neen helaasch... ik heb ook net gedaan alsof er niets aan de hand was..quote:Op maandag 29 september 2008 12:31 schreef Billekoek het volgende:
Heeft ze toen even haar rokje opgetild ter compensatie?
Je moet ook gewoon rustig lopenquote:Op maandag 29 september 2008 12:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
... en loop ik keihard met mijn kop tegen die stalen deur aan!
quote:Op maandag 29 september 2008 12:36 schreef Moozzie het volgende:
Pics or it didnot happen
Edit:
Foto's van dat mokkel he
Wat een sukkels.quote:Op maandag 29 september 2008 12:38 schreef guitarist.nl het volgende:
k zit op kantoor namelijk en mijn collega's houden van rust!
Die in je broek?quote:Op maandag 29 september 2008 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neen helaasch... ik heb ook net gedaan alsof er niets aan de hand was..
alleen mijn secretaresse vroeg net hoe ik aan die bult kwam
Die was te verwachtenquote:Op maandag 29 september 2008 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. TS heeft een kleine pik! Want hij loopt eerst met zijn hoofd tegen de deur i.p.v. zijn stijve.
Misschien neukt TS wel genoeg om niet bij elke vrouw die langs loopt een stijve te krijgen.quote:Op maandag 29 september 2008 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. TS heeft een kleine pik! Want hij loopt eerst met zijn hoofd tegen de deur i.p.v. zijn stijve.
Ligt eraan of het een vrouwelijke of mannelijke collega isquote:Op maandag 29 september 2008 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Misschien neukt TS wel genoeg om niet bij elke vrouw die langs loopt een stijve te krijgen.
ow sorry jongens ik wist niet dat het hebben van een secretaresse zon big deal was.
ik moet haar delen met nog een collega! maakt het de schade nu minder erg?
vrouwelijkquote:Op maandag 29 september 2008 13:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een vrouwelijke of mannelijke collega is
Al doe ik het 10x per week.quote:Op maandag 29 september 2008 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Misschien neukt TS wel genoeg om niet bij elke vrouw die langs loopt een stijve te krijgen.
kan ik me niet veroorloven.... krijg ik zon bleek koppiequote:Op maandag 29 september 2008 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al doe ik het 10x per week.
Bij elk lekker wijf gaat ie bij mij steigeren hoor !
Fappen telt niet hequote:Op maandag 29 september 2008 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al doe ik het 10x per week.
Bij elk lekker wijf gaat ie bij mij steigeren hoor !
ik mis een hedige upload sitequote:Op maandag 29 september 2008 13:30 schreef Moozzie het volgende:
Ik mis trouwens een paint van de situatie (of foto van je sletje)
Een neuq relatie, meer nietquote:Op maandag 29 september 2008 15:50 schreef Kluts het volgende:
Wat hebben mannen toch met secretaresses.
niets ze is heel lief doet mijn telefoontjes en agendaquote:Op maandag 29 september 2008 15:50 schreef Kluts het volgende:
Beroep Secretaressequote:Op maandag 29 september 2008 15:50 schreef Kluts het volgende:
Daarom weet ik dat er geen enkel beroep zo a-seksueel is als dat van secretaresse.quote:
Misschien heb je geen leuke baas / collega's.quote:Op maandag 29 september 2008 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom weet ik dat er geen enkel beroep zo a-seksueel is als dat van secretaresse.
En daarom begrijp ik de fuzz niet.
fifi als je het niet ziet aankomen kan je je niet schrap zetten komt zo'n deur hard aan!quote:Op maandag 29 september 2008 15:55 schreef HenkieVdV het volgende:
En nu heb je dus hoofdpijn door een keer tegen een deur aan te lopen?Fifi
Lolquote:Op maandag 29 september 2008 16:57 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik liep een keer al PSPend met mn kop tegen een lantaarnpaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |