Hoe kom je daarbij? En Oostenrijk dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat was wel buiten Duitsland natuurlijk.
Ghetto's lagen niet in het Duitse rijk bij mijn weten. En Oostenrijk =/ Duitsland. Verder ontken ik niet dat joden in het oosten vaak een achtergestelde positie hadden. Echter was de positie van de (geboren) Duitse jood een andere.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? En Oostenrijk dan?
Ze hebben ook niks tegen extremisten hoor. Zolang ze maar in hun eigen land wonen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
En ze gaan direct alweer de fout in.
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1222017396268&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
[..]
Dan moeten ze wat aan hun scholing doen.....ow wacht zijn die 2 niet recht evenredig....quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens het merendeel van de Fokkers was Hitler links. Dus ik zie de connectie niet
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ghetto's lagen niet in het Duitse rijk bij mijn weten. En Oostenrijk =/ Duitsland. Verder ontken ik niet dat joden in het oosten vaak een achtergestelde positie hadden. Echter was de positie van de (geboren) Duitse jood een andere.
Sorrie ..ariers?quote:
Iran = ariërs. Jij snapte mijn post niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:22 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Sorrie ..ariers?
De Jodenster is uitgevonden in Baghdad
Nogal wiedes dat de Joden in het Oosten het slecht deden..... Onder de knoet gehouden door de Moslim
In het westen deden ze het echter zeer goed daar ze daar wel de vrijheid kregen.
lijkt me sterk aangezien de recessie pas van de laatste maanden is en de ellende met allochtonen al jaren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Is er een relatie met deze ontwikkeling en de huidige economische omstandheden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |