Nou zeg, dat is tóp!quote:Op zondag 28 september 2008 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig blijft trailer-trash-Kelly gewoon.
Kun jij anders niet live ondegtetalah? Jij verstaat dat toch?quote:Op zondag 28 september 2008 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig blijft trailer-trash-Kelly gewoon.
ik gok ook Roryquote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, ook dat nog. Een "live"uitzending vanavond. Wie gaat er, Rory of Sebas. Ik gok op Rory.
Dit lijkt me een prima oefening om eens kennis te maken met wat buiten-randstad-accenten.quote:Op zondag 28 september 2008 18:42 schreef Gert het volgende:
Kun jij anders niet live ondegtetalah? Jij verstaat dat toch?
Nou ik heb ook lang in het boerenland gewoond hoor. Maar Kallie... zeldzaam onverstaanbaar. en zeurderig.quote:Op zondag 28 september 2008 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een prima oefening om eens kennis te maken met wat buiten-randstad-accenten.
Nee, alleen de paupers in de wijken vol kansenjongerenquote:Op zondag 28 september 2008 19:20 schreef Gert het volgende:
Praten ze echt allemaal zo, in Nijmegen?
Ah, dus Kallie is gewoon Nijmeegs trailertrash.quote:Op zondag 28 september 2008 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, alleen de paupers in de wijken vol kansenjongeren.
Neequote:
Trailertrash of niet, 't accent blijft geweldigquote:Op zondag 28 september 2008 19:22 schreef Gert het volgende:
Ah, dus Kallie is gewoon Nijmeegs trailertrash.
Fiona schijnt Rotterdams te praten.quote:Op zondag 28 september 2008 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Trailertrash of niet, 't accent blijft geweldig. Dan is dat R'dam van hier maar matig
.
Ik vind het zó leuk zoals Fiona praat. Zoals ze "Jooh" zegt bijvoorbeeldquote:Op zondag 28 september 2008 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Fiona schijnt Rotterdams te praten.
Doe mij Fiona maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |