Gun hun toch even een moment van rust.quote:Op zondag 28 september 2008 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Vandaag was ik weer op Utrecht Centraal, en aldaar zag ik tot mijn grote verbazing dat millitairen met de roltrap naar boven/beneden gingen.
Stelletje luie donders, in Uruzgan ga je toch ook niet met de roltrap een berg op/af
Klacht: Luie millitairen
Hoezo?quote:Op zondag 28 september 2008 19:30 schreef appelsjap het volgende:
ik ben gewoon sprakeloos, hoe dom is TS
Ze hebben er ook loltrappen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
daar hebben ze toch alleen maar roltrappen
Nou nee, er zit een gewone trap naast.quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
daar hebben ze toch alleen maar roltrappen
voor de echte bazen!!quote:Op zondag 28 september 2008 19:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nou nee, er zit een gewone trap naast.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef Nobu het volgende:
Ik zag er laatst een paar in een auto. Stel je voor zeg, hele einden verplaatsen zonder dat te voet te doen.
Dus jij met een klappertjespistool roepen 'BERMBOM! BERMBOM!'quote:Op zondag 28 september 2008 19:54 schreef Ladidadida het volgende:
Ik reed laatst achter een legerautootje en daar zaten allemaal legermannen in die heel lief aan het slapen waren
quote:Op zondag 28 september 2008 19:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zal zij slim zijn.Slimmer dan jij, want zij heeft een oplossing voor haar handicapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
quote:Op maandag 29 september 2008 17:52 schreef Heatseeker het volgende:
Alsof ik omdat ik militair de trap ga lopen.
Dat noemen ze bij ons jezelf inzetbaar houden, wanneer ik de trap op loop heb ik een hoger kans op een blessure. Tja en dat kan natuurlijk niet want dan ben ik niet meer inzetbaar als mijn arme enkeltje het begeeft na een valpartij op de trap.quote:Op maandag 29 september 2008 17:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja, dat moet, traplopen voor je vaderland, uitrusten doe je maar in je slaap!!!!
snap ik, heb liever dat je ons land beschermt in tijden van nood dan dat je je been breekt bij het omhoog rennen van een trap!!!quote:Op maandag 29 september 2008 17:56 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat noemen ze bij ons jezelf inzetbaar houden, wanneer ik de trap op loop heb ik een hoger kans op een blessure. Tja en dat kan natuurlijk niet want dan ben ik niet meer inzetbaar als mijn arme enkeltje het begeeft na een valpartij op de trap.
Geen zin in oefening??? Euhm ben je op de hoogte van bevelen in het leger, geen zin is geen optie. Maar buiten dat nee natuurlijk ga ik geen trap op lopen rennen in me vrije tijd, dadelijk wordt ik nog moe.quote:Op maandag 29 september 2008 17:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
snap ik, heb liever dat je ons land beschermt in tijden van nood dan dat je je been breekt bij het omhoog rennen van een trap!!!
maare, als je nou geen zin hebt in oefening of whatever, ga je dan meer en vaker onbezonnen trappen oprennen????
Open een topic erover, verzin een hilarische TT en natuurlijk een hele toffe paint in je OP.quote:Op maandag 29 september 2008 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag gisteren op de kermis in Weert een militair (ja hij had zijn pak nog aan) heel stoer doen voor zijn chickie door de boksbal te meppen
Die kneus kwam niet eens tot de helft ofzo
En zoiets moet ons land verdedigen
Heel defensie moeten ze opdoeken. Onopgeleid stukje nutteloosheid. Kost ons hardwerkende mensen alleen maar geld. En Amerika zich maar kapot lachen omdat dat domme Nederland wat mensen opoffert in Afghanistan.
Militairen in het algemeen![]()
![]()
ja jezus zegquote:Op zondag 28 september 2008 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Vandaag was ik weer op Utrecht Centraal, en aldaar zag ik tot mijn grote verbazing dat militairen met de roltrap naar boven/beneden gingen.
Stelletje luie donders, in Uruzgan ga je toch ook niet met de roltrap een berg op/af
Klacht: Luie militairen
OKquote:Op maandag 29 september 2008 18:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Open een topic erover, verzin een hilarische TT en natuurlijk een hele toffe paint in je OP.
Zul je eerst moeten gaan werken en een substantieel stuk belasting gaan betalen vrindquote:Op maandag 29 september 2008 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
-gelul-
Heel defensie moeten ze opdoeken. Onopgeleid stukje nutteloosheid. Kost ons hardwerkende mensen alleen maar geld.
-gelul-
Ik werk vriend.quote:Op maandag 29 september 2008 18:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zul je eerst moeten gaan werken en een substantieel stuk belasting gaan betalen vrind
Iemand trapt tegen het leger aan en bob-b komt gelijk weer stoer doen, wat is het ook een voorspelbare kutmodquote:Op maandag 29 september 2008 18:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zul je eerst moeten gaan werken en een substantieel stuk belasting gaan betalen vrind
Ik lach Amerika uitquote:Op maandag 29 september 2008 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag gisteren op de kermis in Weert een militair (ja hij had zijn pak nog aan) heel stoer doen voor zijn chickie door de boksbal te meppen
Heel defensie moeten ze opdoeken. Onopgeleid stukje nutteloosheid. Kost ons hardwerkende mensen alleen maar geld. En Amerika zich maar kapot lachen omdat dat domme Nederland wat mensen opoffert in Afghanistan.
![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
zitten inderdaad vrij veel paupers bij de landmacht.quote:Op maandag 29 september 2008 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Besteld door wie?quote:Op maandag 29 september 2008 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
Wacht maar af tot morgen. Jullie zullen besteld staan van mijn betoog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |