Zwarte Doos?quote:Op zondag 28 september 2008 17:29 schreef eNaSnI het volgende:
Terechte klacht! Voor veel weggebruikers zou je een jaarlijkse herkeuring en een zwarte doos in de auto de uitkomst zijn!!![]()
Het valt niet mee om bij te blijvenquote:
Sommige auto's gaan niet harder dan 120 km/h. Niet iedereen heeft een scheurijzer uit de stal van AMG of Abarth.quote:
De meesten mensen hebben het niet door dat de actuele gemiddelde lager uitvalt dan je gereden hebt. Was volgens mij iets van 3% of 5% afwijkend boven de 100 km p. uur.quote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef Sigg het volgende:
Ikke ook zo'n notoire te hard rijdende linksrijder. Bekeuringen voor te hard rijden accepteer ik, moet ik maar niet te hard rijden. Maar wat betreft de te langzame rijders op de linkerbaan. Bij mij is tijdens de rijlessen altijd erin gehamerd: Wat kan en mag, dat moet. Oftewel, op de snelweg mag 120, dus als dat kan doe dat dan ook. Let wel, rij dan bij voorkeur op je teller 130 km/h, dan is dat in werkelijkheid iets van 125 km/h. Niets zo irritant als mensen die met 119 op te teller op de linkerbaan blijven hangen:(
Nee, grappenmakers die met 160km/h je binnenspiegel induiken, dat is prettig autorijdenquote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef Sigg het volgende:
Ikke ook zo'n notoire te hard rijdende linksrijder. Bekeuringen voor te hard rijden accepteer ik, moet ik maar niet te hard rijden. Maar wat betreft de te langzame rijders op de linkerbaan. Bij mij is tijdens de rijlessen altijd erin gehamerd: Wat kan en mag, dat moet. Oftewel, op de snelweg mag 120, dus als dat kan doe dat dan ook. Let wel, rij dan bij voorkeur op je teller 130 km/h, dan is dat in werkelijkheid iets van 125 km/h. Niets zo irritant als mensen die met 119 op te teller op de linkerbaan blijven hangen:(
De afwijking op de aangegeven snelheid is per merk verschillend. Als ik bijvoorbeeld de snelheden vergelijk met Tomtom in een Citroën C5, dan wijkt de teller bij 120 km/h maar 2% af, terwijl dat bij mijn Seat Leon 8% is.quote:Op zondag 28 september 2008 17:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
De meesten mensen hebben het niet door dat de actuele gemiddelde lager uitvalt dan je gereden hebt. Was volgens mij iets van 3% of 5% afwijkend boven de 100 km p. uur.
Die paar kilometertjes per uur.quote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef Sigg het volgende:
Ja vooral principieel doen op de weg, daar schiet je wat mee opquote:Op zondag 28 september 2008 17:36 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Nee, grappenmakers die met 160km/h je binnenspiegel induiken, dat is prettig autorijdenDat nodigt trouwens ook niet uit om eerder naar rechts te gaan, je bewerkstelligt eerder het tegendeel ermee
Volgens mij is dat toch wettelijk bepaald dat er zoveel "%" afwijkend mag zijn van een "modernere" auto (ongeacht welke soort) boven de 100 km p. uur?quote:Op zondag 28 september 2008 17:38 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
De afwijking op de aangegeven snelheid is per merk verschillend. Als ik bijvoorbeeld de snelheden vergelijk met Tomtom in een Citroën C5, dan wijkt de teller bij 120 km/h maar 2% af, terwijl dat bij mijn Seat Leon 8% is.
Ik heb juist vette pret als er weer zo'n opgefokt mannetje in mijn binnenspiegel zit die denkt dat 135km/h echt tijdswinst oplevert.quote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef Sigg het volgende:
Volgens mij bij mijn Leon idd ook zoiets. Ik kan het feit dat je je zo braaf aan de max. snelheid rijdt trouwens niet rijmen met het bezitten van een Seat Leon, je moet dat vooroordeel over Leon rijders wel een beetje in stand houden hoorquote:Op zondag 28 september 2008 17:38 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
De afwijking op de aangegeven snelheid is per merk verschillend. Als ik bijvoorbeeld de snelheden vergelijk met Tomtom in een Citroën C5, dan wijkt de teller bij 120 km/h maar 2% af, terwijl dat bij mijn Seat Leon 8% is.
Goede redenatie ookquote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Sommige auto's gaan niet harder dan 120 km/h. Niet iedereen heeft een scheurijzer uit de stal van AMG of Abarth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |