Klopt.quote:Op zondag 28 september 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Almost Bangor of zoiets in de titel
Vanaf vrijdag.quote:Op zondag 28 september 2008 21:34 schreef toma het volgende:
Deze week 90's request?
Ik hoop stiekem op iets andersquote:Op zondag 28 september 2008 21:37 schreef toma het volgende:
[..]
Hopelijk Pearl Jam dit jaar op 1 ipv Nirvana.
Soms is het wel even lekker om onder je niveau te werken.quote:Op zondag 28 september 2008 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Lekker ambitieus die jongen.. Heb je een jaar de tijd (wtf??!) om een examen te leren voor dinsdag en dan begin je er zo laat mee. En dan vinden dat je onder je niveau werkt. Wat heb je dan al tijd gedaan als het zo makkelijk is?
Absoluut waar, ligt natuurlijk ook aan de omstandigheden. Ben benieuwd of we volgend weekend nog horen hoe het is gegaan.quote:Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Soms is het wel even lekker om onder je niveau te werken.
kan er over meepratenquote:Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Soms is het wel even lekker om onder je niveau te werken.
Waar ?, cool ik zie het nuquote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hey Djurre, Domien heeft je foto gebruikt zie ik. Tof!!
Oww, idd, wat leukquote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hey Djurre, Domien heeft je foto gebruikt zie ik. Tof!!
En als je er op klikt staat je naam er zelfs bij.quote:Op zondag 28 september 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar ?, cool ik zie het nu
Daar dus.quote:Op zondag 28 september 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar ?, cool ik zie het nu
Sjit niet meer anoniemquote:Op zondag 28 september 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En als je er op klikt staat je naam er zelfs bij.
En de foto'squote:Op zondag 28 september 2008 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel waar blijven je bijdrages over ierland.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Hans weet het wel welke plaat op 1 moet.
Zo sprak 'ie 't toch echt uit.quote:
Uhuh. Daarna Nijland bij Studio Voetbal.quote:
Ze zouden de betere tiesto platen moeten draaien niet met Maxi Jazzquote:Op zondag 28 september 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]Helemaal mee eens betreft die nummer 1
![]()
Djurre waar staan die foto's dan? ennuh, ik heb geen Hyves.
Dj Tiesto!!!!!!!!
Mijn fotos staan in het vorige topic in de laatste 100 posts geloof ikquote:Op zondag 28 september 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]Helemaal mee eens betreft die nummer 1
![]()
Djurre waar staan die foto's dan? ennuh, ik heb geen Hyves.
Dj Tiesto!!!!!!!!
Kan ik me serieus nu al op verheugen. Toch de AD van de club die nu op nummer 1 staat.quote:Op zondag 28 september 2008 21:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zo sprak 'ie 't toch echt uit.![]()
[..]
Uhuh. Daarna Nijland bij Studio Voetbal.
Komen er de komende dagen aanquote:Op zondag 28 september 2008 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel waar blijven je bijdrages over ierland.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
van roels aangedragen album van Lisa Hannigan is de sea song en keep it all de grootste kansmaker op de nederlandse markt.
Nog pints met Zwart heilig vloeibaar spul mee genomen ?quote:Op zondag 28 september 2008 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Komen er de komende dagen aan.
Moet me eerst door de pallets foto's heen worstelen. Dan komen de verhalen vanzelf
.
Het is een aardig rustige cd , slaapmuziek bijna op paar nummers uitgezonderd. Qua zang is het best goed.quote:Op zondag 28 september 2008 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ben benieuwd of er überhaupt aandacht aan dit leuke meisje wordt besteed... Stond een leuk interview met haar in Hot Press (Iers muziekblad).
Duidelijkquote:Op zondag 28 september 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
Ze zouden de betere tiesto platen moeten draaien niet met Maxi Jazz
Ooh dan heb ik ze al wel gezien.quote:Op zondag 28 september 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mijn fotos staan in het vorige topic in de laatste 100 posts geloof ik
kun je toch volop bij tanken bij de pompstationsquote:Op zondag 28 september 2008 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog pints met Zwart heilig vloeibaar spul mee genomen ?
De rest vond ik niet echt post waardigquote:
Commercieel gedrocht, nou ja goeie doelen plaat tie van tiestoquote:Op zondag 28 september 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DuidelijkIk vind die combinatie zelf wel aardig geslaagd.
[..]
Ooh dan heb ik ze al wel gezien.![]()
Over My Head - The Fray
Helder.quote:Op zondag 28 september 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De rest vond ik niet echt post waardig, mensen met rare blikken of die er lijp opstonden of alleen leuk waren voor de mensen die aanwezig waren
quote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helder.![]()
Warning: zometeen komt AlfaFriet......![]()
Als L-L er was dan kwam nu die smiley met die zak over z'n hoofd.quote:
Lekker rustig chansonquote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef borisz het volgende:
Dit is wel een leuke tiesto plaat van 12 jaar geleden
Thanks!! *mute*.quote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
Warning: zometeen komt AlfaFriet......![]()
Klopt volgens wikiquote:Op zondag 28 september 2008 22:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Roel of Djurre, dat is toch de zangeres die zingt op 9 Crimes?
Nope. Dan zat ik boven de bagagelimiet. Zo'n vat meeslepen is zo lastigquote:Op zondag 28 september 2008 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog pints met Zwart heilig vloeibaar spul mee genomen ?
Er is op marktplaats nog veel interesse ernaar als je het kwijt wiltquote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker rustig chanson![]()
Naar die "muziek"heb ik vroeger echt heel vaak geluisterd... Heb nog een pallet aan Thunderdome, Nightmare in Rotterdam, Hellraiser en Earthquake cd's hier liggen..
Zou het nu in elk geval niet heel snel meer opzetten.
ooh goede tip want de meeste cd's gebruik ik nu als onderzetter. Kijken of ik iemand nog blij kan maken met zo'n cd (uiteraard krasvrij).quote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Er is op marktplaats nog veel interesse ernaar als je het kwijt wilt
Mijn broertje heef voor 20 thunderdomes + wat earthquakes en wat andere zooi nog 250 euro gevangen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh goede tip want de meeste cd's gebruik ik nu als onderzetter. Kijken of ik iemand nog blij kan maken met zo'n cd (uiteraard krasvrij).
Niet te veel bij verwachten.quote:Op zondag 28 september 2008 22:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Thanks!! Dan moet ik dat album ook maar eens gaan beluisteren.
Zo dat is niet verkeerd zeg !quote:Op zondag 28 september 2008 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn broertje heef voor 20 thunderdomes + wat earthquakes en wat andere zooi nog 250 euro gevangen.
quote:Op zondag 28 september 2008 22:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als L-L er was dan kwam nu die smiley met die zak over z'n hoofd.![]()
Roel of Djurre, dat is toch de zangeres die zingt op 9 Crimes?
Hmmmm, ok. Anders zet ik 'm wel op als ik ga slapen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet te veel bij verwachten.
Zal niet de laatste rood van het seizoen zijn, man die vent is gewoon een mollester op het veldquote:Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef borisz het volgende:
Kennen we Marco Matterazzi nog ?
Ja, mooi. Hij pakte zojuist rood
Heb je nog nieuws dan ?
Ditmaal was het niet met een tackle maar hij zat op de bank terwijl hij rood kreeg.
Hehehe.quote:Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef borisz het volgende:
Heb je nog nieuws dan ?
Ditmaal was het niet met een tackle maar hij zat op de bank terwijl hij rood kreeg.
Check this outquote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
Juist!! Geen gelul, platen!! It's like that!!
za; vast terecht geweest zijnquote:Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef borisz het volgende:
Heb je nog nieuws dan ?
vrouwenquote:Op zondag 28 september 2008 22:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh my..... ik geil op een vriend van me geloof ik... en hij niet op mij, wat m nóg aantrekkelijker maakt!
(heej, dromen mag)
Laat dat die ander niet weten, dan geilt er dadelijk nog iemand minder op je....quote:Op zondag 28 september 2008 22:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh my..... ik geil op een vriend van me geloof ik... en hij niet op mij, wat m nóg aantrekkelijker maakt!
(heej, dromen mag)
wat maakt hem zo geil voor jouquote:Op zondag 28 september 2008 22:32 schreef Jannekje7 het volgende:
(heej, dromen mag)
quote:Op zondag 28 september 2008 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Druk op een zondag avond.
Als je er dan even niet bent, mis je een hoop...
En nu ga ik weder, fijne zondag avond nog
dat hij haar niet geil vindquote:Op zondag 28 september 2008 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat maakt hem zo geil voor jou
denk dat als je janneke kent niet zo snel ergens van op kijkt.quote:Op zondag 28 september 2008 22:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Laat dat die ander niet weten, dan geilt er dadelijk nog iemand minder op je....
Hoopt snel op chrome voor Macquote:Op zondag 28 september 2008 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
tering fok is 100x zo snel met chrome
Vind je het erg als ik deze niet volg....quote:Op zondag 28 september 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat als je janneke kent niet zo snel ergens van op kijkt.
Ja vind het ergquote:Op zondag 28 september 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik deze niet volg....
Hoezoquote:Op zondag 28 september 2008 22:39 schreef Againzender het volgende:
Crash test dummies, misschien wel het nummer uit de 90's waar ik de beste herinneringen aanheb
dat is niet liefquote:Op zondag 28 september 2008 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan wordt ze van heel van mannen week, maar dat zal het vast niet zijn
quote:Op zondag 28 september 2008 22:45 schreef -Hans- het volgende:
Ik ga voor de verandering vanavond eens niet luisteren naar Miranda van Holland..
wat de piep is er nu bezig op ned 1?![]()
oohh okay. Niet echt heel boeiend, imo.quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef toma het volgende:
[..]
dat is niet lief
Biedt je excuses aan!
Uh... vriendjelief bedoel je?quote:Op zondag 28 september 2008 22:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Laat dat die ander niet weten, dan geilt er dadelijk nog iemand minder op je....
Zn looks, zn humor, zn... van alles!quote:Op zondag 28 september 2008 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat maakt hem zo geil voor jou
En dat ja, of dat-ie dat iig niet zo laat blijken, dan moet ik tenminste blijven werken voor mquote:
En wat bedoel je daarmee MAW??quote:Op zondag 28 september 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat als je janneke kent niet zo snel ergens van op kijkt.
Hee, hallo, ik ben anders KEI aantrekkelijk, puh!quote:Op zondag 28 september 2008 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan wordt ze van heel van mannen week, maar dat zal het vast niet zijn
Kijk, zo hoort datquote:Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef toma het volgende:
[..]
dat is niet lief
Biedt je excuses aan!
Ik zou 't niet weten..quote:Op zondag 28 september 2008 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh okay. Niet echt heel boeiend, imo.![]()
quote:Snowpatrol(zowaar eens een echt leuke single van die gasten)
Tsja, als er eerst hele boekwerken over mij worden geschreven... ik reageer graag terugquote:Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zo, dat is 'n heel boekwerk die post van je, Janneke.
Dat je vrij makkelijk en openlijk bent over liefde en sex. dus dat je niet raar moet opkijken als jij daar een opmerking over maakt.quote:
kwam uit toen ik wat met met m;n vrouw kreegquote:
Achsooo!quote:Op zondag 28 september 2008 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat je vrij makkelijk en openlijk bent over liefde en sex. dus dat je niet raar moet opkijken als jij daar een opmerking over maakt.
Me2quote:Op zondag 28 september 2008 23:01 schreef toma het volgende:
ik ga studio voetbal kijken
Janneke veel succes met je 'ongrijpbare' liefde.
Thanx, al vind ik t woord "liefde" niet helemaal op zn plaats als ik t heb over "geilen op iemand", maar vooruitquote:Op zondag 28 september 2008 23:01 schreef toma het volgende:
ik ga studio voetbal kijken
Janneke veel succes met je 'ongrijpbare' liefde.
Nijland is goed bezigquote:Op zondag 28 september 2008 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2![]()
Hans Nijland![]()
Morgen weer een nieuwe 3FM dag. Dra-maandag
Voor mij nog minder.... ik begin de dag wss wel met 3FM, maar daarna tot half 10 school, dan hopelijk met de auto met iemand meerijden naar huis, maar die luistert 538...quote:Op zondag 28 september 2008 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nijland is goed bezig
Morgen weinig 3FM voor mij. Wekker gaat voor 6 uur, en gaat zo snel mogelijk uit, daarna sta ik heeeel stilletjes op, en ga naar m'n werk waar Veronica op de radio staat.
Ik meld mij weer bij MetMcihiel
Veronica is best te doenquote:Op zondag 28 september 2008 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nijland is goed bezig
Morgen weinig 3FM voor mij. Wekker gaat voor 6 uur, en gaat zo snel mogelijk uit, daarna sta ik heeeel stilletjes op, en ga naar m'n werk waar Veronica op de radio staat.
Zeker, en het is ook wel een aardige gast.quote:Op zondag 28 september 2008 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nijland is goed bezig
Mijn wekker heeft geen radio, dus ik wordt wakker met "PIEP PIEP PIEP PIEP".quote:Op zondag 28 september 2008 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker, en het is ook wel een aardige gast.![]()
Morgen gaat de wekker waarschijnlijk met Regio FM en heel misschien dat ik switch naar 3FM, maar die kans acht ik niet heel groot. Denk dat ik ook weer bij MetMichiel inschakel. Tot morgen
wowie 6 weken weggeweest, zag hij er nog goed uit ?quote:Op zondag 28 september 2008 23:27 schreef Brennel het volgende:
Zo, ik ben er ook weer![]()
M'n kat, die morgen al 6 weken vermist is, is terecht!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is alleen helemaal uit z'n doen, dus hij laat zich (nog) niet vangen. Maar ik heb hem gezien, en hij lééft tenminste nog. We weten waar hij is
Wie is het? En is hij vrijgezellig?quote:Op zondag 28 september 2008 23:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx, al vind ik t woord "liefde" niet helemaal op zn plaats als ik t heb over "geilen op iemand", maar vooruitThanx anyway
Succes met vangenquote:Op zondag 28 september 2008 23:35 schreef Brennel het volgende:
Ik heb alleen z'n koppie gezien, en die ziet er verward uit, verwilderde blik in z'n ogen, maar wel redelijk.
Maar toen hij weg glipte gleed m'n hand langs z'n rug, en ik voelde overduidelijk z'n botten![]()
[..]
quote:Op maandag 29 september 2008 00:30 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben trouwens niet van plan om de eerste Domien is Wakker tussen 4 en 6 live te beluisteren. Die tijd benut ik liever met slapen.
dank je welquote:Op maandag 29 september 2008 00:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mee eens.
Eliza, zocht je deze nog?
Zo eenzaam in de nacht?quote:Op maandag 29 september 2008 01:13 schreef rjvandevelde het volgende:
view er is nog iemand:D
Ik vraag me ook af wat ik hier nu weer mee moet... Kan Giel niet gewoon goede gasten uitnodigen (zoals Maria Mena vorige week)?quote:Op maandag 29 september 2008 07:45 schreef Cee het volgende:
* Cee schrikt, proest haar koffie over het beeldscherm uit en braakt over paultjuhhh's post heen
Ook Goedemorgen!
Hij heeft het weer eens over Popstars.Krijgen we dit iedere maandag? Ik heb werkelijk nog geen minuut van dat programma gezien. Niet dat Giel zich ook maar iets hoeft aan te trekken van mijn tv-kijk-gedrag, maar toch...
Leuke wekker toon ja! die plaat heb ik trouwens al een hele poos niet meer gehoord.quote:Op zondag 28 september 2008 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mijn wekker heeft geen radio, dus ik wordt wakker met "PIEP PIEP PIEP PIEP".
Als ik die uit geslagen heb zet ik de radio aan voor het nieuws, en na 5 minuten gaat er nog een wekker op m'n telefoon (met als wekker-toon Gotye - Learnalilgivinanlovin') en luister ik onderweg meestal MP3tjes.
is met veel van die veel gedraaide nummers ze stoppen plots met draaien er van.quote:Op maandag 29 september 2008 08:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke wekker toon ja! die plaat heb ik trouwens al een hele poos niet meer gehoord.
quote:Op maandag 29 september 2008 07:45 schreef Cee het volgende:
* Cee schrikt, proest haar koffie over het beeldscherm uit en braakt over paultjuhhh's post heen
Zoiets inderdaad....quote:Op maandag 29 september 2008 09:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Maandagochtenden zijn zoooo depressing...
quote:Op maandag 29 september 2008 11:06 schreef on_air het volgende:
Ik heb toch apart ideeën bij de BNN "Try Before You Die Condooms; voor 11 onvergetelijke hoogtepunten".
Zijn ze geperforeerd?
Nuecken in donker Africa is ook een Try Before you Die.quote:Op maandag 29 september 2008 11:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Ben trouwens gestopt met kiezen qua 90's top zoveel. Echt geen doen.
Af en toe wel een opmerking ertussendoorquote:Op maandag 29 september 2008 11:15 schreef Marc63 het volgende:
Is Gerard van zn 3e uur afgestapt?
Las in de avrobode dat hij zelf ook niet zo blij was met een uur minder AV. Dat heeft ie voor zover ik het gehoord heb niet laten merken op de radio.
Vanaf vrijdag.quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef Broekie het volgende:
Zeg, wanneer is nou die 90s request week? Ik dacht dat dat deze week was...
Hee, jij hier?quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef Broekie het volgende:
Zeg, wanneer is nou die 90s request week? Ik dacht dat dat deze week was...
Giel had het er ook nog over in de Freaknacht. Hij vond het ook nogal vervelend eigenlijk.quote:Op maandag 29 september 2008 11:15 schreef Marc63 het volgende:
Is Gerard van zn 3e uur afgestapt?
Las in de avrobode dat hij zelf ook niet zo blij was met een uur minder AV. Dat heeft ie voor zover ik het gehoord heb niet laten merken op de radio.
Blijft wel luxe klinken met de boot naar schoolquote:Op maandag 29 september 2008 11:36 schreef borisz het volgende:
Ik ga maar eens de boot pakken naar de hoofdstad om dan wat colleges te volgen
daaraan heb je echt nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets gemist afgelopen 3 weken.quote:Op maandag 29 september 2008 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
YES! Alphacrap wordt ook nog steeds gedraaid!
Wat riep giel er over.quote:Op maandag 29 september 2008 11:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel had het er ook nog over in de Freaknacht. Hij vond het ook nogal vervelend eigenlijk.
In Ierland geen en-ke-le keer op de radio gehoord. En dan heb ik heel wat radio geluisterd daarquote:Op maandag 29 september 2008 11:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daaraan heb je echt nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets gemist afgelopen 3 weken.
Lijkt me ook wel prettig, met de boot naar het werk!quote:Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijft wel luxe klinken met de boot naar school
Blijft een eiland qua gedrag en doen. Kortom af en toe lekker tegendraads doen tegen de niet eilanders, wat soms heerlijk kan uitpakken.quote:Op maandag 29 september 2008 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In Ierland geen en-ke-le keer op de radio gehoord. En dan heb ik heel wat radio geluisterd daar. Weet je meteen hoe goed ze dat daar vinden.....
Het is dan ook gewoon de themesong van Police Squad.quote:Op maandag 29 september 2008 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoorde twee weken geleden het spannende muziek nog als tune op de Ierse radio.
Yup, maar ook daar werd ie als een soort spannend muziekje gebruiktquote:Op maandag 29 september 2008 12:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon de themesong van Police Squad.
Hey Eliza!quote:Op maandag 29 september 2008 12:50 schreef muisje-eliza het volgende:
wauw kan eindelijk weer op t forum komen...
quote:Op maandag 29 september 2008 12:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hey Eliza!
Nee, FOK! is niet down bij mij, ik kan er nu gewoon op komen
Sorry, zit midden in een uitzending dus kon niet eerder kijken
quote:Op maandag 29 september 2008 13:09 schreef Sersjee het volgende:
The [ afbeelding ] is on [ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 13:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Pffffffffffffffffff, kheb net rapportages geschreven en moet nu eigenlijk nog een supervisieverslag maken en een artikel lezen en een scriptie doorlezen en er een uittreksel van maken.... en om 14u anderhalf uur werkoverleg. Dus
quote:Op maandag 29 september 2008 13:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, dank je.... heb besloten eerst even 10 minuutjes te ontspannen...
Komt de stylesheet ( [FO]TPL ) niet goed door? dan kan de layout er inderdaad vreemd uitzien.quote:Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Eliza: Ja, ze vertelde het mij zelfs persoonlijk, ze was zaterdag/zondag bij onsZe heeft nu een vangkooi staan he, hoop echt dat ze m snel weet te vangen!
Het FOK-forum ziet er hier op school trouwens vreemd uit...
Ik hoop het ook zó! Dan maak ik van hem weer de goed gebouwde, mooie en lieve kat die hij altijd wasquote:Op maandag 29 september 2008 13:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej spuit 11....ik hoop dat je je katje vangt!!!
quote:Op maandag 29 september 2008 14:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Kaarten voorAlain Clark
. Ik ga METEEN bellen!!!!!!!!!!!!!!
awwwwwwquote:Op maandag 29 september 2008 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik maar denken dat de 90's request deze week was.
Coldplayquote:Op maandag 29 september 2008 14:27 schreef cosmick het volgende:
Ah, het enige mooie nummer van ColdPlay!
Heb ik Don't Panic gemist. Frickonastick. Ne panique pas.quote:Op maandag 29 september 2008 14:27 schreef cosmick het volgende:
Ah, het enige mooie nummer van ColdPlay!
Yup. Lekker "ouderwets" AC/DCquote:Op maandag 29 september 2008 15:29 schreef on_air het volgende:
Nieuwe plaat toch... van ze... vandaar dat ik het dagelijks hoor.
Gewoon aan Ierland denkenquote:Op maandag 29 september 2008 16:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Het is best raar gemotiveerd aan het werk te blijven nu ik weet dat het contract eindigd.
Eerst was het niet zo erg nu wel. Ben niet bang om zonder werk te zitten, daar wordt hard aan gewerkt.
De motivatie is wel weg. Jammer. Misschien is die morgen weer terug.
Nou dat. Live ook heul tof.quote:
En het geluid viel ook nog eens alles mee in de Arena. Het leek wel feest.quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 18:37 schreef -Hans- het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe het zit als je uitzendkracht bent in fase b en door het uitzendbureau niet wordt aangenomen voor fase c? Is het dan echt zo dat je 'maar' 3 maand moet thuis zitten en daarna weer aan het werk mag?! Collega van mij heeft dat verhaal te horen gekregen, maar het kan toch niet zo zijn dat het zo werkt?
succesquote:Op maandag 29 september 2008 19:04 schreef Litton-Lane het volgende:
FOK!, moet ik weer aan de photoshop, spoedklus.
Het is bijna een baan geworden.....
Ik zit hier in mn t-shirt...quote:Op maandag 29 september 2008 19:04 schreef muisje-eliza het volgende:
Michiel heeft zo een lekker warme trui aan (en zit er ook nog n beetje in weg gekropen) t lijkt net ijskoud daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |