Ik zou toch zonder verwachtingen proberen te gaan, hoe moeilijk dat misschien ook is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar laten we eerlijk zijn, als iemand verliefd is dan houdt het op met "gaan zonder verwachtingen".
Whoei.. die is sterk. Als dit niet over mezelf ging, had ik waarschijnlijk gezegd dat die rechtstreeks van Emiel Ratelband moest komenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:05 schreef MarMar het volgende:
Ik zou het eerder omdraaien.
Ik zou niet met iemand afspreken over een paar weken als ik niet zeker zou weten dat ik dat wel wil.
Een lange termijn afspraak kan meerzeggend zijn dan een spurt of the moment.
@Nico,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Whoei.. die is sterk. Als dit niet over mezelf ging, had ik waarschijnlijk gezegd dat die rechtstreeks van Emiel Ratelband moest komen
Die vergelijking had je nou net niet moeten maken, ik was tot op heden nog een sympatisant van je!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Whoei.. die is sterk. Als dit niet over mezelf ging, had ik waarschijnlijk gezegd dat die rechtstreeks van Emiel Ratelband moest komen
Sorry.. het was een grapje. Ik probeer het voor mezelf gewoon zo luchtig mogelijk te houdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die vergelijking had je nou net niet moeten maken, ik was tot op heden nog een sympatisant van je!
Dat is ook mijn plan.. Ik zie het gewoon als mogelijkheid en niet als een zekerheidje. Mocht er nu dan ook weer wat tussenkomen ofzo, is het van mijn kant gewoon over.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:25 schreef EggsTC het volgende:
Ik zou me pas terug trekken als ze hem nu probeert uit te gaan stellen.
Dat dus. Vroeger vaak genoeg gedaan in het kader van: "dat los ik later dan wel weer op, nu ben ik ff van het gezeik af".quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:21 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
@Nico,
Serieus, een van de redenen dat ik bijvoorbeeld pas over een maand met iemand af zou spreken is dat ik geen zin in toestanden op dat moment( een man die zich wenend ter aarde stort en je smeekt of je echt niet met hem uit wilt enz) en dan denk... hmmm die date.. ojah die date... los ik later wel op.
Maar wie ben ik, het zegt niets over haar
ok, daten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus. Vroeger vaak genoeg gedaan in het kader van: "dat los ik later dan wel weer op, nu ben ik ff van het gezeik af".
Maar tegenwoordig zeg ik t maar gewoon gelijk als ik niks in iemand zie op dat vlak.
Ik zie niks in je op dat vlak.quote:
Aha, dus je bent nog wel game??quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie niks in je op dat vlak.
/flauw
Ja, en door het te zeggen weet ze meteen dat het nogal doorzichtig is, en geeft hij haar de kans hem gewoon eerlijk af te wijzen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:36 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Sja je kunt aangeven dat je 4 weken heel lang vindt, maar je hoeft het niet te doen. Ze snapt dat zelf ook wel, daarom plant ze het ook over 4 weken.
Hahaha!quote:Een afspraak afzeggen, dan kun je het bij jezelf houden. Dat heeft niets met frustigedrag te maken, maar veel meer met voor jezelf opkomen. Zoniet, dan niet. Doei!![]()
De gouden tip bestaat niet. Iedereen is anders. Het is gewoon belangrijk (en logisch imo) dat je voor jezelf opkomt, je laat behandelen zoals je behandeld wilt worden, en zo niet, er iets van zeggen. Verder gewoon het aloude heerlijke cliche: jezelf zijn. Maskers zijn afknappers.quote:Ik heb dat in mijn vrijgezellentijd vaak genoeg gedaan, ook door ervaring wijzer geworden. Je moet niet teveel ruimte laten voor 'misschien', dat is de gouden tip.
Ik doe niet aan spelletjes spelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:03 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Aha, dus je bent nog wel game??
Date?
This man speaks the truth !quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:40 schreef dawg het volgende:
De gouden tip bestaat niet. Iedereen is anders. Het is gewoon belangrijk (en logisch imo) dat je voor jezelf opkomt, je laat behandelen zoals je behandeld wilt worden, en zo niet, er iets van zeggen. Verder gewoon het aloude heerlijke cliche: jezelf zijn. Maskers zijn afknappers.
Wijze woorden, dawgie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en door het te zeggen weet ze meteen dat het nogal doorzichtig is, en geeft hij haar de kans hem gewoon eerlijk af te wijzen.
[..]
Hahaha!![]()
Hij: Zullen een keer iets gaan doen?
Zij: Ja is goed. Over een weekje of 4, 5 kan ik wel een keer.
Hij: Ok.
2 dagen en vele overpeinzingen later...
Hij: Er is iets tussengekomen, ik moet helaas onze afspraak afzeggen!
Geloof je het zelf, dat dat goed werkt? Als TS de vrouwen voor het uitkiezen had gehad was dit topic er nooit geweest.
[..]
De gouden tip bestaat niet. Iedereen is anders. Het is gewoon belangrijk (en logisch imo) dat je voor jezelf opkomt, je laat behandelen zoals je behandeld wilt worden, en zo niet, er iets van zeggen. Verder gewoon het aloude heerlijke cliche: jezelf zijn. Maskers zijn afknappers.
Haha, inderdaad. Ik heb de afgelopen +/- 50 reacties met opgetrokken wenkbrauwen zitten lezen. TS blijkt nu opeens slaafs te zijn, het object van zijn affectie is dominant en 'gebruikt' hem... seriously, what the fuck?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:05 schreef EggsTC het volgende:
Ja ik vind ook dat er een beetje teveel "voor haar gedacht" wordt hier. Je weet niet waarom ze het over een maand wilt. Iedereen gaat gelijk uit van het doemscenario "OH ZE VINDT JE NIETS, WANT ZE WIL PAS OVER EEN MAAND". Whehe.
Dat heeft niets te maken met spelletjes; game, dat zijn de figuurlijke hertjes waar op gejaagd wordtquote:
met andere woorden " she's playing games with you"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:10 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met spelletjes; game, dat zijn de figuurlijke hertjes waar op gejaagd wordt
En jij loopt nog vrij rond was mijn stelling...
[ afbeelding ]
Stelling twee is inmiddels dat jij een hertje bent met misleidende taktieken, want:
Je geeft geen antwoord op mijn vraag....
Weetiktochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:24 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
met andere woorden " she's playing games with you"
Het was een woordspeling. Vandaar ook mijn PI.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:10 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met spelletjes; game, dat zijn de figuurlijke hertjes waar op gejaagd wordt
En jij loopt nog vrij rond was mijn stelling...
[ afbeelding ]
Stelling twee is inmiddels dat jij een hertje bent met misleidende taktieken, want:
Je geeft geen antwoord op mijn vraag....
Je wordt al gebatstquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was een woordspeling. Vandaar ook mijn PI.
Observatie is het keyword hier dus.
Of ik in de game ben?
Ik speel geen spelletjes, zei ik al, dus als je nou ff heeeeel goed nadenkt.
That's one way of putting it.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |