Sessyquote:Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef Gamer_V het volgende:
What. the. fuck.
Post hier je geile verhalen en ervaringen #2
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had op internet maar elke keer word ik toch weer verrastquote:Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef Gamer_V het volgende:
What. the. fuck.
Post hier je geile verhalen en ervaringen #2
Erotic fanfic is al zeker 10 jaar een flinke scene.quote:Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had op internet maar elke keer word ik toch weer verrast
quote:Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had op internet maar elke keer word ik toch weer verrast
quote:
Watte?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:19 schreef Sessy het volgende:
Hahahaha hoi.![]()
He die episode van Remnants waar Sheppard's hand wordt afgehakt, dat was me een mindfuck... En dat verhaal zou ik eigenlijk een keer moeten afschrijven, nee?![]()
Trouwens, Jason Momoa was een paar dagen geleden aangevallen in ene bar met een bierglas. 140 hechtingen... Nouja dat zal een leuk litteken achterlaten ondanks reconstructive surgery, denk ik zo. Kunnen ze mooi in de film verwerken die volgend jaar uitkomt.
Nogmaals hoi
En come on... Wat jullie kennen de hele slash scene niet? Er is meer slashfic dan gewone fanfic! Volgens mij heeft het SG1 team daar bij een conventie wel eens over gehad in een videootje dat op youtube staat. Want O'Neill en Daniel is echt off-the-chart zeg maar met hoeveelheden fic.
En Atlantis slash... Daar zijn hele aparte namen voor! McShep voor McKay/Sheppard, Sheila voor Sheppard/Teyla, McWeir voor McKay/Weir, etc.
Hier een beginnersverzameling (waarschuwing, alleen voor volwassenen!)
http://www.fanfiction.net/s/4557626/1/Fun_and_Games (Elizabeth/John)
McKay/John http://www.fanfiction.net(...)and_Monkeying_Around
John, Ronon, McKay, Lorne etc http://www.fanfiction.net/s/4270980/1/John_a_Gun_and_an_Orgy
En deze is eigenlijk heel netjes
http://www.fanfiction.net/s/3708056/1/Serious_Ink_Job
maar wel hilarisch.
whehehe idd, die kon iedereen wel weg "zappen" naar bovenquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd
leuke aflevering al was het te verwachten, ik had wel verwacht dat de deadelus nog lang zou komen
Expert is een beetje sterk uitgedrukt. Ik lees af en toe eens wat. Meestal op verzoek van mensen die het schrijven, ook nog eens. Ik denk dat ik gemiddeld op minder dan een kwartier per week uitkom. Wat je ziet in 't andere topic is een eerste poging tot stargate fictie. Al heb ik wel een fanfiction.net account onder de naam Sess.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:07 schreef Mirel het volgende:
Op het gateworld forum heb je nog van die fans die dat McSheppard en Sheila gebeuren ook doen, maar dan gewoon omdat ze willen dat de personages een relatie krijgen ofzo. Ook een beetje raar, maar goed. Nou Sessy, je bent zo te zien een expert. Wat betekent whumpen ofzo?
Vond ik niet. Wat een slappe hap is aflevering 17 zeg.. niet normaal meer!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Was een toffe aflevering nog 3 te gaan
Hij heeft het over een recurring character: dan heb je eigenlijk alleen lorne en zelenka. (en chuckquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Mirel het volgende:
Vond die effects nog meevallen. En Joseph Mallozzi bedoelt gewoon Alicia Vega als de homo character. Zei zou Keller uitvragen.
En jammer dat van Rodney's verhaallijn. Die trut Teyla is sowieso irritant vanwege die kop en nou moet die actrice ook nog zwanger worden tijdens het shooten van een serie.
quote:In fact, for several years now, there has been one recurring character who, in my mind, is gay but there has never been an opportunity to confirm the fact.
Het blijven wraith ... het grootste gedeelte kon compleet niet nadenken en ze waren niks meer dan wilde dieren. Daar mag je sowieso geen kritiek op hebben, behalve als je vegetariėr bent.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:05 schreef Sessy het volgende:
Meest recente episode... Tsja Sheppard is echt duister aan 't worden de laatste tijd zeg. Beetje maniakale tendenties om iedereen af te maken, zelfs Todd die toch echt alles - zelfs z'n hyve - heeft opgeofferd en die nu toch onmogelijk nog kwaad kan doen. En dat met de Daedalus... Tsja, alsof de Lanteans NIET een schip zouden kapen als het overleven van hun ras op 't spel stond, en NIET een honderdtal aliens zouden opofferen? De pot verwijt de ketel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |