Klopt datw as ook zo mooi van seizoen 1 /3 van sg1: het ontdekken van beschavingenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zat me gisteren tijdens de nieuwe ep. af te vragen wat ik nu eigenlijk mis, wat mist atlantis nu t.o.v. SG-1? Nu zijn dat natuurlijk een hoop dingen maar 1 daarvan vond ik ook wel erg belangrijk. Namelijk een andere ontwikkelde samenleving zoals de Tolan. Nu zie je altijd weer dezelfde hutjes en denk je, ja zielig maar niks te halen of te ontdekken. Bij de Tolan had ik meer het idee dat ze ook echt iets konden gaan betekenen in de serie. Prachtige afleveringen waren dat.
je telling klopt nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:44 schreef Asgard het volgende:
Zat vandaag weer te zoeken
Ik plaats de uitzendschema weer ff hierzo:
5x09 19 Sep 08 Tracker
5x10 26 Sep 08 First Contact (1)
5x11 10 Oct 08 The Lost Tribe (2)
5x12 17 Oct 08 Inquisition
5x13 24 Oct 08 Outsiders
5x14 07 Nov 08 The Prodigal
5x15 14 Nov 08 Remnants
5x16 21 Nov 08 Brain Storm
5x17 05 Dec 08 Infection
5x18 12 Dec 08 Identity
5x19 19 Dec 08 Vegas
niet meer en de aflevering is best goedquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef Witchfynder het volgende:
Wachten zuigt.
Ik had psies hetzelfde. Ben dan ook bang dat dit geouwehoer nog steeds niet voorbij is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:31 schreef Asgard het volgende:
ik bleef maar wachten tot iemand vroeg of ze Michaels lijk hadden gevonden. Dit is al de zoveelste keer dat hij zogenaamd dood is, ik durf te wedden dat hij nog een keertje opduikt.
Verder wel aardige aflevering.
Leuke woordspeling gezien "supermama" hem het water in schoptequote:Op zaterdag 8 november 2008 15:31 schreef Asgard het volgende:
....wedden dat hij nog een keertje opduikt.
Als hij weer eens opduikt, dan heeft de redactie iets uit te leggen, bijvoorbeeld waarom ze z'n lijk niet meteen geborgen hebben. Lijkt me dat dat nummer 1 op de lijst is na zo'n opstootje...quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:45 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik had psies hetzelfde. Ben dan ook bang dat dit geouwehoer nog steeds niet voorbij is.
http://josephmallozzi.wor(...)some-prodigal-notes/quote:2. After much back and forth, it was decided that this episode would mark Atlantis’s final confrontation with Michael. His ultimate power play was undermined in Kindred I and II (last season) and he’s been on the run ever since. His forces compromised, his resources dwindling, he stages one last desperate gamble to turn the tables and regain the upper hand.
Mooi.quote:Op zondag 9 november 2008 01:05 schreef Gamer_V het volgende:
Hij zal niet nog eens komen opdagen (behalve natuurlijk als er ineens 3 seizoenen bij komen)
[..]
http://josephmallozzi.wor(...)some-prodigal-notes/
Ik vond dat inderdaad een goede report, kort maar krachtig.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef Asgard het volgende:
ik moest trouwens ook wel ff glimlachen om de mission report van Ronon
ik ook een beschaving die maar 50 jaar achterloopt ipv 1000quote:Op maandag 10 november 2008 02:16 schreef Witchfynder het volgende:
Toffe aflevering en mooi dat we van Michael af zijn. Vond van SGA toch wel de Genii het leukst. Hoop dat we daar nog meer van zien, maar ik betwijfel het.
typisch ja met een cliffhanger alla bsgquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:43 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep weer! Nu het gecancelled is begin ze een beetje fatsoenlijk spul te tonen
En wat misschien wel het beste nieuws is:quote:Originally planned as a two-parter, Brad and Robert quickly discovered that there was simply too much story for such a tight frame, so the series opener is now looking like a three-parter.
Ook hier blijkt het:quote:But "I hesitate to call it a two-parter because, the way these episodes have developed so far, there are a threads that run through all the stories, in essence making this season one big 20-parter," Mallozzi said.
Betekent dit dan minder stand-alone en/of filler achtige eps?quote:Stargate Universe will be more of a character-based show with more deliberate story arcs, as opposed to the more stand-alone, action-based nature of Atlantis and even SG-1.
iddquote:
Had ik ook.quote:Op zondag 23 november 2008 03:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Idd, ik dacht al dat die kerel me bekend voorkwam. Ik kon hem alleen niet plaatsen.
Sessyquote:Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef Gamer_V het volgende:
What. the. fuck.
Post hier je geile verhalen en ervaringen #2
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had op internet maar elke keer word ik toch weer verrastquote:Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef Gamer_V het volgende:
What. the. fuck.
Post hier je geile verhalen en ervaringen #2
Erotic fanfic is al zeker 10 jaar een flinke scene.quote:Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had op internet maar elke keer word ik toch weer verrast
quote:Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had op internet maar elke keer word ik toch weer verrast
quote:
Watte?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:19 schreef Sessy het volgende:
Hahahaha hoi.![]()
He die episode van Remnants waar Sheppard's hand wordt afgehakt, dat was me een mindfuck... En dat verhaal zou ik eigenlijk een keer moeten afschrijven, nee?![]()
Trouwens, Jason Momoa was een paar dagen geleden aangevallen in ene bar met een bierglas. 140 hechtingen... Nouja dat zal een leuk litteken achterlaten ondanks reconstructive surgery, denk ik zo. Kunnen ze mooi in de film verwerken die volgend jaar uitkomt.
Nogmaals hoi
En come on... Wat jullie kennen de hele slash scene niet? Er is meer slashfic dan gewone fanfic! Volgens mij heeft het SG1 team daar bij een conventie wel eens over gehad in een videootje dat op youtube staat. Want O'Neill en Daniel is echt off-the-chart zeg maar met hoeveelheden fic.
En Atlantis slash... Daar zijn hele aparte namen voor! McShep voor McKay/Sheppard, Sheila voor Sheppard/Teyla, McWeir voor McKay/Weir, etc.
Hier een beginnersverzameling (waarschuwing, alleen voor volwassenen!)
http://www.fanfiction.net/s/4557626/1/Fun_and_Games (Elizabeth/John)
McKay/John http://www.fanfiction.net(...)and_Monkeying_Around
John, Ronon, McKay, Lorne etc http://www.fanfiction.net/s/4270980/1/John_a_Gun_and_an_Orgy
En deze is eigenlijk heel netjes
http://www.fanfiction.net/s/3708056/1/Serious_Ink_Job
maar wel hilarisch.
whehehe idd, die kon iedereen wel weg "zappen" naar bovenquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd
leuke aflevering al was het te verwachten, ik had wel verwacht dat de deadelus nog lang zou komen
Expert is een beetje sterk uitgedrukt. Ik lees af en toe eens wat. Meestal op verzoek van mensen die het schrijven, ook nog eens. Ik denk dat ik gemiddeld op minder dan een kwartier per week uitkom. Wat je ziet in 't andere topic is een eerste poging tot stargate fictie. Al heb ik wel een fanfiction.net account onder de naam Sess.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:07 schreef Mirel het volgende:
Op het gateworld forum heb je nog van die fans die dat McSheppard en Sheila gebeuren ook doen, maar dan gewoon omdat ze willen dat de personages een relatie krijgen ofzo. Ook een beetje raar, maar goed. Nou Sessy, je bent zo te zien een expert. Wat betekent whumpen ofzo?
Vond ik niet. Wat een slappe hap is aflevering 17 zeg.. niet normaal meer!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Was een toffe aflevering nog 3 te gaan
Hij heeft het over een recurring character: dan heb je eigenlijk alleen lorne en zelenka. (en chuckquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Mirel het volgende:
Vond die effects nog meevallen. En Joseph Mallozzi bedoelt gewoon Alicia Vega als de homo character. Zei zou Keller uitvragen.
En jammer dat van Rodney's verhaallijn. Die trut Teyla is sowieso irritant vanwege die kop en nou moet die actrice ook nog zwanger worden tijdens het shooten van een serie.
quote:In fact, for several years now, there has been one recurring character who, in my mind, is gay but there has never been an opportunity to confirm the fact.
Het blijven wraith ... het grootste gedeelte kon compleet niet nadenken en ze waren niks meer dan wilde dieren. Daar mag je sowieso geen kritiek op hebben, behalve als je vegetariër bent.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:05 schreef Sessy het volgende:
Meest recente episode... Tsja Sheppard is echt duister aan 't worden de laatste tijd zeg. Beetje maniakale tendenties om iedereen af te maken, zelfs Todd die toch echt alles - zelfs z'n hyve - heeft opgeofferd en die nu toch onmogelijk nog kwaad kan doen. En dat met de Daedalus... Tsja, alsof de Lanteans NIET een schip zouden kapen als het overleven van hun ras op 't spel stond, en NIET een honderdtal aliens zouden opofferen? De pot verwijt de ketel...
Nee, want de homo die hij bedoelt is een man, want die zou naar de aarde teruggaan om z'n boyfriend te zien.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Mirel het volgende:
Vond die effects nog meevallen. En Joseph Mallozzi bedoelt gewoon Alicia Vega als de homo character. Zei zou Keller uitvragen.
En jammer dat van Rodney's verhaallijn. Die trut Teyla is sowieso irritant vanwege die kop en nou moet die actrice ook nog zwanger worden tijdens het shooten van een serie.
Nee geen vegetarier hier, maar wat mij betreft zijn niet-mensenetende Wraith geen wraith meer. Behalve als ze je letterlijk gaan eten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:45 schreef Gamer_V het volgende:
En hoe heeft Todd zijn hyve opgeofferd? Uiteindelijk deed hij alsnog alles uit eigenbelang, als hij wist dat het fout zou gaan had hij het niet gedaan en bovendien had hij de formule nog gestolen ook.
idd las het net op gateworldquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Mirel het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:34 schreef Sessy het volgende:
Ik vind haar wel irritant. Ze doet me denken aan een puber die zo in de derde op de middelbare terecht kan.
Rodney/Keller vind ik dan weer wel ok, in die zin dat dat wel bij mekaar past.
Heeft 5x18 al geresulteerd in erotische bodyswap fanfic; tussen Ronon en Keller bijv. om de eerdere 'love triangle' nieuw leven in te blazen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:42 schreef Sessy het volgende:
Ik dacht vanavond GEEN episode 18 te gaan kijken omdat ik geen zin had in een Keller episode. Dus ik ga Xfiles kijken. Waar blijkt die episode om te gaan? De ontvoering van een meisje. Het ontvoerde meisje? Jawel...
[ link | afbeelding ]
Aghhhh ik haat Keller.
Ik vraag het me serieus af, naar aanleiding van jouw posts over o.a. 't bestaan van die scene.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:26 schreef Sessy het volgende:
Ouch, NotYou. Over onder de gordel gesproken....
Dieven vinden ergens eenzelfde Ancient device als waarmee Daniel en Vala in SG-1 wisselen van lichaam met een stel in de galaxy waar de Ori heersen. Vrouwelijke dief wisselt met Keller van lichaam. Aan het eind, Keller terug in lichaam.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:29 schreef feelsgoodman het volgende:
Kan iemand mij even de hele episode spoilen in maximaal twee zinnen? Ik heb namelijk geen trek om zo'n slechte episode te kijken.
Alvast hartelijk bedankt.
Ronon starts crying: "Rodney I miss you. it's been over six weeks since we've last touched and we're still no closer to finding the location of the ancient communications terminal responsible for this..."quote:
Thanks, die sla ik over.quote:Op zondag 14 december 2008 00:15 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dieven vinden ergens eenzelfde Ancient device als waarmee Daniel en Vala in SG-1 wisselen van lichaam met een stel in de galaxy waar de Ori heersen. Vrouwelijke dief wisselt met Keller van lichaam. Aan het eind, Keller terug in lichaam.
Dat zijn goede eps.quote:After all, these are the guys who, between them, have written such episodes as Sateda, Beachhead, Unending, Abyss, Meridian, 2010, Torment of Tantalus, and, most recently, The Shrine. They are adept at crafting stories that are fast-paced and entertaining yet resonate with the humanity and spirit of the characters at their core. A better example of their talents can be found in Stargate: Atlantis, a series they created and helped build over the past five years. There’s no doubt in my mind that SGU is in infinitely capable hands and that viewers who tune in to check out the latest Stargate incarnation will not be disappointed.
En ondertussen, in de infirmary:quote:Op zondag 14 december 2008 00:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ronon starts crying: "Rodney I miss you. it's been over six weeks since we've last touched and we're still no closer to finding the location of the ancient communications terminal responsible for this..."
Rodney: "Believe me Jen I know.. We're working on it as fast as we can, but still we have no way of tracking its location.."
Ronon: "Can't we at least hug? I just miss you so much..."![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 14:22 schreef Sessy het volgende:
[..]
En ondertussen, in de infirmary:
Carson: Well honey, that chin of yours will need stitches.
Jennifer: 's Justa scratch.
Sheppard: Jennifer is gonna *kill* us when she finds out.
Jennifer: Not if I kill her first... I've really been having the urge lately. Teyla says it's PMS. She gave me a box of... I think it's called tampax or something.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |