Schrok gister ook heel erg toen ik het op de radio hoorde. Mijn pa ook en waren dr allebei echt beetje verdrietig om eigenlijk.
Was symathieke, leuke en zeer goede presentator, hij maakte het waard om naar ER te blijven kijken eigenlijk. Had eigenlijk niet anders verwacht dan dat ze de boel gewoon uitzenden. Ernst Paul hield van zijn werk en deed het met plezier, dat zag je gewoon. Het zou hem geen eer doen als ze het niet meer uitzenden eigenlijk. Keus van de familie kan ik alleen maar begrijpen.
Ik kan het nog steeds niet geloven en ik denk dat hij een enorme hoeveelheid pech heeft gehad dat hij zo'n ongeluk heeft gekregen. Ik weet niet of ik het vanavond droog houdt voor de tv. Heb gewoon zo'n naar gevoel. En het is maar iemand van tv. Heel maf wat iemand dan toch met je kan doen.
Dit had hij niet verdiend, hoe onpersoonlijk je hem natuurlijk ook kende. Hij kwam altijd heel oprecht en goed over op mij.
Ik ga hm op tv erg missen en ER?
Tja, ER heeft zijn laatste seizoen gehad.
Wens hem een goed leven, daarboven.
Ps: het is natuurlijk ook erg van zijn productie-assistente, zo jong en je leven is voorbij. Zal voor beide families heel zwaar zijn.