Vertonghen had er toch 2 vorig jaar, ook 1tje in een thuisduel uit een corner? schot van buiten de 16 dacht ik, maar 7 kan nooit.quote:Op maandag 29 september 2008 21:07 schreef Silenus het volgende:
15? Hahahaha daar klopt geen fuck van, Vertonghen heeft er maar 3 gemaakt....
Vermaelen toch ook maar 4 ofzo?
Ohja, you're right, 2 vorig jaar en 2 dit jaar, dus 4 competitiedoelpunten.quote:Op maandag 29 september 2008 21:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vertonghen had er toch 2 vorig jaar, ook 1tje in een thuisduel uit een corner? schot van buiten de 16 dacht ik, maar 7 kan nooit.
Vermaelen wel meer
Als jullie op 410 willen staan, dan kan dat zo geregeld worden. Ze weten heus wel naar wie ze toe moeten gaan en Ajax zal ook wel meewerken aan een verhuizing, want die zijn alleen maar blij dat jullie naast het uitvak weg zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maare ff ter verduidelijking, 415 wordt dus niks, dat zie ik nu al gebeuren, en in 409 worden we ook al weggetrapt....![]()
rest ons dus niks meer om richting zuid te gaan, lekker met een supp.cc, hele 2de ring zuid is na 1 dag al weer uitverkocht, en ik ga niet met papa en mama klapjostie zitten....
ik wil staan!!!!
dus maar op tijd kaarten halen voor wat? 423?
Volgens mij tellen ze alle competitiegoals, niet alleen die bij Ajax. Dan klopt het wel.quote:Op maandag 29 september 2008 21:07 schreef Silenus het volgende:
AZ thuisquote:Op maandag 29 september 2008 21:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vertonghen had er toch 2 vorig jaar, ook 1tje in een thuisduel uit een corner? schot van buiten de 16 dacht ik, maar 7 kan nooit.
Vermaelen wel meer
Ze hebben bij beide de doelpunten bij RKC meegerekend...quote:Op maandag 29 september 2008 21:07 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan klopt het wel met allebei 7 goals idd. (Ik heb het even nagezocht.quote:Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Volgens mij tellen ze alle competitiegoals, niet alleen die bij Ajax. Dan klopt het wel.
Wel mooi trouwens.
"Jullie hebben allebei 7x gescoord."
Vertonghen: "Nou ik niet hoor"
Absoluut. Vooral Vertonghen is erg verlegen. Mensen noemen het bescheiden, maar als je na een training wordt toegezongen en niet eens op durft te kijken, dan ben je gewoon heel erg verlegen lijkt me. Volgende keer maar eens met de groep met hem op de foto.quote:Op maandag 29 september 2008 21:13 schreef koningdavid het volgende:
Prima gasten, Vertonghen en Vermaelen.
Men ging nu ook alleen maar met Gabri op de foto omdat die kale op hem lijktquote:Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral Vertonghen is erg verlegen. Mensen noemen het bescheiden, maar als je na een training wordt toegezongen en niet eens op durft te kijken, dan ben je gewoon heel erg verlegen lijkt me. Volgende keer maar eens met de groep met hem op de foto.
quote:Op maandag 29 september 2008 21:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Men ging nu ook alleen maar met Gabri op de foto omdat die kale op hem lijkt
Maar ze lijken echt heel erg
nou das dan mooi, kan met mijn supp. cc toch gaan en staan waar ik wil, maar als we/ze naar 410 moeten dan maar.quote:Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als jullie op 410 willen staan, dan kan dat zo geregeld worden. Ze weten heus wel naar wie ze toe moeten gaan en Ajax zal ook wel meewerken aan een verhuizing, want die zijn alleen maar blij dat jullie naast het uitvak weg zijn.
Ajax wilt het liefst iedereen die niet van zitten houdt bij elkaar.. Ze zullen dus echt wel meewerkenquote:Op maandag 29 september 2008 21:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nou das dan mooi, kan met mijn supp. cc toch gaan en staan waar ik wil, maar als we/ze naar 410 moeten dan maar.
als we maar een beetje lol kunnen hebben qua staan en zingen!!!
thanks voor de info, ben nog niet echt thuis in de verhuizingsperikelen van ons aller ajax...
Mwa, we zijn ook wel eens met Mauro en met Stekelenburg op de foto geweest. Volgende keer kan het ook wel eens Dario worden natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 21:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Men ging nu ook alleen maar met Gabri op de foto omdat die kale op hem lijkt
Maar ze lijken echt heel erg
Dario zou een goeie zijnquote:Op maandag 29 september 2008 21:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mwa, we zijn ook wel eens met Mauro en met Stekelenburg op de foto geweest. Volgende keer kan het ook wel eens Dario worden natuurlijk.
"JAaaa uhhh ik heb Cvitanich al 3x zien spelen en het was niets fantatischquote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef Jasza het volgende:
Rene van der gijp wat een kneus is dat toch ook
Idd, hij speelt net 60 minuten in het eerstequote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef Jasza het volgende:
Rene van der gijp wat een kneus is dat toch ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |