Yep, niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef hoipim het volgende:
[..]
misschien,als er nieuws is.
HEt kan nog steeds allemaal mislukken
in principe is het fortis nederland die abn verkoopt, dus het meeste eerlijke is als fortis nederland het verkoopbedrag van abn krijgt.quote:
Nog slechter?quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef Cheiron het volgende:
Sorry, maar als topman, tijdens een crisis ben je toch een enorme eikel als je een dergelijk belangrijk memo zo open en bloot mee neemt?
Anyway, ik vrees dat de Fortis koers morgen wel eens hele slechte dingen kan laten zien...
Die worden dus niet afgestraft, de topman van Lehman Brothers kreeg 200 miljoen mee, de aandeelhouders krijgen vaak nog een goede prijs en strafrechterlijke vergoeding. De enigen die echt hard worden afgestraft zijn de belazerden. Met of zonder overheidsinterventie.quote:Wie is er zo dom om de bestuurders zo fors te belonen? Dat zijn de eigenaren, de aandeelhouders. En ja, die worden hard afgestraft door de markt.
Inclusief vette vertrekbonus?quote:Het concern neemt bovendien afscheid van zijn roemruchte president-commissaris graaf Maurice Lippens, een van de machtigste zakenmannen van België.
Als ik dit allemaal zo hoor; ja. Al had ik zelf ook gedacht dat het niet veel lager kon. Maarja.quote:
morgen groot inkopenquote:Op zondag 28 september 2008 21:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als ik dit allemaal zo hoor; ja. Al had ik zelf ook gedacht dat het niet veel lager kon. Maarja.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef hoipim het volgende:
[..]
in principe is het fortis nederland die abn verkoopt, dus het meeste eerlijke is als fortis nederland het verkoopbedrag van abn krijgt.
Absoluut. Een beetje krokodillentranen plengen, voor een appel en een ei een goed lopende tak inlijven, en met een beetje mazzel krijg je nog staatsgaranties ookquote:Op zondag 28 september 2008 21:03 schreef hoipim het volgende:
volgens mij is ing nu de lachende 3e, en is zowel fortis als het bankentrio best wel genaaid.
Volgens mij is Bos dat..quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef Cheiron het volgende:
Sorry, maar als topman, tijdens een crisis ben je toch een enorme eikel als je een dergelijk belangrijk memo zo open en bloot mee neemt?
Anyway, ik vrees dat de Fortis koers morgen wel eens hele slechte dingen kan laten zien...
Le-zen, ik had het over de aandeelhouders, degenen die er voor zorgen dat ze zulke toplonen krijgen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die worden dus niet afgestraft, de topman van Lehman Brothers kreeg 200 miljoen mee...
Banco Santander heeft z'n deel van ABN-Amro al een half jaar verkocht, net voordat de storm van de kredietcrisis echt aanwakkerde. Ook de aandeelhouders van ABN-Amro hebben geen slechte deal gekregen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:03 schreef hoipim het volgende:
volgens mij is ing nu de lachende 3e, en is zowel fortis als het bankentrio best wel genaaid.
Hoezo, Fortis Nederland? Er is bij mijn weten maar een Fortis: Fortis. Het Nederlandse deel is daar integraal onderdeel van.quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef hoipim het volgende:
[..]
in principe is het fortis nederland die abn verkoopt, dus het meeste eerlijke is als fortis nederland het verkoopbedrag van abn krijgt.
fortis krijgt nog niet eens de helft van het aankoopbedrag terug.quote:Op zondag 28 september 2008 21:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Banco Santander heeft z'n deel van ABN-Amro al een half jaar verkocht, net voordat de storm van de kredietcrisis echt aanwakkerde. Ook de aandeelhouders van ABN-Amro hebben geen slechte deal gekregen.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Banco Santander heeft z'n deel van ABN-Amro al een half jaar verkocht, net voordat de storm van de kredietcrisis echt aanwakkerde. Ook de aandeelhouders van ABN-Amro hebben geen slechte deal gekregen.
je hebt fortis nv en fortis sa/nv. hebben beiden 50 procent van elkaar.quote:Op zondag 28 september 2008 21:09 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Hoezo, Fortis Nederland? Er is bij mijn weten maar een Fortis: Fortis. Het Nederlandse deel is daar integraal onderdeel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |