quote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Chinless het volgende:
Ahh....
Ik heb ook zulke mensen op mn msn: zie hier
[ afbeelding ]
Nu heb ik het probleem dat ik mensen niet kan verwijderen (ik verwijder ze wel, maar na af & aanmelden staan ze er weer. (dus vandaar alles in de groep zzzzzz)
Een msn lijst is niet jouw probleem, mensen er in krijgen dat is waar jouw probleem begintquote:Op zondag 28 september 2008 21:24 schreef GizartFRL het volgende:
Jaren 90 muziekliefhebbers in je msn lijst hebben.
Sowieso een msn lijst hebben.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:27 schreef Yuin het volgende:
[..]
Een msn lijst is niet jouw probleem, mensen er in krijgen dat is waar jouw probleem begint
Open er een topic over... ohneequote:Op zondag 28 september 2008 21:33 schreef xminator het volgende:
Hoeveelste msn namen topic is dit wel niet
Dat handje met die vinger staan voor het aantal personen in je msn?quote:Op zondag 28 september 2008 21:34 schreef IQM het volgende:
Wat een domme snollen. Ik heb louter intellectuelen in mijn lijst. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Chinless het volgende:
Ahh....
[ afbeelding ]
Nu heb ik het probleem dat ik mensen niet kan verwijderen (ik verwijder ze wel, maar na af & aanmelden staan ze er weer. (dus vandaar alles in de groep zzzzzz)
Tis net vissen op kwallen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:27 schreef Yuin het volgende:
[..]
Een msn lijst is niet jouw probleem, mensen er in krijgen dat is waar jouw probleem begint
Goudmijn ditquote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Chinless het volgende:
Ahh....
[ afbeelding ]
Leer Nederlands. Praten we daarna verder, oké?quote:Op zondag 28 september 2008 21:35 schreef Yuin het volgende:
[..]
Dat handje met die vinger staan voor het aantal personen in je msn?
Omg ik heb 1 dezelfde iemand op msn.quote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Chinless het volgende:
Ahh....
[ afbeelding ]
Dat krijg je met veertien jarige breezers in je lijstquote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Chinless het volgende:
Ahh....
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |