eenoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:10 schreef men_in_red het volgende:
[..]
tuurlijk niet, hun team heeft blijkbaar ook afgesproken om met zn allen te stemmen op iemand van het andere team, stemmen op yin en hans gaat niet gebeuren door hiukwam en "2 oor geert", dus dan blijven eenoor en die twee miepen over, waarbij het handig is om op eenoor te stemmen omdat het duidelijk niet klikt tussen hem en hans en yin. Het is nu ook wel duidelijk voor hun dat het andere team niet samen gaat stemmen.
dat zijn ze nu dus aan et doenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:06 schreef Arth_NL het volgende:
Lekker slim Prince. Diegene wegstemmen die je elk moment nog weg kunt stemmen.Met zulke mensen zou je haast gaan hopen dat Yin/Hans/HiuKwan/Geert T samen gaan spannen tegen de rest.
Daarom zou je juist niet op Geert D moeten stemmen, want anders gaan de andere vier samenwerken en sta je als Prince nog nergens. Als je met Sarah, Sharon, Kyra en Geert D samen gaat werken en één van de vier wegstemt dan sta je als Prince zijne een stuk sterker.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:10 schreef men_in_red het volgende:
[..]
tuurlijk niet, hun team heeft blijkbaar ook afgesproken om met zn allen te stemmen op iemand van het andere team, stemmen op yin en hans gaat niet gebeuren door hiukwam en "2 oor geert", dus dan blijven eenoor en die twee miepen over, waarbij het handig is om op eenoor te stemmen omdat het duidelijk niet klikt tussen hem en hans en yin. Het is nu ook wel duidelijk voor hun dat het andere team niet samen gaat stemmen.
dat bedoelde ik dus, maar ik had geen tijd om dat te typenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:19 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Daarom zou je juist niet op Geert D moeten stemmen, want anders gaan de andere vier samenwerken en sta je als Prince nog nergens. Als je met Sarah, Sharon, Kyra en Geert D samen gaat werken en één van de vier wegstemt dan sta je als Prince zijne een stuk sterker.
Klopt helemaalquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:25 schreef Quyxz_ het volgende:
eigenlijk is dit nog steeds goed voor Yin/Hans/HiuKwan/Geert T want die kunnen straks ook met ze vieren complotteren
de andere vijf hadden moeten complotteren
hij baalt iig al vanaf dag 1 van de zwakkelingen en ook wat dit betreft is duidelijk dat hij niet blij is met wat er met "zijn" spel gebeurt...quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:27 schreef Arth_NL het volgende:
Goh, zou Ernst-Paul een favoriet hebben?
Hij vindt het gewone een slappe hap en ziet dat Prince in potentie een hele sterke Robinson hadden kunnen zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:27 schreef Arth_NL het volgende:
Goh, zou Ernst-Paul een favoriet hebben?
Dat denk ik ook, ik denk dat de redactie en Ernst-Paul het veel te jammer vinden om Prince zomaar te laten gaan, die krijgt nog wel een kans denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:33 schreef Tante Bep het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat de reden dat we geen afscheidsinterview van Prince hebben gezien komt omdat ie naar een ander eiland is vervoerd.
In een van de eerste series gebeurd ook zoiets.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef men_in_red het volgende:
een smaakmaker er uit, jammer hoor, eenoor had moeten vertrekken.
Maar waarom zou je de sterkste meenemen naar de finale en zo meer kans maken om te verliezen? Je speelt een spel toch om te winnen, niet om de grootste tegenstander verder te helpen komen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat een laffe bende is het nu, waarom zou je in godsnaam je eigen team leden zo willen beschermen, terwijl je straks als 1 groep verder gaat.
yep, zo simpel is het ze hebben geen last meer van Princequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:44 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Maar waarom zou je de sterkste meenemen naar de finale en zo meer kans maken om te verliezen? Je speelt een spel toch om te winnen, niet om de grootste tegenstander verder te helpen komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |