Nee, maar er wordt hier over vrouwen gesproken alsof het exacte natuurkunde is. Iedere vrouw is anders maar dat schijnen sommige mensen hier niet te snappen. En aangezien wij de dame in kwestie niet kennen is het verdomd moeilijk om te oordelen hoe ze in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken?
True.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Op scherp? Ik zou gewoon geen maand wachten, kom op zeg. Ze wil duidelijk niet zo graag als hij, zoals het er nu uitziet wordt het toch niks. Denk ik dan.
Hij zet zichzelf nu als een schoothondje neer, door af te wachten wat die meid wil. Ik heb het vermoeden dat hij zelfs nog een half jaar zou wachten, catch my drift?
Dat ze niet echt zit te springen is duidelijk. Ik bedoel, hoe druk kun je het hebben? Zeg dan gewoon dat je geen behoefte hebt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Op scherp? Ik zou gewoon geen maand wachten, kom op zeg. Ze wil duidelijk niet zo graag als hij, zoals het er nu uitziet wordt het toch niks. Denk ik dan.
Hij zet zichzelf nu als een schoothondje neer, door af te wachten wat die meid wil. Ik heb het vermoeden dat hij zelfs nog een half jaar zou wachten, catch my drift?
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:25 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Hij moet dr gewoon lekker laten zitten en zn energie op andere dingen richten en die hele afspraak afzeggen.
same herequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
Een vent die ik met gemak een maand op een etentje kan laten wachten, daar zou ik alleen maar misbruik van maken. Dat wordt dan zo'n sul die toch altijd wel doet waar je zin in hebt, en dat zou geen partner voor mij zijn.
Nee, haar gewoon laten zitten en/of die afspraak afzeggen noem je geen frustiegedrag?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:25 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat ze niet zo wil als hem is wel duidelijk. Maar je moet vooral niet dwangmatig neurotisch gaan zeiken om een afspraak, hoe desperate kom je dan over? Nee, nee nee, ik moet je echt eerder zien. Relaxte date wordt dat dan uiteindelijk
Hij moet dr gewoon lekker laten zitten en zn energie op andere dingen richten en die hele afspraak afzeggen.
Ik zou best midden in de nacht voor een meisje naar de avondwinkel fietsen, maar dan moet er wel wat tegenover staan. Zo niet is het heel gauw afgelopen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:30 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
same here
...hem midden in de nacht in de stromende regen naar de avondwinkel aan de andere kant van de stad laten fietsen en dan als hij doorweekt terugkomt gaan janken dat je die smaak niet lust.....zoiets.....this is going to be your life Nico!
deal fiets ik de volgende keer naar de avondwinkel voor je biertje en mag jij gaan janken dat je normaal altijd alcohol vrij bier drinktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou best midden in de nacht voor een meisje naar de avondwinkel fietsen, maar dan moet er wel wat tegenover staan. Zo niet is het heel gauw afgelopen.
Dat zou ik ook bij wijze van spreken voor een vent doen, dat heeft niks met schoothondjes te maken, maar met lief doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou best midden in de nacht voor een meisje naar de avondwinkel fietsen, maar dan moet er wel wat tegenover staan. Zo niet is het heel gauw afgelopen.
Sja je kunt aangeven dat je 4 weken heel lang vindt, maar je hoeft het niet te doen. Ze snapt dat zelf ook wel, daarom plant ze het ook over 4 weken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, haar gewoon laten zitten en/of die afspraak afzeggen noem je geen frustiegedrag?
Aangeven dat je 4 weken/een maand gewoon lang vindt? Niks dwangmatigs aan. Ik ben het wel met je eens dat hij dat dan beter meteen had kunnen zeggen, met wat brutaliteit is niets mis. Maar TS is een schoothondje, hadden we al geconstateerd.
Je hebt ook helemaal gelijk en het kan ook gewoon nog helemaal goedkomen en misschien wordt ze nog helemaal hoteldebotel van Nicomart zo erg dat hij haar over een paar jaar de regen in jaagt naar de avondwinkel........naaahquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:50 schreef EggsTC het volgende:
HAHAwat denken jullie nou? Iemand hier is bijna verliefd op die meid en dan gaan ze zitten roepen "ja afzeggen die afspraak". Hoeveel kans zou er zijn denk je, dat de TS dat gaat doen? Ik gok dat dat even veel kans heeft als de loterij 12 keer achter elkaar winnen. Gewoon op die date gaan, wordt het wat dan is dat leuk, zoniet dan niet.
Zeker niet afzeggen en niet pushen. Je kan het ook omgekeerd zien; als je gaat pushen lijk je erachter aan te lopen en kom je nogal desperate over.... of je denkt oh een maand, wat interesseert mij het.
Wat een figuren hier joh
De kans is nul dat hij het afzegt, maar daarom zou hij het nog wel moeten doen. Je mag best een keer ruzie met jezelf hebben hoor. Die paar dagen is toch beter dan de hoop van minstens een maand dat het echt nog iets wordt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:50 schreef EggsTC het volgende:
HAHAwat denken jullie nou? Iemand hier is bijna verliefd op die meid en dan gaan ze zitten roepen "ja afzeggen die afspraak". Hoeveel kans zou er zijn denk je, dat de TS dat gaat doen? Ik gok dat dat even veel kans heeft als de loterij 12 keer achter elkaar winnen. Gewoon op die date gaan, wordt het wat dan is dat leuk, zoniet dan niet.
Zeker niet afzeggen en niet pushen. Je kan het ook omgekeerd zien; als je gaat pushen lijk je erachter aan te lopen en kom je nogal desperate over.... of je denkt oh een maand, wat interesseert mij het.
Wat een figuren hier joh
Och ik begrijp die mensen wel, zij willen waarschijnlijk de TS behoeden voor een teleurstelling.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:50 schreef EggsTC het volgende:
Wat een figuren hier joh
Ja, maar laten we eerlijk zijn, als iemand verliefd is dan houdt het op met "gaan zonder verwachtingen".quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och ik begrijp die mensen wel, zij willen waarschijnlijk de TS behoeden voor een teleurstelling.
Als ik de TS was zou ik niet gaan pushen, en wel op die date gaan als het zover is, maar dan wel met de instelling : ‘’ik ga nu lekker eten met een collega/een vriendin, en meer niet’’
Mocht zij dan weldegelijk interesse hebben dan gebeurt het vanzelf, maar als zij dat niet heeft dan is het niet direct een anti-climax voor de TS.
Gaat de TS naar die date met in het achterhoofd dat er weleens wat zou kunnen gebeuren die avond, dan is de teleurstelling veel groter.
Sja, maar dan nog,...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:01 schreef nicomart het volgende:
Mag ik nog even refereren aan het feit dat zij aanbood om wat af te spreken?
Een half jaar is zelfs in mijn ogen overdreven hoor..
Meerdere redenen inderdaad, maar de grootste reden is toch een lage prioriteit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:59 schreef EggsTC het volgende:
Jamaar jullie gaan er al vanuit dat zij zo is, zonder haar te kennen. Een maand op een etentje wachten kan meerdere redenen hebben, geen voorbarige conclusies trekken.
Kan veel tijd in gaan zitten, hoor moet je niet onderschattenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Sja, maar dan nog,...
Moet ze zolang in de make-up zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |