T-Mobile bied deze sms dienst niet aan, en het is ook niet de verantwoordelijkheid van T-Mobile om dit te beeindigen.
De gebruiker(contracthouder) van het abonnement is verantwoordelijk voor de kosten van het SIM-kaartje. Je SIM-kaartje registreert welke handelingen je uitvoert, en voor bepaalde handelingen moet je uiteraard betalen, vanuit die gegevens werkt T-Mobile en andere Providers. Nu zijn er tegenwoordig inderdaad bedrijven die op een of andere manier toch kosten weten te verhalen via jou etc. maar deze bedrijven zijn dan in overtreding van bepaalde wettelijk vastgestelde regels.
op
www.smsgedragscode.nl kan je de gedragscode vinden die T-Mobile & Vodafone tegen de SMS diensten heeft getekend.
Zoals ik dit probleem hoor, licht het probleem bij Hyves, of de daarvoor ingehuurde smsdienst bedrijf die Hyves heeft ingehuurd. Zou het daar gaan na vragen, want T-Mobile kan dit helaas niet voor je oplossen, enigste wat je kan krijgen is een tegemoetkoming, maar dat is maar eenmalig. ( maar het oorspronkelijk probleem is dan nog niet verholpen, en zullen de kosten door blijven lopen )