Het kon natuurlijk zijn dat je onderdelen hebt moeten vervangen.quote:Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
Hier en daar wat [half] losse contactjes. Alles even goed doorgesoldeerd, paar keer nagelopen enzo, eigenlijk niks ingrijpends.
Zal hem vandeweek nog een paar keer testen, hem 'zwabberend' terugleveren kan ook niet natuurlijk
Kost uiteraard niks man, ben je gek! Geld vragen voor een beetje solderen
Kom aanstaande zondag maar naar Utrecht.quote:Op maandag 29 september 2008 07:20 schreef Aresdreams het volgende:
maastricht, dat lijkt me een mooie uithoek voor een meet
quote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef Cynic het volgende:
oh, ik kreeg vandaag zowaar een studio update en het drumstel wordt deze dagen opgebouwd, afgesteld en dan binnenkort microfoons plaatsen enzo. Er gaat zowaar iets gebeuren!
Nee, ik ook niet. Enig idee wat voor zaal het is dan? Een café ofzo?quote:Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Studio Starsound.
Nog nooit van gehoord maar toch.
Toe maarquote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef Cynic het volgende:
oh, ik kreeg vandaag zowaar een studio update en het drumstel wordt deze dagen opgebouwd, afgesteld en dan binnenkort microfoons plaatsen enzo. Er gaat zowaar iets gebeuren!
Hopelijk niet, er zijn net allemaal nieuwe vellen opgekomen dus dat valt mee denk ik.quote:Op maandag 29 september 2008 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toe maar
Tegen de tijd dat jullie beginnen zijn die vellen al weggerot joh
http://www.starsoundstudio.nl/pano/pano.html volgens dit 3d ding wel een hippe plek!quote:Op maandag 29 september 2008 23:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Enig idee wat voor zaal het is dan? Een café ofzo?
dat klinkt bekend, wegvallend geluid en dan weer vol geluid... had ik met mijn warp 7 ook, wouden ze me nog geld voor vragen ook (bijna 50 euro geloof ik), maar aangezien ik hem toen nog geen jaar had, hadden ze het toch maar onder garantie gedaanquote:Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hier en daar wat [half] losse contactjes. Alles even goed doorgesoldeerd, paar keer nagelopen enzo, eigenlijk niks ingrijpends.
Zal hem vandeweek nog een paar keer testen, hem 'zwabberend' terugleveren kan ook niet natuurlijk
Kost uiteraard niks man, ben je gek! Geld vragen voor een beetje solderen
voor welke band? The Wounded?quote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef Cynic het volgende:
Oh, voor het geval je het nog niet wist, de gain op channel A is een push/pull geval.quote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
Wel vind ik hem wat tam, en weet niet of dat zo hoort of niet.
al ergens een release gepland?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:55 schreef Cynic het volgende:
Nee, dat staat er al 2 jaar in volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |