over de zeik zijn. Jamaar jamaar jamaar wij.... Niks wij. DoctorB en de niet-hard-to-get-spelers. Niet jij. Kans verkeken. Doei. En dan janken. Uiteraard.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_61995806
Hard to get spelen is ook heel stom, maar iemand expres jaloers proberen te maken vind ik nog veel erger...sterker nog, ik vind het echt een afknapper en het zorgt ervoor dat ik mijn vertrouwen in die persoon verlies.

@Garisson: dit is een voorval van 2 weken terug en we hebben (nog) geen relatie, we spreken af en toe wat af etc.

[ Bericht 35% gewijzigd door Re op 29-09-2008 16:34:27 ]
  maandag 29 september 2008 @ 14:23:55 #11
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_61995980
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:18 schreef Ijs_Koffie het volgende:
Hard to get spelen is ook heel stom, maar iemand expres jaloers proberen te maken vind ik nog veel erger...sterker nog, ik vind het echt een afknapper en het zorgt ervoor dat ik mijn vertrouwen in die persoon verlies.

@Garisson: dit is een voorval van 2 weken terug en we hebben (nog) geen relatie, we spreken af en toe wat af etc.
je luistert niet.
Hij probeerde je niet jaloers te maken, hij wilde met die ander gewoon ook graag hompekurken.

Die avond dacht ie gewoon: ze speelt hard to get, wat een k*twijf. Ik probeer die ander daar wel even binnen te tikken. Kan altijd achteraf nog zeggen dat het een gekmakertje (=jaloers maken) was
pi_61996128
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:23 schreef DoctorB het volgende:

[..]

je luistert niet.
Hij probeerde je niet jaloers te maken, hij wilde met die ander gewoon ook graag hompekurken.
'

Die ander....

Oke laat ik ff heel heel eerlijk zijn...dit is niet alleen mijn mening maar ook de mening van zijn eigen vrienden...

"Het" was laten we zeggen een grote vrouw...iets groter dan hij zelf, hij/zij lijkt op een holbewoner of een manwijf, daar waren we met zn allen nog niet echt over uit.

De ander...een klein dik propje.

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 29-09-2008 16:36:31 ]
  maandag 29 september 2008 @ 14:31:11 #13
94676 Garisson72
pi_61996191
Ok, dus jullie hebben nog niets, en als hij met een ander meisje praat dan maakt je dat onzeker.

Waarom denk je dat hij dat expres doet, zoals je in de OP zegt? Zolang jullie niet écht iets hebben, is hij jou geen verantwoording verschuldigd aangaande de personen M/V die hij spreekt, lijkt mij. Zelfs al hadden jullie wel een relatie van het type DikkeMik zou hij daar nog vrij in moeten zijn, maar dat is mijn visie.

Vooral in dit prille stadium zou ik er vooral helemaal niets mee (en al helemaal niet tégen) doen; als je nu al de jaloerse beeyatch gaat uithangen jaag je hem alleen maar weg. Guaranteed.
Accepteer gewoon dat hij ook anderen spreekt, en haal wat positiefs uit het feit dat hij jou óók nog aandacht geeft - hij wil immers met je afspreken, toch?
pi_61996275
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:31 schreef Garisson72 het volgende:
Ok, dus jullie hebben nog niets, en als hij met een ander meisje praat dan maakt je dat onzeker.

Waarom denk je dat hij dat expres doet, zoals je in de OP zegt? Zolang jullie niet écht iets hebben, is hij jou geen verantwoording verschuldigd aangaande de personen M/V die hij spreekt, lijkt mij. Zelfs al hadden jullie wel een relatie van het type DikkeMik zou hij daar nog vrij in moeten zijn, maar dat is mijn visie.

Vooral in dit prille stadium zou ik er vooral helemaal niets mee (en al helemaal niet tégen) doen; als je nu al de jaloerse beeyatch gaat uithangen jaag je hem alleen maar weg. Guaranteed.
Accepteer gewoon dat hij ook anderen spreekt, en haal wat positiefs uit het feit dat hij jou óók nog aandacht geeft - hij wil immers met je afspreken, toch?
Dank je.

Die avond negeerde hij me volledig.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ijs_Koffie op 29-09-2008 14:44:25 ]
pi_61996360
Hij deed trouwens zo erg dat ie zelfs een beetje flirterig deed naar mijn vriendin toe...waar ik zelfs bij stond...

[ Bericht 48% gewijzigd door Re op 29-09-2008 16:37:28 ]
  maandag 29 september 2008 @ 14:43:42 #16
94676 Garisson72
pi_61996534
ja joh, als hij niet wil, dan wil hij niet. It's his loss, nietwaar?
  maandag 29 september 2008 @ 14:50:40 #17
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_61996738
Sommige vrouwen,, die doen moeilijk,, en de man weet niet zo goed wat ie hiermee aanmoet,, op de een of andere manier vinden vrouwen een man altijd interessanter als ie al met iemand is,, dus door te gaan flirten met andere, laat ie zien dat ie heus nog wel andere vrouwen kan krijgen, maar eigenlijk gewoon jou wil... dus,, je moet nu voor jezelf bepalen wil je die gast of niet,, zoniet dan moet je geen jank topics hier openen ...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_61996880
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:50 schreef DAMH het volgende:
Sommige vrouwen,, die doen moeilijk,, en de man weet niet zo goed wat ie hiermee aanmoet,, op de een of andere manier vinden vrouwen een man altijd interessanter als ie al met iemand is,, dus door te gaan flirten met andere, laat ie zien dat ie heus nog wel andere vrouwen kan krijgen, maar eigenlijk gewoon jou wil... dus,, je moet nu voor jezelf bepalen wil je die gast of niet,, zoniet dan moet je geen jank topics hier openen ...
Omdat ik niet zeker weet waarom hij zo doet, weet ik ook niet of ik hem wel wil of niet...ik begrijp zijn intenties niet...vandaar dit jank topic.

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 29-09-2008 16:38:55 ]
pi_61996998
Zelfde intenties als vrouwen die hard to get spelen.

ik ben geinteresseerd, maar ik kan iedereen krijgen dus moet je maar meer moeite doen.
  maandag 29 september 2008 @ 15:01:11 #20
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_61997017
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:56 schreef Ijs_Koffie het volgende:

[..]

Omdat ik niet zeker weet waarom hij zo doet, weet ik ook niet of ik hem wel wil of niet...ik begrijp zijn intenties niet...vandaar dit jank topic.
Hij is een vent.
Hij wil hompekurken.
Jij speelt hard-to-get
Hij wil hompekurken.
want hij is een vent.
Dus spreekt een een andere vrouw aan. Want misschien doet die niet zo psychotisch als jij.
En dat ze niet op jou lijkt.... dat DOET er niet toe.
Want hij is een vent.
Hij wil immers hompekurken.

WAT BEGRIJP JE NIET?
  maandag 29 september 2008 @ 15:03:08 #21
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_61997063
JC, als je als man niet eens meer met vrouwen mag praten van je vriendin....
Hoe oud ben je??

Stel, mijn vriendin spreekt uit dat deze gedachte door haar hoofd speelt, dan was het al 90% zeker Exit & Next.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  maandag 29 september 2008 @ 15:09:52 #22
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_61997224
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:01 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Hij is een vent.
Hij wil hompekurken.
Jij speelt hard-to-get
Hij wil hompekurken.
want hij is een vent.
Dus spreekt een een andere vrouw aan. Want misschien doet die niet zo psychotisch als jij.
En dat ze niet op jou lijkt.... dat DOET er niet toe.
Want hij is een vent.
Hij wil immers hompekurken.

WAT BEGRIJP JE NIET?
het woord hompekurken
pi_61997260
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:03 schreef DumDaDum het volgende:
JC, als je als man niet eens meer met vrouwen mag praten van je vriendin....
Hoe oud ben je??

Stel, mijn vriendin spreekt uit dat deze gedachte door haar hoofd speelt, dan was het al 90% zeker Exit & Next.
Ik heb niet gezegd dat praten niet mag, kom nou..
Hij deed gewoon zoo ontzettende klef en flirterig met de manwijf en de dikzak...en mij de hele avond negeren, dat ik echt dacht van wtf is dit nou?

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 29-09-2008 16:40:00 ]
  maandag 29 september 2008 @ 15:16:29 #24
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_61997393
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef Ijs_Koffie het volgende:

[..]

Hij deed gewoon zoo ontzettende klef en flirterig met de manwijf en de dikzak...en mij de hele avond negeren, dat ik echt dacht van wtf is dit nou?
Hij was hitsig en jij wilde niet. Manwijf en dikke kabouter gaven WEL thuis. Één van de twee heeft ie volgeblaft. Jij mag raden welke. En als je volgende week niet thuis geeft is de ander aan de beurt.

Zij wel.
pi_61997493
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef Ijs_Koffie het volgende:

[..]

Lijkt me dat hij meer aandacht van jou wilde en dat jij hem dat niet gaf. Vervolgens dacht hij, eens zien wat ze doet als ik met deze freaks aanpap.

Als hij echt geinterreseerd was in dat manwijf dan ziet hij je wellicht meer als vriend en komt hij binnenkort uit de kast. Of betwijfel zijn seksualiteit als je hem belt. Daar kunnen wij mannen niet goed tegen Dan weet je meteen wat zijn intenties waren.
hula
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')