wat zit je nu te zeiken dan?quote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef anoniemm het volgende:
Kut zeg, gisteravond was leuk en gezellig en ik ben nog op tijd gaan slapen omdat ik morgen om 7 uur al weer op moet staan.
VERSLAAP IK ME verdomme, wekker ging niet (of niet gehoord). Of wel gehoord maar onbewust uitgezet.
Echt zo kut is dat
verslapen is voor sukkels! en 2x per week is helemaal triest.quote:Op maandag 29 september 2008 09:58 schreef BrtM het volgende:
Klopt, er is weinig kutter. Ik heb het de afgelopen week twee keer gehad. Waren ze op stage niet zo blij mee. Maar ja, ik ben nou eenmaal een avondmensch.
idd s`avonds een vent s`ochtends een vent.quote:Op maandag 29 september 2008 10:01 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
verslapen is voor sukkels! en 2x per week is helemaal triest.
deze jongen is altijd op tijd, ondanks het tijdstip dat ik naar bed ga!
tip: zet je wekker aan andere kant van de kamer. dan moet je d'r uit om de wekker uit te zetten!
's avonds een man en 's ochtends kalm anquote:Op maandag 29 september 2008 10:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
idd s`avonds een vent s`ochtends een vent.
Heb ik ook vaak, word ik zelfs voor de wekker wakker. Maar rond een uurtje of 3 komt dan de man met de hamer langsquote:Op maandag 29 september 2008 10:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
WheheVannacht om 02:30 gaan slapen en vanmorgen om 07:30 uit mezelf wakker geworden. Ik voel me kiplekker
quote:Op maandag 29 september 2008 10:05 schreef BrtM het volgende:
[..]
's avonds een man en 's ochtends kalm an
Ik snap even niet hoe je LANGER SLAPEN een slecht iets kunt vinden. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef anoniemm het volgende:
Kut zeg, gisteravond was leuk en gezellig en ik ben nog op tijd gaan slapen omdat ik vandaag om 7 uur al weer op moet staan.
VERSLAAP IK ME verdomme, wekker ging niet (of niet gehoord). Of wel gehoord maar onbewust uitgezet.
Echt zo kut is dat
Omdat ik een leven heb dat dermate belangrijk is dat ik ochtends al belangrijke afspraken heb?quote:Op maandag 29 september 2008 14:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik snap even niet hoe je LANGER SLAPEN een slecht iets kunt vinden. Maar dat zal wel aan mij liggen.
join the clubquote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef anoniemm het volgende:
Kut zeg, gisteravond was leuk en gezellig en ik ben nog op tijd gaan slapen omdat ik vandaag om 7 uur al weer op moet staan.
Echt zo kut is dat
Een vent slaapt uit. Schandalig dat een wekker je mag wekken..quote:Op maandag 29 september 2008 10:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
idd s`avonds een vent s`ochtends een vent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |