En ehm ja, ik ben laatst begonnenquote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ben jij degene die laatst begonnen was met spelen? Welk merk is dit? Durf zo niet met zekerheid te zeggen dat het een echte fender isSunburst is altijd mooi natuurlijk
.
Deanquote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef Fooshantay het volgende:
Hey mensen , wat is DE beste semi-akoestische gitaar tussen de 400 en 500 euro? b.v.d
Crafter schijnt nogal goed te wezen orso...quote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef Fooshantay het volgende:
Hey mensen , wat is DE beste semi-akoestische gitaar tussen de 400 en 500 euro? b.v.d
Dan ga je toch met de auto?quote:
Ja maar je moet geen gitaar meenemen, ze vinden het namelijk leuk die te breken als 'goocheltruck'...quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef Jimbo het volgende:
wat las ik nou, komt dr een meet ?mag ik ook komen aangezien ik t wel een heel topic al uitgehouden heb hier in muz
Vind ik ook goed, moet ik alleen iets eerder van huis.quote:Op maandag 29 september 2008 07:20 schreef Aresdreams het volgende:
maastricht, dat lijkt me een mooie uithoek voor een meet
Dat vind ik een goeie! 3 kwartiertjes rijden maarquote:Op maandag 29 september 2008 07:20 schreef Aresdreams het volgende:
maastricht, dat lijkt me een mooie uithoek voor een meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |