quote:Op zondag 28 september 2008 19:21 schreef Djeez het volgende:
Moest je niet in de Groene Hel zijn vandaag dan?FC GRONINGEN!!!
6 jaar geleden blijkbaar nietquote:Op zondag 28 september 2008 19:21 schreef appelsjap het volgende:
verder is het een hoax want een mercedes komt standaard met een cd-speler.
Twintig jaar geleden nietquote:Op zondag 28 september 2008 19:21 schreef appelsjap het volgende:
verder is het een hoax want een mercedes komt standaard met een cd-speler.
nee toevallig niet.quote:Op zondag 28 september 2008 19:21 schreef Djeez het volgende:
Moest je niet in de Groene Hel zijn vandaag dan?FC GRONINGEN!!!
dan is het ook geen dikke mercedes.quote:Op zondag 28 september 2008 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
6 jaar geleden blijkbaar niet
post #4quote:Op zondag 28 september 2008 19:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
dan is het ook geen dikke mercedes.
Misschien moet je achterin de auto kijken, daar kun je 6 cd's erin doen en dan kun je voorin kiezen welke cd je draait en op welke manierquote:Op zondag 28 september 2008 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
6 jaar geleden blijkbaar niet
ik probeer het hem stapsgewijs duidelijk te maken dat ie niet in een dikke mercedes heeft gezeten. maar een kutje van 10 jaar geleden.quote:Op zondag 28 september 2008 19:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
post #4Maar knap dat je er maar 9 posts langer over hebt gedaan
het was een of andere jeep, GL-klasse ofzo. Ik heb ook geen verstand van Mercedessen hoor...quote:Op zondag 28 september 2008 19:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
dan is het ook geen dikke mercedes.
Dat zou zomaar kunnen, maar dan nog! Een cassettespelerquote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Misschien moet je achterin de auto kijken, daar kun je 6 cd's erin doen en dan kun je voorin kiezen welke cd je draait en op welke manier
was dit em?quote:Op zondag 28 september 2008 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
het was een of andere jeep, GL-klasse ofzo. Ik heb ook geen verstand van Mercedessen hoor...
Zó fout, een quote uit het Latijn als ondertitel en dan dit soort lompe fouten maken!quote:Op zondag 28 september 2008 19:21 schreef G.Fawkes het volgende:
dikke mercedes met cassette speler? Je bedoeld mercedes die ook dik was?
Dat? dikke mercedes?.quote:
Wat een grafbak zegquote:Op zondag 28 september 2008 20:02 schreef DR878 het volgende:
[..]
Dat? dikke mercedes?.
[ afbeelding ]
DIT is pas een dikke mercedes of ja, mercedes, brabus rocket
.
Een 190 Evo is een klassieker. Probeer die maar eens voor een schappelijk prijsje te vinden!quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik probeer het hem stapsgewijs duidelijk te maken dat ie niet in een dikke mercedes heeft gezeten. maar een kutje van 10 jaar geleden.
[ afbeelding ]
!!-G?-?? waarbij !=onbekend cijfer en ?=onbekende letterquote:Op zondag 28 september 2008 21:28 schreef draaijer het volgende:
Moet een oude bak zijn geweest.. Kenteken?
Vanuit Vlaardingen-Noord naar Rotterdam-Zuid zekerquote:Op zondag 28 september 2008 21:30 schreef Slush het volgende:
Of je neemt de fiets!
dat is een klassieker, barbaarquote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik probeer het hem stapsgewijs duidelijk te maken dat ie niet in een dikke mercedes heeft gezeten. maar een kutje van 10 jaar geleden.
[ afbeelding ]
Dik als in: duur, groot, veel opties (behalve een cd-spelerquote:Op zondag 28 september 2008 21:35 schreef JanusAnus het volgende:
Zo'n treurige SUV een "dikke Mercedes" noemenMaar op het kamp maakt hij er vast de blits mee!
In het dashboard zat alleen een cassettespeler, misschien dat de wisselaar achterin zat maar ik heb hem niet gezienquote:Op zondag 28 september 2008 22:01 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dude, daar zit echt wel een cd-speler in.. Men noemt dat een wisselaar
Een 190D is pauper. Dit echter, is een stukje cultuur op wielen. Zwaar zeldzaam en goede prestaties. Denk niet dat je daarin hebt gezeten.quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat nu te koop op de brabus site.quote:Op zondag 28 september 2008 20:02 schreef DR878 het volgende:
[..]
Dat? dikke mercedes?.
[ afbeelding ]
DIT is pas een dikke mercedes of ja, mercedes, brabus rocket
.
quote:Brabus
Angebotspreis** ¤ 416.500,00 inkl. 19% MwSt.
Exportpreis** ¤ 350.000,00
Waarom zijn deze dingen eigenlijk zo duur?quote:Op zondag 28 september 2008 21:41 schreef JanusAnus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een echte Mercedes terreinwagen!
Je betaalt voor de naam ster op de motorkap, en het is Duitse degelijkheid.quote:Op maandag 29 september 2008 14:54 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarom zijn deze dingen eigenlijk zo duur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |