Paar Kramtried stickersquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die vliegen altijd uit m'n poten als ik een beetje actief bezig ben
[..]
Krat pils
Nah heb jij toevallig niet wat leuks liggen waar je niks mee doet ik hoef er niet veel voor te hebben hoor
ach, ik laat mijn haren actief zijn, dus vandaar dat het met een kleintje mij ook wel luktquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die vliegen altijd uit m'n poten als ik een beetje actief bezig ben
[..]
Krat pils
Nah heb jij toevallig niet wat leuks liggen waar je niks mee doet ik hoef er niet veel voor te hebben hoor
Roep ik ook altijd, maar geen meid die erin traptquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, ik laat mijn haren actief zijn, dus vandaar dat het met een kleintje mij ook wel lukt
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Roep ik ook altijd, maar helpt niks
Hij zoekt nog naar een topkam, heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Paar Kramtried stickers![]()
Maar weet het zo niet, zoek je nog iets?
quote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
Herman: volgens mij is je versterker weer klaar. Net een dik uur gespeeld, zonder dat er wat gebeurde. Wel vind ik hem wat tam, en weet niet of dat zo hoort of niet. Ik ben dan uiteraard wel van de gaineratie [generatie die wel van wat meer gain houd, gain generatie, gaineratie, snappen julie hem?] dus dat kan het ook zijn
...Chinese Democracy?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:04 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe gaan jullie de CD noemen? "Finally"?.
telecasterquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een telecaster dus jij zit weer in een totaal andere gayneratie
Inderdaad andere gayneratiequote:Op dinsdag 30 september 2008 19:10 schreef Jorikjet het volgende:
ik kan damn those eyes van kane spelen \m/
Dat lukt mij juist niet, speel vaak met middelmatige, de hele grote zijn ook wel overdrevenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:39 schreef Aresdreams het volgende:
damn... lompe grote dingen
ik speel met zo'n klein mogelijk stukje
Ik ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:10 schreef Jorikjet het volgende:
ik kan damn those eyes van kane spelen \m/
Niet bij de soort dames waar ik mee omga. Die roepen dan "OMG! Gay!" en rennen wild weg.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ook
Maar doet het goed bij de vrouwen
Cannibal Corpse's Entrails Ripped from a Virgins Cunt doet het inderdaad altijd goed bij de vrouwkes...quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet bij de soort dames waar ik mee omga. Die roepen dan "OMG! Gay!" en rennen wild weg..
Nee, met de goede juist. Je wilt toch geen vriendin die naar Kane luistert?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:36 schreef Aresdreams het volgende:
jij gaat met verkeerde dames om dan denk ik zo witch
oh, nee, dan is het goed, had ik je even verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, met de goede juist. Je wilt toch geen vriendin die naar Kane luistert?.
Mijn beste vriendin is de zangeres van Autumn en mijn vriendinnetje houdt van Sonata Arctica, Epica en Meatloaf (:+), dus ik klaag niet hoor..
Ik hoop heel erg voor je gezondheid dat je daarmee de vorige bedoelt...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:08 schreef Aresdreams het volgende:
al vind ik de zangeres van autumn nogal een doos on stage...
Gelukkig is er nog een heeeeeeeeeeeel groot gebied tussen Cannibal Corpse en Kane.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cannibal Corpse's Entrails Ripped from a Virgins Cunt doet het inderdaad altijd goed bij de vrouwkes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |