Nou, als jij niet gaat, dan ga ik ook niet hoor.quote:
18e minuut 1-0 Arnautovicquote:
Die Bodul gaat lekker.quote:Op maandag 29 september 2008 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
18e minuut 1-0 Arnautovic
41e minuut 1-1 Sousa Campos
45e minuut 1-2 Gabri
52e minuut 2-2 Huysegems
57e minuut 2-3 Rommedahl
63e minuut 2-4 Bodul
Die stond vast meters buitenspel.quote:Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hehe zoontje van Wamberto ook gescoord?
quote:
Tegen Twente gok ik.quote:Op maandag 29 september 2008 20:32 schreef RayMania het volgende:
Tegen wie speelt Jong Ajax? Feyenoord?
Ik ben donderdag ook present!quote:En donderdag wel aanwezig. Hopelijk goed sfeertje, maar verwacht dat het door de dikke uitzege heel rustig gaat zijn.
Ajax speelt uit bij Twente.quote:Op maandag 29 september 2008 20:32 schreef RayMania het volgende:
Tegen wie speelt Jong Ajax? Feyenoord?
En donderdag wel aanwezig. Hopelijk goed sfeertje, maar verwacht dat het door de dikke uitzege heel rustig gaat zijn.
Ze moeten een half uurtje vroeger spelen, ik kom niet meer naar huis zoquote:Op maandag 29 september 2008 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegen Twente gok ik.
[..]
Ik ben donderdag ook present!
Die jongens van de Northside fanatics (?) werden gisteren toch weggestuurd op 415?quote:Op maandag 29 september 2008 18:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nee, ben niet van de elite!
ben dit seizoen sinds de eerste wedstrijd in 415 terecht gekomen en dat bevalt gewoon goed, ga met mijn vriendin en die vind het ook prachtig, waarom weggaan als de prijzen goed zijn, er de hele wedsrijd wordt gezongen en gestaan (voor mij belangrijk, zitten doe ik thuis voor de buis wel)...
daarbij is heel relaxed om naast het uitvak te zitten (utrecht was werkelijk brilliant)
ben dus niet van de elite maar sta er dit seizoen wel bij om zo een groter front te creeren op north-side!!!!
[ afbeelding ]
Jij gaat toch ook niet of wel?quote:Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef Oente het volgende:
Blijf je thuis donderdag, Jasper?
quote:Amsterdam, 29-09-08
In navolging van onder andere Arsenal, Manchester United en Chelsea hebben Ajax en de Amsterdam ArenA vandaag een assimilatie belichtingssysteem boven de grasmat laten plaatsen. In Nederland maken Feyenoord, PSV en AZ al gebruik van vergelijkbare systemen.
Hoorde het gister in de rij voor de ingang, gozer daar kent die gast die dat doet, inderdaad een indrukwekkend rijtje van clubsquote:
hahaha...was dat zo?quote:Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die jongens van de Northside fanatics (?) werden gisteren toch weggestuurd op 415?
Overigens krijgen jullie van Ajax de kans niet om te groeien en zullen er wel een stel van die jongens richting 410 komen. Misschien van de winter al. En anders volgend seizoen.
Feyenoord had het al wel en Ajax nog nietquote:
Snap niet waarom ze dat niet eerder gedaan hebben.quote:
1 van die mannen die het gras doen is een feyenoord supporterquote:Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoorde het gister in de rij voor de ingang, gozer daar kent die gast die dat doet, inderdaad een indrukwekkend rijtje van clubs![]()
Hopelijk helpt het iets.
Dat hoorde ik gisteren op het vak.quote:Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha...was dat zo?
was gister aan het werk ,was er niet bij, ze deden bij utreg al moeilijk, moesten we op onze plek zitten, niet op de trap staan, dat soort shit...
we hadden gewoon 4 juten bij ons staan....![]()
maar idd, zoals ze in ajax-life al zeiden, als het niks wordt gaan ze maar richting zuid!
Ik snap trouwens niet waarom ze weggestuurd werden. Zit een paar vakken ernaast en heb het een beetje gezien maar begrijp het niet zo goed..quote:Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die jongens van de Northside fanatics (?) werden gisteren toch weggestuurd op 415?
Overigens krijgen jullie van Ajax de kans niet om te groeien en zullen er wel een stel van die jongens richting 410 komen. Misschien van de winter al. En anders volgend seizoen.
Ik ben de paardenkopquote:Op maandag 29 september 2008 20:50 schreef Riro het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze dat niet eerder gedaan hebben.
Ik ben er donderdag ook gewoon. Jammer dan dat er maar 3 man en een paardenkop zit
Ze liepen daarna naar 409 en werden ook daar weggestuurd..quote:Op maandag 29 september 2008 20:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat hoorde ik gisteren op het vak.
Met alle respect hoor, maar hadden ze niet meteen kunnen bedenken dat het niets wordt? Je weet van te voren toch dat Ajax het niet gaat gedogen dat er een groep naast het uitvak staat?
Weet ik, hij had het erover ja dat ze wel is in de ArenA zaten maar nu fanatiek feyenoord zijnquote:Op maandag 29 september 2008 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
1 van die mannen die het gras doen is een feyenoord supporterVoorheen zaten ze altijd bij ons, aardige jongens wel
Nee, Remko ook niet. Bewaar liever me energie voor zondag.quote:
Hij is het ookquote:Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef Silenus het volgende:
Het lijkt wel of Robbert Schilder rechtsachter Vermaelen zit in het publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |