Op zich heb ik geen problemen met hun werk, maar als je het niet verwacht en er staat ineens 'stop politie' in je spiegel dan schrik je toch evenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan zou ik me idd meer zorgen maken om overstekend wild en (slaap)dronken tegenliggers
Politiecontroles maak ik me niet zo druk om, die mensen doen ook hun werk maar en ik doe tochnooit wat fout... Heb ook nog maar een keertje een gehad, net nadat ik een kudde slowpokes inhaalde met 150+
'Nou meneer, alles is in orde, ook uw APK!'
![]()
Ik zat me al voor te bereiden op een preek en een 100+ euro extra wegenbelasting
Mya, Mark is goed bezig zijn kleine broertje te promotenquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
@ Paal, Steven Nauta stnd nog in de LC zaterdag
quote:
Dat verklaart wel watquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:14 schreef r8ality het volgende:
Ton Fick racete vroeger met ouwe Volvo's.
Maar kun je voor dat bedrag weer een auto kopen die een jaar of langer mee gaat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
JaKoppeling gaar, en dat, opgeteld met wat kleinere reparaties die er aan zitten te komen maken de reparatieprijs hoger dan de dagwaarde
ouwe shit leipe!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
http://my350z.com/forum/l(...)ide-350z-ruined.htmlstaat op fok weblog
Vind hem nieuw mooier.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
http://my350z.com/forum/l(...)ide-350z-ruined.htmlstaat op fok weblog
Ik zal jullie verrast doen staan met mijn volgende auto.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar kun je voor dat bedrag weer een auto kopen die een jaar of langer mee gaat?
Even afwegen lijkt me...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
verder houd ik mn mond...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:06 schreef vlad het volgende:
[..]
is dat mogelijk?
Waarom een andere autyo?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
JaKoppeling gaar, en dat, opgeteld met wat kleinere reparaties die er aan zitten te komen maken de reparatieprijs hoger dan de dagwaarde
vw of opel oidquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal jullie verrast doen staan met mijn volgende auto.Maar goed, ik post de fotso wel als ie op de oprit staat, verder houd ik mn mond...
Jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:06 schreef vlad het volgende:
[..]
is dat mogelijk?
Waarom een andere autyo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |