abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62158048
een smaakmaker er uit, jammer hoor, eenoor had moeten vertrekken.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:32:48 #127
213087 Nielez
10100111001
pi_62158049
Ik hoopte dat iemand zijn stem zou veranderen.
Het kan toch niet dat 4/5 man niet achter een beslissing staat.
Geert heeft enorm veel geluk.
pi_62158056
Prince
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_62158057
Dat is toch wel een anticlimax deze exit van Prince als gevolg van een simpel overtal en kadaverdiscipline. Maar ja het hoort er bij
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_62158074
Ik ga er maar vanuit dat de reden dat we geen afscheidsinterview van Prince hebben gezien komt omdat ie naar een ander eiland is vervoerd.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:33:37 #131
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_62158075
Wat een kansloze stemming zeg. En die Hans is echt een zwakke klootzak, 'ik hou me aan de afspraak'-huilie. Flikker toch lekker op man. Mijn god.

En Yin ook nog glashard ontkennen aan EP dat ze systematisch iedereen gaan wegstemmen .
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:34:05 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62158086
Principes my ass, maar het was voor mij toch heel simpel geweest. Die Geert is sowieso onuitstaanbaar, en overstappen naar het andere kamp had precies hetzelfde opgeleverd, nl. 5 tegen 4, en nu dus 3...

Ongelofelijk...
pi_62158099
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:27 schreef Arth_NL het volgende:
Goh, zou Ernst-Paul een favoriet hebben?
Hij vindt het gewone een slappe hap en ziet dat Prince in potentie een hele sterke Robinson hadden kunnen zijn.

Wat een laffe bende is het nu, waarom zou je in godsnaam je eigen team leden zo willen beschermen, terwijl je straks als 1 groep verder gaat.
٩๏̯͡๏)۶
pi_62158132
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:33 schreef Tante Bep het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat de reden dat we geen afscheidsinterview van Prince hebben gezien komt omdat ie naar een ander eiland is vervoerd.
Dat denk ik ook, ik denk dat de redactie en Ernst-Paul het veel te jammer vinden om Prince zomaar te laten gaan, die krijgt nog wel een kans denk ik
٩๏̯͡๏)۶
pi_62158149
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef men_in_red het volgende:
een smaakmaker er uit, jammer hoor, eenoor had moeten vertrekken.
In een van de eerste series gebeurd ook zoiets.
Er was er toen een die de echte Robinson was..kon alles..deed alles..
En toen werd hij zomaar weggestemd, weer een concurrent minder, dachten de stemmers.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:41:22 #136
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62158303
Erg jammer.

Die Mijntje was toen ook zo sterk en snel weggestuurd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62158353
Die muziek bij de eilandraad
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62158400
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:34 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wat een laffe bende is het nu, waarom zou je in godsnaam je eigen team leden zo willen beschermen, terwijl je straks als 1 groep verder gaat.
Maar waarom zou je de sterkste meenemen naar de finale en zo meer kans maken om te verliezen? Je speelt een spel toch om te winnen, niet om de grootste tegenstander verder te helpen komen?
pi_62158801
Er zijn toch aardig wat kandidaten afgevallen door ziek/zwak/geen zin meer, dan zou je toch zeggen dat ze niet uitkomen qua afvallers en afleveringen. * easy-going heeft een stille hoop dat Prince nog terug kan komen.

En er wordt altijd gezegd dat er veel "gestuurd" word in dit soort programma's, dit is in ieder geval niet iets wat ze stuurden (alhoewel, het is best wel spraakmakend natuurlijk, niemand die Prince eruitwil, en allemaal op hem stemmen).
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:00:46 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62158986
Ik zat nog te hopen dat ze een of andere vage regel zouden verzinnen dat hij juist doordat men unaniem hem als ultieme robinson zag, dat hij daarom de immuniteit kreeg ofzo.

Beetje kinderlijke wishfull thinking.
pi_62159437
Beste ep tot nu toe!
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:15:36 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62159614
Best tekenend ook wel, dat dit topic niet eens volgepost is tijdens de uitzending...
Nog niet eens 100 reacties tijdens de uitzending!
pi_62159696
Echt sneu, niemand is het er mee eens dat Prince weg moet, maar wel allemaal op 'm stemmen. En zich dan verschuilen achter de afspraak die de 'anderen' hebben gemaakt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62159790
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:44 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Maar waarom zou je de sterkste meenemen naar de finale en zo meer kans maken om te verliezen? Je speelt een spel toch om te winnen, niet om de grootste tegenstander verder te helpen komen?
yep, zo simpel is het ze hebben geen last meer van Prince
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62159963
Ik vond het wel een aardige uitzending met al die complotten. Wel jammer dat prince het slachtoffer werd.
Dat is eens wat anders...
pi_62160035
Wat eng is dat toch altijd van groepen mensen!
Niemand is het er mee eens, maar we houden ons aan de "afspraak". En iedereen verschuilt zich achter de "afspraak', ze hadden het zelf liever anders gezien, maar gezien het collectief....
Heel naar is dat altijd!

(En die enge Geert had natuurlijk heel snel naar huis gemoeten!)
geniet nooit met mate
pi_62160194
Wat een wáárdeloze muziek weer vanavond
#geen
pi_62160463
Prince is lomp, hij had op het aanbod van retard Geert in moeten gaan om YIN eruit te stemmen, die duivelse sloerie

nu is de chocolade taart gesmolten..
Nothing to see here, carry on
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 oktober 2008 @ 22:38:40 #149
163650 Greys
pi_62160558
Heb me echt kapot zitten ergeren. Die ene schijnheilige dame (weet de namen nog niet zo goed ) die zei "Nee, 10 kleine negertjes, daar doe ik niet aan. Als je op zo'n manier moet winnen kan je niet trots zijn als winnaar". En het dan vervolgens allemaal wel gewoon doen.

Hoop dat Prince nog terug komt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62161583
"We stemmen lekker de sterkte eruit (Prince), maar we zijn te bescheten om dr ook voor uit te komen".

Zelden zon stuk slappelingen bij elkaar gezien. Polderen in excellence. Holland op zn smalst
Allah u akbar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')