het zal wel voor een gedeelte aan de regie gelegen hebben, maar hij liep niet eens mee met haar tot de poort. apart zeg maar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar ik vind niet dat hij totaal aan haar gevoelens voorbij is gegaan. Hij is ook heel lief voor haar geweest.
Dat is wel zo, maar niet iedereen is in staat om in zulke situaties het juiste/gewenste te doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou, inplaats van naast haar te gaan liggen, haar hoofd op zijn schouder te nemen en te troosten en eens goed te laten huilen stond hij er wat lummelig naast en begon te huilen omdat zij er niet meer zou zijn.
ik heb geen moment gehoord: "kom maar meiske, huil maar even lekker en ik vind het heel erg voor jou!"
begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat deze relaxte peer gaat winnen, maar hij was niet handig, of gevoelig gister, to say the least.
Ja, dat viel mij ook op. Weet niet waarom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het zal wel voor een gedeelte aan de regie gelegen hebben, maar hij liep niet eens mee met haar tot de poort. apart zeg maar.
Geen klef type?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar niet iedereen is in staat om in zulke situaties het juiste/gewenste te doen.
Hij is nou eenmaal geen klef type, dus ik heb het niet ECHT gemist. Het had iets meer in beeld gebracht kunnen worden, maar het verbaast me niet. Hij is er niet het type naar misschien, wat toch niet weghaalt dat hij het WEL rottig voor haar vond. En, we hebben natuurlijk niet alles gezien.
je kijkt wel heel selectiefquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen klef type?Ik heb hem alleen nog maar klef zien doen, eerlijk gezegd.
Óf zijn eigen gezelschapsdame zien afkraken. Eén van de twee
Knappe conclusie, nadat ik zelf al heb aangegeven dat ik dat misschien wel doequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:47 schreef Desii het volgende:
[..]
je kijkt wel heel selectief
al het andere blok je gewoon... knap
Ik vond het ook een beetje vaag allemaal.... Ik denk dat die jongen gewoon baalt omdat hij nu in een moeilijke positie zit en zijn '15' minutes of fame niet kan volmaken op de televisie....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou, inplaats van naast haar te gaan liggen, haar hoofd op zijn schouder te nemen en te troosten en eens goed te laten huilen stond hij er wat lummelig naast en begon te huilen omdat zij er niet meer zou zijn.
ik heb geen moment gehoord: "kom maar meiske, huil maar even lekker en ik vind het heel erg voor jou!"
begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat deze relaxte peer gaat winnen, maar hij was niet handig, of gevoelig gister, to say the least.
Ach, Rory stond ook Lisa op te wachten. Tot grote verbazing van alle overige bewoners, die er dus wel dagelijks bij zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:36 schreef sunny16947 het volgende:
Als ik het berichtje zie wat Gisela op zijn hyves schreef denk ik toch dat het iets anders zit dan er in beeld gebracht is. En wie kan het beter beoordelen dan zij die 24 uur per dag daar zat? Of de negatievelingen hier die alleen wat beelden van 20 minuten hebben gezien.
Een voorbeeld: Hij liep niet mee naar de poort wat negatief wordt uitgelegd.
Misschien heeft ze eerder wel tegen Marco gezegd dat ze dat niet wilde. Of wilde de regie dat niet omdat dat beter voor het afscheidsshot was.
wat mis je van haar? haar dunne lipjes? marco, de man waar het echt om gaat blijft er in dankzij die oostblokjudoka.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:47 schreef aniek5 het volgende:
ik mis gisela in cbml!
mag ik je aanraken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:23 schreef Svnn het volgende:
haha ik heb haar nummer:D ze voegte me toe op hyves, daarna prive bericht naar al haar vrienden met dr nieuwe nr.. ik geloofte he tniet.. ff bellen.. maar het was haar echt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |