abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62181875
Duurt nog wel erg lang, 4 november, maar ik las ff terug en begreep dat ze vanwege overwerken niet kan?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_62181965
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:39 schreef Kluts het volgende:
Duurt nog wel erg lang, 4 november, maar ik las ff terug en begreep dat ze vanwege overwerken niet kan?
inderdaad.. achterstand op dr werk wegwerken en gewoon een beetje volgepland zelf.
Maar we hebben nog wel onze dagelijkse gesprekken natuurlijk.
pi_62182020
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:41 schreef nicomart het volgende:

[..]

inderdaad.. achterstand op dr werk wegwerken en gewoon een beetje volgepland zelf.
Maar we hebben nog wel onze dagelijkse gesprekken natuurlijk.
Dat scheelt idd wel, hopen maar dat t snel 4 november is dan!
pi_62182077
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:39 schreef Kluts het volgende:
hmm, onzin..als je verliefd op iemand bent dan maak je tijd, wat zeg ik: dan heb je gewoon NU tijd.....ach ja.
Ik vind 4 november erg ver weg ( 1 maand!) ook al heb je het nog zo druk met weet ik het allemaal wat. Ze moet toch elke avond eten enz.

Wil niet zeggen dat ze je wel leuk vind en misschien alsnog verliefd op je wordt, maar ze is het nu nog niet, das duidelijk.
pi_62182172
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:44 schreef Blue-ray het volgende:

[..]

hmm, onzin..als je verliefd op iemand bent dan maak je tijd, wat zeg ik: dan heb je gewoon NU tijd.....ach ja.
Ik vind 4 november erg ver weg ( 1 maand!) ook al heb je het nog zo druk met weet ik het allemaal wat. Ze moet toch elke avond eten enz.

Wil niet zeggen dat ze je wel leuk vind en misschien alsnog verliefd op je wordt, maar ze is het nu nog niet, das duidelijk.
De wereld veroveren gaat me ook niet op 1 dag lukken heb ik gepland, dus dan moet ik hier ook gewoon wat energie in steken
pi_62182339
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:44 schreef Blue-ray het volgende:

[..]

Dat was ook de eerste gedachte die door mij heen schoot, Tijd == Prioriteit.

Maargoed, ze kan zelf ook onzeker zijn he...
Lambo of Rekt
pi_62182542
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat was ook de eerste gedachte die door mij heen schoot, Tijd == Prioriteit.

Maargoed, ze kan zelf ook onzeker zijn he...
Idd. Als ik iemand echt leuk vind,dan maak ik tijd.
Maar wilde niet tot overhaaste conclusies komen, waar TS alleen maar een vervelend gevoel door zou kunnen krijgen.
pi_62182644
tja.. ik vind dit al een hele prestatie van mezelf. Het is nu in ieder geval geregeld en dan kan ik vanzelf wel gaan bekijken of dit nou wel of niet een toekomst heeft.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:12:13 #234
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_62191049
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:01 schreef nicomart het volgende:
tja.. ik vind dit al een hele prestatie van mezelf. Het is nu in ieder geval geregeld en dan kan ik vanzelf wel gaan bekijken of dit nou wel of niet een toekomst heeft.
Volgende stap *kan zijn* dat ze jullie afspraak uitstelt... Dan komt er 'ineens' iets tussen enzo, en stelt ze voor deze te verplaatsen. Als dat zo is; run, as fast as jou can...
Want dan is ze niet gek op jou, maar heeft ze je precies waar ze wil. Jij wordt hevig verliefd, terwijl zij alle touwtjes in handen heeft.
Been there, done that, got the t-shirt
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_62191079
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef nicomart het volgende:
Pasgeleden ben ik een meisje tegengekomen op wie ik hopeloos verliefd aan het raken ben. Ik ken haar nog van vroeger toen we beide bij hetzelfde bedrijf werkte. Toen was ze bezet en voor zover ik weet nu niet meer.

Ze werkt nu in hetzelfde gebouw en spreken elkaar bijna elke werkdag. Ze is supergezellig en we ouwehoeren heel wat af, maar ik denk niet dat het wederzijds is. Voor mijn gevoel is ze echt way out-of-my-league, zeg maar. Het is een hele mooie spontane meid, terwijl ik zelf niet zo zeker ben van mezelf en daarom ook redelijk verlegen ben. Dat merk je niet echt als we praten, maar ik durf haar dus niet zomaar uit te vragen.

Hebben jullie misschien tips hoe ik dit aan moet pakken, of denken jullie dat ik gewoon geen gekke dingen in mijn hoofd moet halen en het gewoon hierbij moet laten?

als je de ballen mist om haar mee uit te vragen kun je haar al helemaal niet bruut nemen natuurlijk

dus vergeet het dan maar
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:15:42 #236
93643 DumDaDum
pi_62191103
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:14 schreef Manono het volgende:

[..]

als je de ballen mist om haar mee uit te vragen kun je haar al helemaal niet bruut nemen natuurlijk

dus vergeet het dan maar
Heb jij de rest van het topic al gelezen?? Nee hè?

— Heather Nova
pi_62191221
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:15 schreef DumDaDum het volgende:

Heb jij de rest van het topic al gelezen?? Nee hè?

Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:32:46 #238
93643 DumDaDum
pi_62191389
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:22 schreef Manono het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gaan we katten??
Het is zeker dat dit forum anoniem is hè? Want anders snap ik niet dat je die post van jou als reactie op de OP gaat posten. De meeste mensen willen graag slim overkomen.

— Heather Nova
pi_62191448
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:32 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Gaan we katten??
Het is zeker dat dit forum anoniem is hè? Want anders snap ik niet dat je die post als reactie op de OP kan posten. De meeste mensen willen graag slim overkomen.

ik vond hem wel grappig

btw slim overkomen waarom? ......blonde reacties zijn heerlijk.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:04:44 #240
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62194157
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:12 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Volgende stap *kan zijn* dat ze jullie afspraak uitstelt... Dan komt er 'ineens' iets tussen enzo, en stelt ze voor deze te verplaatsen. Als dat zo is; run, as fast as jou can...
Want dan is ze niet gek op jou, maar heeft ze je precies waar ze wil. Jij wordt hevig verliefd, terwijl zij alle touwtjes in handen heeft.
Been there, done that, got the t-shirt
Alleen het t-shirt? Dan heb ik al zo ongeveer een op maat gesneden 3-delig kostuum inclusief accesoires
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:14:42 #241
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62194285
Jezus, over een maand pas
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_62195605
Ja, echt een geweldig gevoel zou ik er ook niet bij hebben, maar we'll see.
pi_62195729
inderdaad.. ik probeer mezelf "gewoon" niet teveel te verliezen in die wonderschone blauwe ogen... en dan zien we wel wat er gebeurd..
pi_62198879
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:58 schreef Kluts het volgende:

[..]

Idd. Als ik iemand echt leuk vind,dan maak ik tijd.

Nogmaals, she's just not that into him. Doh.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:12 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Volgende stap is dat ze jullie afspraak uitstelt... Dan komt er 'ineens' iets tussen enzo, en stelt ze voor deze te verplaatsen.
Juistem. Nu actie ondernemen, je hebt geen prioriteit. Geef dat haar ook niet. Het leven is te kort voor maybes

Gast, regel iemand anders. Je hebt nog een maand.
Verbaal terrorist
pi_62200031
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef nicomart het volgende:
inderdaad.. ik probeer mezelf "gewoon" niet teveel te verliezen in die wonderschone blauwe ogen... en dan zien we wel wat er gebeurd..
Je hebt haar nu al op een voetstuk staan, zo te lezen. Gaat niet werken dus. Vrouwen willen geen mietjes, onzekere jochies, of makke schapen die ja en amen knikken bij elk ding wat ze zeggen.

Ik zou zeggen dat ze maar wat eerder tijd moet vrijmaken, dat je geen zin hebt om nog een maand te wachten. Graag of niet. En dan weet je meteen hoe zij er tegenover staat, jullie 'date'.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 13:13:43 #246
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62200088
Alsof dat voor alle vrouwen geldt. Zijn genoeg vrouwen die een of andere slappe zak willen die altijd als een schoothondje achter dr reet aanloopt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62200099
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 13:10 schreef dawg het volgende:
Ik zou zeggen dat ze maar wat eerder tijd moet vrijmaken, dat je geen zin hebt om nog een maand te wachten. Graag of niet. En dan weet je meteen hoe zij er tegenover staat, jullie 'date'.
Dat zou ik dus al niet gaan doen, dat op scherp zetten. Als ze graag had gewild, had ze wel tijd gemaakt. De confrontatie op zoeken zorgt alleen voor negatieve energie en het gevoel bij haar dat jij zo graag wil. Kortom, je zet jezelf neer als afhankelijk schoothondje voor zover je dat al niet bent.
Verbaal terrorist
pi_62200110
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 13:13 schreef fathank het volgende:
Alsof dat voor alle vrouwen geldt. Zijn genoeg vrouwen die een of andere slappe zak willen die altijd als een schoothondje achter dr reet aanloopt.
Je voelt je aangesproken?
Verbaal terrorist
pi_62200166
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 13:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Dat zou ik dus al niet gaan doen, dat op scherp zetten. Als ze graag had gewild, had ze wel tijd gemaakt. De confrontatie op zoeken zorgt alleen voor negatieve energie en het gevoel bij haar dat jij zo graag wil. Kortom, je zet jezelf neer als afhankelijk schoothondje voor zover je dat al niet bent.
Idd, het kán namelijk altijd nog echt zo zijn dat ze geen tijd heeft, en dan is de ultieme afknapper wel dat iemand je aan je kopt zeikt.

Ik persoonlijk zou dan vragen of ze ipv dat etentje, misschien iets anders wil doen, na het overwerken bijvoorbeeld.
pi_62200180
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 13:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Op scherp? Ik zou gewoon geen maand wachten, kom op zeg. Ze wil duidelijk niet zo graag als hij, zoals het er nu uitziet wordt het toch niks. Denk ik dan.

Hij zet zichzelf nu als een schoothondje neer, door af te wachten wat die meid wil. Ik heb het vermoeden dat hij zelfs nog een half jaar zou wachten, catch my drift?

[ Bericht 0% gewijzigd door dawg op 07-10-2008 13:22:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')