there's one that understands!!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is omdat vrouwen ingewikkeld doen omdat ze denken dat dat bij vrouwzijn hoort.
Daarbij zijn er maar weinig vrouwen echt grappig en leuk in de omgang, vind ik zelf. Het wordt binnen no-time onwijs gecompliceerd.
Daarom vind ik mannen een stuk leuker om mee om te gaan.
laat mij dan maar lekker compliceerd zijn (welcome to hell), maar vrouwen die "een van de jongens" willen zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef Kluts het volgende:
En eerder in het topic werd nog wel gezegd dat ik niks van mannen begrijp!
Jij bent er zeker zo eentje:quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:43 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
laat mij dan maar lekker compliceerd zijn (welcome to hell), maar vrouwen die "een van de jongens" willen zijn
haha.. net terugquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:34 schreef nelisb het volgende:
Hoest met de rookpauze van dinsdag 30 september?
nu kan je wellicht promoveren naar bodyfluids uitwisselenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
betekend wel het einde van mijn photoswap carriere natuurlijk
oeh.. dat zou geen slechte ontwikkeling zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
nu kan je wellicht promoveren naar bodyfluids uitwisselen
Ik wil niet eens een van de jongens zijn. Ik ben zelfs een echt meisje-meisje.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:43 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
laat mij dan maar lekker compliceerd zijn (welcome to hell), maar vrouwen die "een van de jongens" willen zijn
Goedzoquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
haha.. net terug
Het drinken wordt na het werk wat drinken en eten in een restaurantje in de stad.
Kijk aanquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
haha.. net terug
Het drinken wordt na het werk wat drinken en eten in een restaurantje in de stad.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil niet eens een van de jongens zijn. Ik ben zelfs een echt meisje-meisje.
Alleen dat jij je aangevallen voelt, geeft wel aan hoe gecompliceerd wij vrouwen (ook ik dus) kunnen zijn.
Check de PI die er bij stond.quote:
ik zit ook gewoon maar te grappen.... kusje erop en het is weer goedquote:
ja, dan heb je het gevoel dat je al vrouw niet geslaagd bent?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:02 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
ik zit ook gewoon maar te grappen.... kusje erop en het is weer goed![]()
't is gewoon, zodra een man zegt : "jij begrijpt me tenminste"
....ach ja
Ik denk dat je gewoon geen gekke dingen in je hoofd moet halen en het gewoon hierbij moet laten. Waarom? Omdat je blijkens jouw reactie van mening bent dat ze out of your league is. Als je jezelf als minder ziet, haar boven jou verheft, en onzekere berichtjes hierover op fok plaatst; dan kan ik je verzekeren dat het tussen jullie niet gaat werken. En iemand die wél weet wat hij wil, en daar naar handelt; die gaat er met dat meisje vandoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |