Precies. Ik vraag me alleen af wat er nou zo 'mooi' is aan haar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:16 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het niks die gisela, maar ze blijft wel lekker kalm en laat de "oude" dames daardoor hun eigen graf graven. Prima tactiek en daardoor een aanwinst
ze is niet bloedmooi, maar heeft echt wel een leuk koppie en een sympatieke uitstralingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:49 schreef Windigo het volgende:
[..]
Precies. Ik vraag me alleen af wat er nou zo 'mooi' is aan haar.
Net zoals alle andere jongens en meiden trouwens. Het gaat daar wel erg makkelijk/snel ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:33 schreef tjaka het volgende:
Die ligt waarschijnelijk binen deze dage al te....
Ze speelt juist lekker helemaal niet, leunt lekker achterover en laat die andere meidenquote:
Zal wel aan mij liggen dan dat ik vind dat ze kijkt alsof ze net iets heel smerigs heeft gezienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef Desii het volgende:
[..]
ze is niet bloedmooi, maar heeft echt wel een leuk koppie en een sympatieke uitstraling
Ben je niet in de war met Kelly?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen dan dat ik vind dat ze kijkt alsof ze net iets heel smerigs heeft gezien
Klopt, ik vind het haar prima doen. Tot nu toe is zij de beste van de vrouwen, wat mij betreft.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ze speelt juist lekker helemaal niet, leunt lekker achterover en laat die andere meiden
daardoor helemaal flippen......![]()
Ik heb nog niet erg veel van haar gezien/gehoord maar haar ''tactiek'' als het al ''tactiek'' is
werk wel........
gelukkig wel.quote:
vindt je die 2 lelijk?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:59 schreef griekjeee het volgende:
bijnaa het lelijkste wijf dat daar rondloopt. ik denk dat ze een goede gedeelde plaats met yasmin deelt
Ik vind hoeren en/of mensen met een hoerig uiterlijk niet mooi neequote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vindt je die 2 lelijk?
zal wel aan mij liggen dan........
ah...... zoiets als jij.......quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind hoeren en/of mensen met een hoerig uiterlijk niet mooi nee![]()
een meisje moet klasse uitstralen![]()
Ik ben vrij direct jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah...... zoiets als jij.......
mooie fobo inderdaad![]()
neemt niet weg dat je commentaar een beetje minder klasse uitstraalt
maar hé je kan niet alles hebben.......
Dat zijn ze allemaal, net als de mannen trouwens, dom gepeupel maar vermakelijk genoegquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:47 schreef Suikeroom het volgende:
dat stukje over haar bij DWDD, wat een dom wijf is het toch ook heh
Een opmerking over een van de medespeelsters: " Soms lijkt het wel of ze nadenkt over alles wat ze zegt" of iets in die trant.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |