wehhe ik moest lachenquote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef IQM het volgende:
Soap
Jan Smit
Nederland 3
Verteld
Kankerdochter
Hagenaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog niet gebeurd neequote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zou zoiets nooit tegen mijn zoon zeggen, heee jordeeeeh ?
Ik word iedere morgen wakker met Giel.quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef paultjuhhh het volgende:
T_T is tof hij is ook fan van Giel, dan hoor je er gewoon bij en ben je het mannetje
Het is werkelijk een schande idd..quote:
Dat is dus het mooie van dit topic, oorspronkelijk was het geen lemming. Kijk het KLB-FB topic er maar op na als je me niet gelooft!quote:
Verzin je eigen avatar.quote:Op maandag 29 september 2008 00:57 schreef Devvie het volgende:
gewoon, omdat het kan?
Hagenezen proberen d.m.v. schelden hun beperkte sociale/intellectuele vermogens te compenseren. Als ze schelden durven veel mensen niet te vragen wat zij nu precies bedoelen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Net bij die soap van Jan Smit op Ned 3.
Jan vraagt: Wat is een typisch Haags zinnetje.
Die vent zegt: Sowieso iets met kanker.
Waarop die vent verteld: Als ik boos op mn dochter ben, dan scheld ik haar soms wel uit voor kankerdochter.
Of zoiets,
WTF, waarom scheld je je dochter daarvoor uit.
Nee, TS is net zo zwakzinnig als jij bent.quote:Op maandag 29 september 2008 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
TS probeert Famfare te evenaren.
Dus ben ik heel slim en zeer sociaal.quote:Op maandag 29 september 2008 08:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nee, TS is net zo zwakzinnig als jij bent.
Ook tegen je dochtâh?quote:Op maandag 29 september 2008 17:09 schreef RealZeus het volgende:
Waarom is TS verbaasd?
Hagenezen gebruiken toch in elke zin het woord kankah.
Misschien andersomquote:
"Als in de provincie"quote:Op maandag 29 september 2008 17:13 schreef SHE het volgende:
Famfare
Maar eh, als geboren Haagenaze kan ik je verzekeren dat het gebruik van het woord kanker in Haaglanden net zoiets is als het 'Oh ja joh? ' van Rotterdamski's na elke zin.
Het is dan ook niet zo zwaar beladen als in de provincie.
Dat heeft Bossie gedaan, die famfariaan.quote:Op maandag 29 september 2008 17:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie heeft de TT verandert?
Dat is cultuur!
Hij is gewoon jaloers.quote:Op maandag 29 september 2008 17:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat heeft Bossie gedaan, die famfariaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |