Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef Dibble het volgende:Gister was even wezen dammen met matties in de shoppa, na afscheid van de laatste te hebben genomen besluit ik om de bus naar huis te nemen en zie
twee lelijke emohoeren achterin zitten. Ik loop rustig door de bus naar de achterste terwijl de twee modelletjes
me compleet negeren. Plof ik neer op de allerachterste bank en richt m'n eyes op de brunette, was instant verliefd geworden.
Even waren ze zich aan het opmaken er werd niks gezegd, was aardig stil achterin. Ik dacht bijmezelf of dit een goed momen was op een eventuele opmerking te maken maar mijn verstand weerhield me ervan aangezien ik knetterstoned was en er een verkeerde oneliner uit me mond zou kunnen komen. Af en toe
walgend keek ze mijn kant op en toen ik naar buiten keek zag ik haar op de raam naar haar
spiegelbeeld kijken.
Anyways, de schatjes moesten eerder uitstappen en het blondje stond als eerst op waarna de brunette dus, ze bleef even voor me staan met de rug naar me toe, weer dacht ik; komop jonge, dit's je laatste kans om haar fonenummer iig te vragen. Maar tis'r niet van gekomen want de spanning was zo sterk geworden en de zware hash bleef inkicken zodat ik een blackout kreeg van ca. 1 minuut. Anyways thuis gekomen moest ik r de hele tijd aan denken, en nu ook en godverdomme.
Klacht: Meisjes waar je verliefd op wordt maar weet dat je amper terug zult zien