's Nachts vorst aan de grond, de dag begint rustig met een graadje of 10 en wat sluimerbewolking. Later op de middag opklaringen, zon, maar daarna ook weer bewolking. Plaatselijk kan er een bui vallen en de middagtemperatuur zal rond de 18 graden in het Oosten en 16 in het westen liggen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Welke kleren ik morgen zal aan trekken..
Hoe warm wordt het morgen ongeveer?
Waarom negeer je haar nietquote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
18 graden , ik stem voor laarzen en rokje
HEE WAT TOEVALLIG, DAT WIILDE IK OOK ZEGGENquote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
's Nachts vorst aan de grond, de dag begint rustig met een graadje of 10 en wat sluimerbewolking. Later op de middag opklaringen, zon, maar daarna ook weer bewolking. Plaatselijk kan er een bui vallen en de middagtemperatuur zal rond de 18 graden in het Oosten en 16 in het westen liggen.
jordy heeft er een paar gepost op vorige paginaquote:
dat kan geen toeval zijn.. we zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
HEE WAT TOEVALLIG, DAT WIILDE IK OOK ZEGGEN
had ik die sergestie gegevenXDquote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
18 graden , ik stem voor laarzen en rokje
Op kamers dan een kamer samen huren he bedoel je toch?quote:Op zondag 28 september 2008 20:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
dat kan geen toeval zijn.. we zijn voor elkaar gemaakt.
Sergestie?quote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
had ik die sergestie gegevenXD
Ga ik in rokje door de school dan hebben we geile boeren opschoolXD
Ik dacht zelf aan,
Zwart hempje,
Witte broek ,
Zwarte friis companyriem.
Zwarte puma trui.
Ik zit nog te twijfelen tussen me blazers en me airmax..
Vrouwen op air maxquote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
had ik die sergestie gegevenXD
Ga ik in rokje door de school dan hebben we geile boeren opschoolXD
Ik dacht zelf aan,
Zwart hempje,
Witte broek ,
Zwarte friis companyriem.
Zwarte puma trui.
Ik zit nog te twijfelen tussen me blazers en me airmax..
Ik dacht meer aan samen op één kameel een trektocht door de Sahara maken.quote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Op kamers dan een kamer samen huren he bedoel je toch?
geilquote:
Nee me vader noemde me vroeger princesje..quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
Stella, hoe heette je vroeger? Paul?
Je hebt een mannelijk gezicht.quote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Nee me vader noemde me vroeger princesje..
En stront in je ogen ofzo??
Kijk dan naar de foto je pik hoofd.
Je vader heeft dyslexie?quote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:de foto je pik hoofd.
Dan pik ik ondertussen je Turkse schone inquote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan samen op één kameel een trektocht door de Sahara maken.
Weet je wel hoe fucking chill die lopen...quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Daarom vraagt hij het juistquote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, ik ga voetbal kijken. DOEI![]()
een chinees??quote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef postmortum het volgende:
ik ben weg lekker geilen op die chinese van expiditie robinson![]()
What's wrong with your English?quote:Op zondag 28 september 2008 20:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
een chinees??
Whats wrong white you??
hf doeiquote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, ik ga voetbal kijken. DOEI![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 20:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
een chinees??
Whats wrong white you??
Ja ik weet hoe chill ze lopen ik heb zelf ook wel air max thuisquote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fucking chill die lopen...
Ik mag niet op hakken , wegens een zware pees blesure.
En wil niet nog een keer een half jaar wachten tot ik uberhoudt weer een beetje kon lopen.
Dus doe het liever rustig aan.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
What's wrong with your English?
Gehandicapt kutpersoon.
Als der hier 1 iemand is met een handicap ben jij het wel.quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
What's wrong with your English?
Gehandicapt kutpersoon.
ik noem het :quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe chill ze lopen ik heb zelf ook wel air max thuisMaar vrouwen op air max
BODEM VAN DE SAMENLEVING NOEM IK DIE
Oh jij bent er zoeen van: Ja het is weekend, dus ik ga niet nadenken over mijn spellingquote:Op zondag 28 september 2008 20:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik noem het :
vrouwen die het zich zelf convertabel maken,..
Ja ik begin een beetje moe te worden , me spelling wordt slechter.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als der hier 1 iemand is met een handicap ben jij het wel.
Wie valt er op een spleet oog??
Ik ben teminste nog zo helder , wat zelfs als ik smoor ben ,
om een NORMAAL persoon uit te zoeken,
Dat was een turks meisje (oosters vanaf hier dus denk naquote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als der hier 1 iemand is met een handicap ben jij het wel.
Wie valt er op een spleet oog??
Je zoekt ze wel uit, krijg je ze ook danquote:Ik ben teminste nog zo helder , wat zelfs als ik smoor ben ,
om een NORMAAL persoon uit te zoeken,
Ja wrm moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op zondag 28 september 2008 20:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh jij bent er zoeen van: Ja het is weekend, dus ik ga niet nadenken over mijn spelling![]()
Succes. Doe het op de Bundy's manier: Krant onder de oksel meenemen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef Broekpaling het volgende:
Jongens, ik ga me even met het mannelijkste der mannenlijkheden bezig houden.
Jawel..ik ga schijten.
Stoer manquote:Op zondag 28 september 2008 20:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja wrm moeilijk doen als het makkelijk kan.
Zit morgen weer bij Nederlands (kijken hoe lang het morgen duurt)
Aan het einde van de 2 lesuren zijn der meestal 10 van de 17 ofzo uitgestuurd.
Dat oude wicht kan nicks hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |