abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2008 @ 10:04:31 #151
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_63471219
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef Gamer_V het volgende:
What. the. fuck.

Post hier je geile verhalen en ervaringen #2

Sessy . .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 24 november 2008 @ 12:12:25 #152
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_63474443
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef Gamer_V het volgende:
What. the. fuck.

Post hier je geile verhalen en ervaringen #2

Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had op internet maar elke keer word ik toch weer verrast
  maandag 24 november 2008 @ 12:23:36 #153
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_63474757
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had op internet maar elke keer word ik toch weer verrast
Erotic fanfic is al zeker 10 jaar een flinke scene. .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 24 november 2008 @ 12:57:39 #154
140318 Thy...
Met puntjes
pi_63475595
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef TheZapster het volgende:

[..]

I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  maandag 24 november 2008 @ 13:20:51 #155
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_63476175
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:57 schreef Thy... het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
. Die hang ik op de zaak op. .
pi_63476318
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:57 schreef Thy... het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

had ander nieuws verwacht
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_63495233
Hahahaha hoi.

He die episode van Remnants waar Sheppard's hand wordt afgehakt, dat was me een mindfuck... En dat verhaal zou ik eigenlijk een keer moeten afschrijven, nee?

Trouwens, Jason Momoa was een paar dagen geleden aangevallen in ene bar met een bierglas. 140 hechtingen... Nouja dat zal een leuk litteken achterlaten ondanks reconstructive surgery, denk ik zo. Kunnen ze mooi in de film verwerken die volgend jaar uitkomt.

Nogmaals hoi

En come on... Wat jullie kennen de hele slash scene niet? Er is meer slashfic dan gewone fanfic! Volgens mij heeft het SG1 team daar bij een conventie wel eens over gehad in een videootje dat op youtube staat. Want O'Neill en Daniel is echt off-the-chart zeg maar met hoeveelheden fic.
En Atlantis slash... Daar zijn hele aparte namen voor! McShep voor McKay/Sheppard, Sheila voor Sheppard/Teyla, McWeir voor McKay/Weir, etc.
Hier een beginnersverzameling (waarschuwing, alleen voor volwassenen!)
http://www.fanfiction.net/s/4557626/1/Fun_and_Games (Elizabeth/John)
McKay/John http://www.fanfiction.net(...)and_Monkeying_Around
John, Ronon, McKay, Lorne etc http://www.fanfiction.net/s/4270980/1/John_a_Gun_and_an_Orgy

En deze is eigenlijk heel netjes
http://www.fanfiction.net/s/3708056/1/Serious_Ink_Job
maar wel hilarisch.

[ Bericht 15% gewijzigd door Sessy op 25-11-2008 00:54:54 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:30:39 #158
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_63500069
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:19 schreef Sessy het volgende:
Hahahaha hoi.

He die episode van Remnants waar Sheppard's hand wordt afgehakt, dat was me een mindfuck... En dat verhaal zou ik eigenlijk een keer moeten afschrijven, nee?

Trouwens, Jason Momoa was een paar dagen geleden aangevallen in ene bar met een bierglas. 140 hechtingen... Nouja dat zal een leuk litteken achterlaten ondanks reconstructive surgery, denk ik zo. Kunnen ze mooi in de film verwerken die volgend jaar uitkomt.

Nogmaals hoi

En come on... Wat jullie kennen de hele slash scene niet? Er is meer slashfic dan gewone fanfic! Volgens mij heeft het SG1 team daar bij een conventie wel eens over gehad in een videootje dat op youtube staat. Want O'Neill en Daniel is echt off-the-chart zeg maar met hoeveelheden fic.
En Atlantis slash... Daar zijn hele aparte namen voor! McShep voor McKay/Sheppard, Sheila voor Sheppard/Teyla, McWeir voor McKay/Weir, etc.
Hier een beginnersverzameling (waarschuwing, alleen voor volwassenen!)
http://www.fanfiction.net/s/4557626/1/Fun_and_Games (Elizabeth/John)
McKay/John http://www.fanfiction.net(...)and_Monkeying_Around
John, Ronon, McKay, Lorne etc http://www.fanfiction.net/s/4270980/1/John_a_Gun_and_an_Orgy

En deze is eigenlijk heel netjes
http://www.fanfiction.net/s/3708056/1/Serious_Ink_Job
maar wel hilarisch.
Watte?

Slash scene? Ik denk niet dat de mensen hier daarom de serie kijken...
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:41:48 #159
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_63500331
Hier echt nee. Maar op fok zitten ook niet de die-hard convention going fans denk ik. Althans, niet veel.
pi_63508891
Haha en ik kijk volgens jou wel daarom Atlantis? Get real.

Als jij elke vrijdagavond zwemles hebt en je kijkt wel eens een erotische fotoshoot van meisjes in een zwembad, dan wil dat toch ook niet zeggen dat je elke vrijdagavond gaat zwemmen omdat je daar geil van wordt? Plus, ga jij gelijk fappen als je een paar plaatjes van meisjes in biki's ziet? Op sommige zeer uitgebreid geschreven PWP (plot, what plot?) verhalen heeft dit gewoon het niveau van keukenmeidenromannetjes hoor. En toeval, dit soort verhalen worden over 't algemeen door vrouwen geschreven, nee laat ik dat corrigeren. Ik ben nog nooit een man tegengekomen die dat schreef terwijl ik aardig wat vrouwelijke schrijfsters 'ken'. Joe malozzi's weblog had een tijd geleden een item over de wetenschapsconsulent van atlantis en die vertelde dat hij in een laboratorium werkte waar alle vrouwen die daar werkten romantische verhalen voor scifi shows aan t schrijven waren. En ik kan je vertellen dat de vin diesel fanclubs ook een behoorlijke vrouwelijke schrijvers scene hebben... Waarbij allen die ik ken vrouwen zijn, niet mannen, al ken ik 1 homo die proefleest voor fouten.

Nog daargelaten dat je behoorlijk wat tekort moet komen wil je een pg13 show in dat opzicht opwindend vinden.

[ Bericht 45% gewijzigd door Sessy op 25-11-2008 16:05:35 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:11:43 #161
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_63509702
.
pi_63511496
Kijk, en dit soort onverwachte wendingen is nou wat Fok tot Fok maakt
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:35:27 #163
176873 marcel-o
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
pi_63512396
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

idd
leuke aflevering al was het te verwachten, ik had wel verwacht dat de deadelus nog lang zou komen
whehehe idd, die kon iedereen wel weg "zappen" naar boven
wel vet gedaan met die tornado's
leuke "filler" dit
al zal er niet echt meer een verhaal ik komen denk k de laatste paar ep's

en Jewel zag er goed uit ja
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 25 november 2008 @ 18:07:45 #164
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63513218
Op het gateworld forum heb je nog van die fans die dat McSheppard en Sheila gebeuren ook doen, maar dan gewoon omdat ze willen dat de personages een relatie krijgen ofzo. Ook een beetje raar, maar goed. Nou Sessy, je bent zo te zien een expert. Wat betekent whumpen ofzo?
When all else fails, you always have delusion.
pi_63515115
Rodney is the player, leuke luchtige ep.
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:12:01 #166
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63515145
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:04 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Had ik ook. .
Gelukkig hebben jullie mij
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:18:42 #167
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_63517487
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:19 schreef Sessy het volgende:

veel tekst
Heb je wel eens nagedacht over profesionele hulp?
pi_63526745
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:07 schreef Mirel het volgende:
Op het gateworld forum heb je nog van die fans die dat McSheppard en Sheila gebeuren ook doen, maar dan gewoon omdat ze willen dat de personages een relatie krijgen ofzo. Ook een beetje raar, maar goed. Nou Sessy, je bent zo te zien een expert. Wat betekent whumpen ofzo?
Expert is een beetje sterk uitgedrukt. Ik lees af en toe eens wat. Meestal op verzoek van mensen die het schrijven, ook nog eens. Ik denk dat ik gemiddeld op minder dan een kwartier per week uitkom. Wat je ziet in 't andere topic is een eerste poging tot stargate fictie. Al heb ik wel een fanfiction.net account onder de naam Sess.

Whumpage - Dat zijn de mensen die - meestal Sheppard of Daniel of Mulder uit de X-files - graag mishandeld zien, althans mishandeld door de schrijvers zeg maar. Dat kan dus varieren van extreme emotionele pijn, tot allerlei omstandigheden waaronder de personages gewond raakten tot echt de hardcore martelingscenes. Je hand afgehakt krijgen of de sarcofagus-marteling van O'Neill door Ba'Al is wel de ultieme whumpage. Whumpage ligt heel dicht tegen hurt&comfort verhalen aan.
Ik heb zelf het idee dat whumpage over het algemeen puur fysiek is en meestal wordt gebruikt bij de macho personages om ze te martelen en vervolgens te doen alsof er niks gebeurd is - Sheppard is daar wel een voorbeeld van, we zagen nagenoeg geen gevolgen van zijn martelingen in Common Ground, Travelers, Remnants etc) terwijl hurt&comfort vaak ook op emotioneel vlak speelt en meer focust op de bonding tussen de personages - zoals ascended Daniel die O'Neill door zijn martelingen heen probeert te helpen bijvoorbeeld.
Ik denk dat Daniel en Sheppard whumping onder andere zo populair is geworden omdat de schrijvers het zelf constant doen. Daniel is inmiddels een keer of 12 doodgegaan en Sheppard wordt constant gevangengenomen en gemarteld.

De tornado's - ik vond het idee van de vortex leuk maar de uitvoering vond ik een beetje te wensen overlaten van de cgi mensen eerlijk gezegd. Ik kreeg verder echt een hele sterke titanic vibe bij deze episode moet ik zeggen. Jullie ook?

[ Bericht 8% gewijzigd door Sessy op 26-11-2008 03:14:50 ]
pi_63803947
Was een toffe aflevering nog 2 te gaan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_63804704
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Was een toffe aflevering nog 3 te gaan
Vond ik niet. Wat een slappe hap is aflevering 17 zeg.. niet normaal meer!

Zo fucking voorspelbaar en altijd die cliche lines van "Whats the problem?" "I dont know!"
'gimme few minutes to fix it!!!" elke keer hetzelfde onzin.. vind het niet gek dat deze show is gecancelled, bah en ik hou zo van Stargate!

Enige characters die ik zal missen is McKay, Sheppard, Woolsey en Lorn. De rest is
pi_63807447
Daar zit wat in, het was voorspelbaar.
pi_63885946
Mm, Joseph Malozzi had een interessante blog vandaag over de achtergronden van stargate atlantis. 't Was blijkbaar de bedoeling om Rodney vader te laten worden, maar toen werd de actice die Teyla speelt zwanger en ze wilden geen 2 zwangerschapsverhalen tegelijk. En Alicia Vega had blijkbaar Keller uitgevraagd, maar dat is er uit geknipt omdat de episode te lang werd, en ze hadden Sheppard z'n ex-vrouw de review mogelijk willen laten doen van Woolsey's functioneren, maar dat ging niet door. Ook hebben ze Sheppard overwogen als de vader van Teyla's baby en is er volgens Joseph een recurring character die homo is maar waarvoor geen kans was dat te outen, en zijn Sam en Jack volgens Joseph al sinds seizoen 8 SG1 een koppeltje. Keller/Ronon deden ze niet omdat Jason Momoa dat niet wilde voor zijn personage. Interessant om te lezen waar al die beslissingen op gebaseerd worden.

http://josephmallozzi.wor(...)-ships-and-what-ifs/

Meest recente episode... Tsja Sheppard is echt duister aan 't worden de laatste tijd zeg. Beetje maniakale tendenties om iedereen af te maken, zelfs Todd die toch echt alles - zelfs z'n hyve - heeft opgeofferd en die nu toch onmogelijk nog kwaad kan doen. En dat met de Daedalus... Tsja, alsof de Lanteans NIET een schip zouden kapen als het overleven van hun ras op 't spel stond, en NIET een honderdtal aliens zouden opofferen? De pot verwijt de ketel... Verder wel altijd leuk Lorne te zien. Enneh, Ronon "No it *ate* him. Like with teeth and everything" was wel grappig. Beetje B-horror flick achtig, wel leuk als je daarvan houdt.
Slechte special effects bij de crash in 't water. Jammer is dat.

[ Bericht 29% gewijzigd door Sessy op 09-12-2008 19:15:15 ]
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:29:23 #173
87680 Mirel
pi_63886613
Vond die effects nog meevallen. En Joseph Mallozzi bedoelt gewoon Alicia Vega als de homo character. Zei zou Keller uitvragen.
En jammer dat van Rodney's verhaallijn. Die trut Teyla is sowieso irritant vanwege die kop en nou moet die actrice ook nog zwanger worden tijdens het shooten van een serie.
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:45:17 #174
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63887003
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Mirel het volgende:
Vond die effects nog meevallen. En Joseph Mallozzi bedoelt gewoon Alicia Vega als de homo character. Zei zou Keller uitvragen.
En jammer dat van Rodney's verhaallijn. Die trut Teyla is sowieso irritant vanwege die kop en nou moet die actrice ook nog zwanger worden tijdens het shooten van een serie.
Hij heeft het over een recurring character: dan heb je eigenlijk alleen lorne en zelenka. (en chuck )
quote:
In fact, for several years now, there has been one recurring character who, in my mind, is gay but there has never been an opportunity to confirm the fact.
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:05 schreef Sessy het volgende:
Meest recente episode... Tsja Sheppard is echt duister aan 't worden de laatste tijd zeg. Beetje maniakale tendenties om iedereen af te maken, zelfs Todd die toch echt alles - zelfs z'n hyve - heeft opgeofferd en die nu toch onmogelijk nog kwaad kan doen. En dat met de Daedalus... Tsja, alsof de Lanteans NIET een schip zouden kapen als het overleven van hun ras op 't spel stond, en NIET een honderdtal aliens zouden opofferen? De pot verwijt de ketel...
Het blijven wraith ... het grootste gedeelte kon compleet niet nadenken en ze waren niks meer dan wilde dieren. Daar mag je sowieso geen kritiek op hebben, behalve als je vegetariėr bent. Als je het als zelfverdediging bekijkt, professioneel bomenknuffelaar

En hoe heeft Todd zijn hyve opgeofferd? Uiteindelijk deed hij alsnog alles uit eigenbelang, als hij wist dat het fout zou gaan had hij het niet gedaan en bovendien had hij de formule nog gestolen ook.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:01:38 #175
87680 Mirel
pi_63887478
Lorne houdt van schilderen. Misschien is hij het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')