Ja.quote:Op maandag 29 september 2008 10:45 schreef Gert het volgende:
Op FOK! de godganse dag, bij de huisvrouwen.
Het topic staat op pole, niet ikquote:
Ja, met ons zelfde diploma en drugsveleden en hier tussen de huisvrouwen rondhangen.quote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
Gert! Mag ik met jou in het MKvrije hokje?
Skattie, jij hebt tenminste nog betaald werk.quote:Op maandag 29 september 2008 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Daar zit je dan, met je goed gedrag en diploma's.
Je zou er bijna van aan lager wal geraken en aan de drugs gaan.
Oh wacht.
Ja, wat een strafquote:Op maandag 29 september 2008 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, met ons zelfde diploma en drugsveleden en hier tussen de huisvrouwen rondhangen.
quote:
Caro is béide, dás pas erg!quote:Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
jij bent heul geen huisvrouwjij werkt
Ah, ja, dan gaat alles vanzelfquote:Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
jij bent heul geen huisvrouwjij werkt
nou nee. Maar huisvrouw dan moet je toch sherry drinken, Oprah kijken zo nu en dan een bonbon eten??quote:Op maandag 29 september 2008 11:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah, ja, dan gaat alles vanzelf![]()
Ik tel niet bij de huisvrouwen mee en niet bij de werkende mensch.
Want ik ben zo eentje die maar af en toe werkt.
Met 29 uur in de week
Veterstrikdiploma bedoel ik...quote:Op maandag 29 september 2008 11:10 schreef CarOnline het volgende:
En ik heb ook al geen diploma's.
Wat ben ik eigenlijk
Nee dat is waarquote:Op maandag 29 september 2008 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou nee. Maar huisvrouw dan moet je toch sherry drinken, Oprah kijken zo nu en dan een bonbon eten??
Dat lukt niet als je 29 uur elders bent
Zwem- en verkeersdiploma heb ik ook!quote:Op maandag 29 september 2008 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Veterstrikdiploma bedoel ik...
leuk!![]()
Ja hoor, jij mag bij Gert en Cc in het hokje. Als je diploma's hebt dan he!quote:Op maandag 29 september 2008 11:21 schreef -Blurk- het volgende:
Goede morgen allemaal![]()
Mag iemand zonder MK, maar wél klaverjassende, nu even spijbelende (want cafeïne nodig) saaie kantoormuts ook mee doen ?
Diploma's, oepsquote:Op maandag 29 september 2008 11:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor, jij mag bij Gert en Cc in het hokje. Als je diploma's hebt dan he!
Mijn verloren tweelingzus, ben jij het?quote:Op maandag 29 september 2008 11:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat is waar![]()
Ik doe alles half.
Half glas sherry, ik kijk Oprah en de soaps half en eet een half doosje bonbons én ik werk maar half.
Ik breng de kids naar school, maar haal ze niet op. Ik kook eten, maar was niet af.
Ik prop de was in de machine maar hang het niet op
Alleen als je unisex fietstassen hebt en een afritsbroek. En als bonus zo'n buidel op je rugquote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef hondjes het volgende:
zijn er ook vutters in de zaal.
dat is pas erg,verplicht moeten fietsen met je man.broodtrommeltje mee,koffiekan.
nee, ik niet, nog niet. nooit, of ieder een andere richting op
huisvrouw zijn is gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |