Hij vindt het gewone een slappe hap en ziet dat Prince in potentie een hele sterke Robinson hadden kunnen zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:27 schreef Arth_NL het volgende:
Goh, zou Ernst-Paul een favoriet hebben?
Dat denk ik ook, ik denk dat de redactie en Ernst-Paul het veel te jammer vinden om Prince zomaar te laten gaan, die krijgt nog wel een kans denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:33 schreef Tante Bep het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat de reden dat we geen afscheidsinterview van Prince hebben gezien komt omdat ie naar een ander eiland is vervoerd.
In een van de eerste series gebeurd ook zoiets.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef men_in_red het volgende:
een smaakmaker er uit, jammer hoor, eenoor had moeten vertrekken.
Maar waarom zou je de sterkste meenemen naar de finale en zo meer kans maken om te verliezen? Je speelt een spel toch om te winnen, niet om de grootste tegenstander verder te helpen komen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat een laffe bende is het nu, waarom zou je in godsnaam je eigen team leden zo willen beschermen, terwijl je straks als 1 groep verder gaat.
yep, zo simpel is het ze hebben geen last meer van Princequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:44 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Maar waarom zou je de sterkste meenemen naar de finale en zo meer kans maken om te verliezen? Je speelt een spel toch om te winnen, niet om de grootste tegenstander verder te helpen komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |