Mooi ook dat je voor de vrije trap nog iemand hoort zeggen "in de korte hoek hoor"quote:
Je bent gewoon jaloers!quote:Op zondag 28 september 2008 21:14 schreef RayMania het volgende:
Die TT is al eens langsgeweest, venom. Doe eens origineel of zo.
18 oktober venom, 18 oktober.quote:
Dan lopen we 3 punten uit op Ajax.quote:
Dan is het verschil inmiddels 9 punten.quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan lopen we 3 punten uit op Ajax.
Die zal volgende week wel tegen de 5e op rij aanlopen inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2008 21:21 schreef Kerol het volgende:
Hopen dat Suarez een lekker schorsing krijgt zodat hij er dan niet bij is.. Ook Sulejmani zal er niet bij zijn dan.. dan is Ajax echt niet veel meer zonder die 2 spelers..
Lovre is gezegend met een geweldige techniek en goed inzicht. Alleen hij heeft echt teveel kansen nodig om te scoren.quote:Op zondag 28 september 2008 21:23 schreef Art_Core het volgende:
Lekkere pot, veel sfeer en de Zweedse bondscoach is niet voor niks gekomen. Minpunt: als Lovre die drie kansen wat beter had benut hadden we Feijenoord helemaal kunnen slopen vandaag, nu bleven ze overeind en wordt het zelfs nog even spannend.
Ja, want Sulejmani heeft zoveel betekend voor Ajax dat hij onmisbaar is.quote:Op zondag 28 september 2008 21:21 schreef Kerol het volgende:
Ook Sulejmani zal er niet bij zijn dan.. dan is Ajax echt niet veel meer zonder die 2 spelers..
Jack Grachtengordel.quote:Op zondag 28 september 2008 21:12 schreef The_Verve het volgende:
Ben benieuwd wat Jack "grachtengordel" van Gelder (© Paul Zweverink) er vanavond in Studio Voetbal over te zeggen heeft.
Als er nog een 3e ring op de Euroborg komt kan de FC ook een jaar lang niet daar meer spelen, hoeveel verlies maak je daar wel niet mee dat je voor een seizoen moet verkassen naar een ander stadion?quote:Op zondag 28 september 2008 21:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vond dat hij laatst op de radio wel naar een nieuw stadion neigde.
Hij zei dat niet letterlijk, maar het kwam zo op mij over.
80.000 man . Camp Nou in 't Noordenquote:Op zondag 28 september 2008 21:37 schreef Kerol het volgende:
[..]
uitbreidingsmogelijkheden tot ong 80,000
stel je voor...
Ik heb begrepen dat ze gaan kijken of gedurende het seizoen gebouwd kan worden, dak eraf dat seizoen en lekker doordeweek die tribunes opbouwen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef The_Verve het volgende:
Twente heeft het toch ook in één zomerstop voor elkaar gekregen, of vergis ik me nu?
Ik spreek wel veel mensen die echt zin hebben in die wedstrijd. Twee jaar geleden werd het een schitterende 3-2, vorig jaar 2-2, wedstrijden tussen Ajax en Groningen zijn wel altijd vol spanning en sensatie. Ook op zaterdag om kwart voor negen, hopelijk komen er veel man van jullie mee en het wordt een echte topper.quote:Op zondag 28 september 2008 21:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ah, het gaat alweer over 18 oktober.
De dag dat we hopelijk de 2e pseudo-topclub kunnen laten zien dat het voorbij is met de klassieke top-3 in Nederland.
Ik zou graag eens meegaan, laatste jaren altijd mooie potjes. Maar ik weiger als een stuk crimineel vee behandeld te worden met zo'n busreis.quote:Op zondag 28 september 2008 21:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik spreek wel veel mensen die echt zin hebben in die wedstrijd. Twee jaar geleden werd het een schitterende 3-2, vorig jaar 2-2, wedstrijden tussen Ajax en Groningen zijn wel altijd vol spanning en sensatie. Ook op zaterdag om kwart voor negen, hopelijk komen er veel man van jullie mee en het wordt een echte topper.
Ik kijk er al naar uit hoor.
quote:Op zondag 28 september 2008 22:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zag net deze foto in het fotoverslag van Harris:
[ afbeelding ]
Vond hem wel grappig.
quote:Berg de plaaggeest van Feyenoord
GRONINGEN - Marcus Berg ontpopt zich inmiddels tot een ware plaaggeest voor de Feyenoord-defensie. Vorig seizoen bezorgde de Zweedse spits FC Groningen ook al de zege door twee goals, waarvan één in de blessuretijd. Zondagmiddag was hij in de Euroborg weer bepalend.
Onder toeziend oog van de Zweedse bondscoach Lars Lagerbäck was het uiteindelijk Berg die het verschil maakte met twee goals. Tussendoor maakte André Bahia met een kopgoal de aansluitingstreffer, maar die kwam voor Feyenoord te laat. Het werd uiteindelijk 3-1 voor FC Groningen.
"Natuurlijk ben ik tevreden met mijn goals, maar ik vind wel dat ik beter had kunnen spelen”, aldus Berg. "Ik weet dat ik van de tien kansen er acht of negen maak, maar het voetbal moet nog beter.”
FC Groningen-trainer Ron Jans begreep wat zijn goalgetter bedoelde. "Marcus weet dat hij om een absolute topspits te worden nog balvaster moet worden in zijn meevoetballen. Daar werkt hij hard aan. Maar zijn kwaliteit is dat hij blijft knokken en daardoor toch zijn goaltjes meepikt.”
telegraaf
quote:Op maandag 29 september 2008 07:50 schreef venomsnake het volgende:
De instelling van Berg is tekenend voor een topspits. 2x scoren tegen Feyenoord en niet tevreden zijn. Hij wil wereldtop worden en streeft naar perfectie. Dus nog balvaster, nog beter in de combinatie en zelfs uit kleine mogelijkheden wil hij altijd scoren. Hij heeft echt de potentie om wereldtop te worden. Hij is snel, tweebenig, kopsterk, slim, koelbloedig en heeft een prima instelling. in de winterstop naar Ajax.
Dit is trouwens ook een hilarisch moment.. Timmer wil Andersson een beuk geven, maar Andersson blijft als een blok beton staan terwijl Timmer zelf naar achteren vliegt en zichzelf blesseertquote:Jans ziet Abraham als koploper
GRONINGEN - Ron Jans kan vandaag als trainer van FC Groningen zijn vijftigste verjaardag in een opperbest humeur vieren. De noorderlingen gaan immers na vier speelronden fier aan kop in de eredivisie
"En toch vind ik niet dat dit FC Groningen het sterkste elftal is dat ik onder mijn hoede heb gehad. Vorig seizoen omstreeks januari, toen we vierde stonden, waren we verder dan nu.”
Met het vertrek van Bruno Silva, Erik Nevland en Rasmus Lindgren werd dat team toen in de winterstop uitgehold. Een herhaling van dat zwarte scenario vreest Jans niet. "Misschien kan FC Groningen zich nu in de winterstop juist versterken.”
Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |