Daar ben je lekker mee danquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb zo'n angstig voorgevoel dat dit best nog eens door kon gaan ja.![]()
Nu moet ik zeker altijd opvoedkundig verantwoord enzo
Vorige week al een recap, 1 & 2. Deze week dus 3 alquote:
Californication heb ik gister al bekeken en het was weer geweldig!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:47 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
[..]
Voor jou een stuk of vijf series toch?
Voor mij Prison Break en Californication.![]()
Vanavond. Erst mal ein bisschen arbeiten.
Ja, daar ben ik ook bang voor, dat het weer een poos duurt eer je weer weet wie, wat en waarom.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorige week al een recap, 1 & 2. Deze week dus 3 al. Ik heb alleen 1 gekeken en geconcludeerd dat ik er geen ruk van snap
. Binnenkort ff recap kijken en dan nog een poging wagen, te lang geleden
.
Hah ja! Dat had ik dus ook.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vorige week al een recap, 1 & 2. Deze week dus 3 al. Ik heb alleen 1 gekeken en geconcludeerd dat ik er geen ruk van snap
. Binnenkort ff recap kijken en dan nog een poging wagen, te lang geleden
.
Ohquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:55 schreef CarOnline het volgende:
En die recap is echt flut, stelt helemaal niets voor.
Ik ben nu aan het kijken, ik kan je wel even vertellen wat er in de eerste 3 afleveringen gebeurde?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, dan maar ff een wiki afstruinen of zo
.
Ik verwacht natuurlijk wel binnenkort een rocking Noekje op Youtube...quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:20 schreef noekje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ben ik de enige die al rockend niets begrijpt van dat hele krediet-gedoe en terwijl ik als Memphis Rose de sterren van de hemel speel, ik vanuit mijn ooghoeken Nova, Netwerk, het journaal bekijk maar toch verder ga met mijn virtuoze gitaarspel op de josti knopjes?
Guitar Hero!
Wat een toestand.quote:
In een volgend leven!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik verwacht natuurlijk wel binnenkort een rocking Noekje op Youtube...
Ik kan het ook hoor, een vriend van mij heeft genoeg van die dingen voor een band!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
[..]
In een volgend leven!![]()
Buuf, wij hebben de juf als buurvrouw. Niet handig, hoor. Jaag haar weg. Gooi vuilnis voor de deur, doe net alsof je door het huis wordt geslagen. Man in een wit hemd, jij met blauwe plekken.
Jah en dáár moet ik dan weer een drempel voor over om dat te gaan kijken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:22 schreef Dementor het volgende:
Goedemorgen!
Wat betreft series, The Office US is weer begonnen.
Leuk! De enige remake die het origineel naar de kroon steekt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:22 schreef Dementor het volgende:
Goedemorgen!
Wat betreft series, The Office US is weer begonnen.
Die Steve Carrell is dan wel geen Ricky Gervais, maar The Office US is absoluut ook de moeite waard.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:30 schreef CarOnline het volgende:
Jah en dáár moet ik dan weer een drempel voor over om dat te gaan kijken.
Groot fan van the Office UK en dat is zó tenenkrommend en geniaal, dat kan US nooit evenaren
Lijkt me ook een goed plan. Even op adem komen, zie we dan wel weer verder.quote:is het niet ook een goed plan om de beurs te sluiten en iedereen even te laten relaxen een tijdje ? die lui op de beursvloer zijn nou eenmaal ook niet bepaald de stabielste toch ?
Ha ik weet nu al dat je gaat lachen om S05E01...quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Steve Carrell is dan wel geen Ricky Gervais, maar The Office US is absoluut ook de moeite waard.
In Rusland hebben ze dat gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:40 schreef noekje het volgende:
Lijkt me ook een goed plan. Even op adem komen, zie we dan wel weer verder.
Heeft Ricky een cameo?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:41 schreef Dementor het volgende:
Ha ik weet nu al dat je gaat lachen om S05E01...
Ik vind de Britse wel beter, maar de Amerikaanse leuker omdat er meer afleveringen zijn waardoor de karakters meer uitgediept kunnen worden. Of zo.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:42 schreef noekje het volgende:
Ik vind the Office US eigenlijk leuker dan UK. Dat vind ik niet snel, Amerikaanse versies leuker dan de Britse maar in deze vind ik dat toch echt zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |