Zo niet, dan is het wel een strakke foto.quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het wel heel toevallig allemaal, met die blaadjes enzo.
Complot.
wat kan er gebeuren?quote:Op zondag 28 september 2008 22:38 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
nadat de informatie in de koers is verwerkt ja, maar ik blijf het riskant vinden
Welkom in 1991.quote:Op zondag 28 september 2008 @ 22:39 schreef Sphere het volgende:
gaat ING met de Postbank fuseren en neemt ze de ABN-Amrobank over.
Postbank is altijd al van ING geweest (dochteronderneming). Alleen ze gaan de merknaam "Postbank" niet meer gebruiken, omdat het merk ING in het buitenland sterker is dan de postbank.quote:Op zondag 28 september 2008 22:39 schreef Sphere het volgende:
Ja, GodverdeGodver.....
Ben ik bijna van mijn ABN Amro spaarrekening en Postbank betaalrekening af, denk ik lekker bij concurent ING te zitten., gaat ING met de Postbank fuseren en neemt ze de ABN-Amrobank over.
euuh in 80tige jaren is de bank al overgenomen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:39 schreef Sphere het volgende:
Ja, GodverdeGodver.....
Ben ik bijna van mijn ABN Amro spaarrekening en Postbank betaalrekening af, denk ik lekker bij concurent ING te zitten., gaat ING met de Postbank fuseren en neemt ze de ABN-Amrobank over.
ING, duidelijk.quote:Op zondag 28 september 2008 22:46 schreef hoipim het volgende:
de vraag nu is welke, merknaam is sterker, en welke blijft er behouden?
abn amro of ing?
Merk ING blijft wel bestaan, maar blijft Merk ABN AMRO bestaan of wordt dat net als de Postbank ING.quote:Op zondag 28 september 2008 22:46 schreef hoipim het volgende:
de vraag nu is welke, merknaam is sterker, en welke blijft er behouden?
abn amro of ing?
ABN-Amro was een (redelijk) sterk merk.quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef hoipim het volgende:
ABN AMRo is ook behoorlijk sterk, onderschat dat niet.
En ik zie liever de naam abn amro niet verdwijnen
Die was al bijna verdwenen toch als Fortis zich niet verslikt had?quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef hoipim het volgende:
ABN AMRo is ook behoorlijk sterk, onderschat dat niet.
En ik zie liever de naam abn amro niet verdwijnen
ING kan in nederland ABN AMRO invoeren voor al zijn activiteiten, gezien het merk in nederland kracht uitstraalt, en volgens de nederlander sterker is dan ing.(onderzoekje van de hond)quote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ABN-Amro was een (redelijk) sterk merk.
Internationaal heeft het geen nut meer aangezien het internationale netwerk van ABN naar RBS is gegaan en in NL zal ING er geen enkel belang bij hebben twee merken te blijven voeren.
Idd. De naam is toch al van 't Amsterdamse hoofdkantoor geschroefd...?quote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die was al bijna verdwenen toch als Fortis zich niet verslikt had?
Diezelfde Nederlander staat vooraan om zijn geld er weg te halen als er stront aan de knikker is.quote:Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef hoipim het volgende:
[..]
ING kan in nederland ABN AMRO invoeren voor al zijn activiteiten, gezien het merk in nederland kracht uitstraalt, en volgens de nederlander sterker is dan ing.(onderzoekje van de hond)
ja Maar alleen omdat het gebouw verkocht is aan fortis.quote:Op zondag 28 september 2008 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. De naam is toch al van 't Amsterdamse hoofdkantoor geschroefd...?
Dat zullen ze nooit doen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef hoipim het volgende:
[..]
ING kan in nederland ABN AMRO invoeren voor al zijn activiteiten, gezien het merk in nederland kracht uitstraalt, en volgens de nederlander sterker is dan ing.(onderzoekje van de hond)
we hebben wel eens gekkere beslissingen gezien,zeg nooit nooit.quote:Op zondag 28 september 2008 23:00 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat zullen ze nooit doen.
Wereldwijd was ING al jaren een bekendere en sterkere naam dan ABN-Amro, ze zouden wel gek zijn om alleen op hun thuismarkt een andere naam te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |