*gokt op een zekere favoriete Friese soldeerheld*quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik denk dat het ook wel los zal lopen
Maarja iemand nog baat bij 2 Epiphone elementen uit een G400
Wat voor plectrums?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik typ altijd op een laptop nergens last van![]()
Ja heb idd ook een tailpiece erbij gehaald die dingen kosten toch niks
Net bij de gitaarboer een zak plectrums bestelddie ik wou waren altijd op en nu heb ik er 72 voor nog geen 2 tientjes dus dan kan ik voortaan vooruit
En gelijk straplocks voor m'n SG en nieuwe snaren en een pakje Ernie Balls er gratis bijgekregen om te proberen na de discussie tussen hem en een andere klant of het nou beter klinkt dan D'addario's
Dus zodra de nieuwe brug binnen is gaat er een setje Ernie balls op voor de verandereing
Hm, dat merk heb ik hier ook liggen, maar vind ik niet fijn spelenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze relax spulanti slip lekker groot 3 hoeken die je kan gebruiken
Die vliegen altijd uit m'n poten als ik een beetje actief bezig benquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:39 schreef Aresdreams het volgende:
damn... lompe grote dingen
ik speel met zo'n klein mogelijk stukje
Krat pilsquote:
Ligt eraan welke dikte je hebt natuurlijk hequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hm, dat merk heb ik hier ook liggen, maar vind ik niet fijn spelen![]()
Te hard naar mijn mening.
Paar Kramtried stickersquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die vliegen altijd uit m'n poten als ik een beetje actief bezig ben
[..]
Krat pils
Nah heb jij toevallig niet wat leuks liggen waar je niks mee doet ik hoef er niet veel voor te hebben hoor
ach, ik laat mijn haren actief zijn, dus vandaar dat het met een kleintje mij ook wel luktquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die vliegen altijd uit m'n poten als ik een beetje actief bezig ben
[..]
Krat pils
Nah heb jij toevallig niet wat leuks liggen waar je niks mee doet ik hoef er niet veel voor te hebben hoor
Roep ik ook altijd, maar geen meid die erin traptquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, ik laat mijn haren actief zijn, dus vandaar dat het met een kleintje mij ook wel lukt
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Roep ik ook altijd, maar helpt niks
Hij zoekt nog naar een topkam, heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Paar Kramtried stickers![]()
Maar weet het zo niet, zoek je nog iets?
quote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
Herman: volgens mij is je versterker weer klaar. Net een dik uur gespeeld, zonder dat er wat gebeurde. Wel vind ik hem wat tam, en weet niet of dat zo hoort of niet. Ik ben dan uiteraard wel van de gaineratie [generatie die wel van wat meer gain houd, gain generatie, gaineratie, snappen julie hem?] dus dat kan het ook zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |