jij behoort tot de onnodig linksrijders walter, dat is allang vastgesteld op fok.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:58 schreef Walter81 het volgende:
[..]
9 van de 10x zal er tussen de auto's op de linkerstrook maar max een meter of 4 tussenruimte zijn. Dan ga ik vaak, als ik niet rechts wil inhalen, schuin achter de laatste auto rijden. Dan rij je in feite met die stroom mee, met het verschil dat je niet gestrest hoeft te gaan zitten om meteen te kunnen remmen, maar lekker een lange remweg hebt.
Nee Rival, dan heb je het steeds verkeerd begrepen. Wanneer ik gewoon normaal naar rechts kan, zal ik altijd naar rechts gaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
jij behoort tot de onnodig linksrijders walter, dat is allang vastgesteld op fok.
niet ineens met de rest meelullen
Goedzo, jij bent dus zo`n persoon die treintjes achter zich maaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:06 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nee Rival, dan heb je het steeds verkeerd begrepen. Wanneer ik gewoon normaal naar rechts kan, zal ik altijd naar rechts gaan.
Wat ik steeds beweer komt er op neer dat ik, als ik met 120 aan het inhalen ben, ik niet ineens mn snelheid verlaag om rechts in een gaatje te duiken, omdat er achter me iemand hard aan komt rijden. Dan blijf ik gewoon met 120 inhalen. Pas wanneer ik klaar ben met inhalen ga ik naar rechts, en heeft de notoire hardrijder weer kans om het gas er op te geven. Maar ik zal mijn inhaalactie niet afbreken met als reden de hardrijder ruimte geven.
mijn instructeur gaf mij al aan in dat soort situaties een beetje gas bij te geven zodat je zsm de linkerbaan weer vrij kan maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goedzo, jij bent dus zo`n persoon die treintjes achter zich maakt
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:25 schreef CasB het volgende:
Treintjes? Dat ligt dan aan jezelf.En als iedereen netjes afstand houdt, kun je ook makkelijk even naar rechts gaan. Alleen het probleem in Nederland is dat er te veel haantjes zijn die je geen ruimte geven om weer op de linker baan te kunnen komen. Want stel je toch voor dat er zomaar iemand voor je gaat rijden.
Dan moet je het probleem bij je instructeur zoeken, en niet bij mij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
mijn instructeur gaf mij al aan in dat soort situaties een beetje gas bij te geven zodat je zsm de linkerbaan weer vrij kan maken.
dus je blijft expres lang links hangen voor het geval dat, mogelijk, in de toekomst, ooit eens iemand het gaatje dicht gaat rijden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:51 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als ik dan even naar rechts zou gaan, dan rijdt die auto achter mij het ontstane gat dicht,
die probeerde het probleem juist op te lossen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:52 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dan moet je het probleem bij je instructeur zoeken, en niet bij mij.
Met de snelheidsverschillen krijg je op een bepaald punt een 'ophoping' van auto's, en raakt dat stuk weg verzadigd. Hier ontstaan dan de files. Wanneer dit in de spits gebeurt, en het aantal auto's op de weg blijft toenemen, blijft die file daar staan (de bekende ochtend- en avondspitsfiles). Pas op het moment dat het aantal auto's dat de snelweg opkomt afneemt lost de file op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:14 schreef JDude het volgende:
In een voor de doorstroming ideale situatie zou iedereen precies dezelfde snelheid rijden.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:30 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Met de snelheidsverschillen krijg je op een bepaald punt een 'ophoping' van auto's,
Wees blij.. door sommige automobilisten wordt het autorijden er niet leuker opquote:
Een aantal mensen overtreedt de wet, dit heeft problemen (files/ophoping) ten gevolg, dus moet ik óók maar harder rijden dan toegestaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
en ik probeer je te vertellen hoe jij die ophoping kan voorkomen of in ieder geval kan verminderen.
dat probeer ik duidelijk te maken.
als de rest achter je netjes 120 zou rijden kwam die ophoping er ook niet. ook dat besef ik. maar als je ziet dat je zo een ophoping veroorzaakt kan je toch best even een beetje gas bij geven?
thats all
die 20 man achter je... die zijn hier nu niet.... jij wel.. dus "praat" ik tegen jou.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:59 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Een aantal mensen overtreedt de wet, dit heeft problemen (files/ophoping) ten gevolg, dus moet ik óók maar harder rijden dan toegestaan.
Is dat niet een beetje de omgekeerde wereld? Moet je dan niet als hardrijder bij jezelf te rade gaan en kijken of je zélf niet gewoon je aan de regels moet houden?
nog 1 opmerking.....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:59 schreef Walter81 het volgende:
Is dat niet een beetje de omgekeerde wereld? Moet je dan niet als hardrijder bij jezelf te rade gaan en kijken of je zélf niet gewoon je aan de regels moet houden?
Daar ben ik het mee eens. Die rijden dan zo'n 100 - 110km/h en dat vind ik ook zeer irritant. Ik vind dat je du swel minimaal (én maximaal) 120 moet rijden op de linkerstrook, indien mogelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
nog 1 opmerking.....
als ik de hele weg 120 ga ... kom ik ook onnodig linksrijders tegen....
selectief lezen ftwquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:01 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Die rijden dan zo'n 100 - 110km/h en dat vind ik ook zeer irritant. Ik vind dat je du swel minimaal (én maximaal) 120 moet rijden op de linkerstrook, indien mogelijk.
En als je 'voor de ontspanning rijdt en van de omgeving wil genieten', neem dan een provinciale weg vlak naast de snelweg.
Ik geef inderdaad geen ruimte voor dat soort volk nee. Waarom niet? Heel simpel. Meestal zijn dit mensen die ik al eerder benoemde in dit topic, nl. met tunnelvisie. Die rijden tegen de kont van een vrachtwagen aan en willen er dan ineens voorbij. Meestal doen ze dit echter maar met 100kmu en als je geluk hebt met 120. Dan nog ga ik mijn gang van 140 niet onderbreken om iemand die niet vooruit kan denken ertussen te laten. Wacht en leer ervan zou ik zeggen. Er zijn nl. GENOEG gaten te vinden waar ze in hadden kunnen rijden, maar op zo'n moment zitten ze blijkbaar niet op te letten en geven ze de schuld maar aan de notoire hardrijder. Please.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:25 schreef CasB het volgende:
Treintjes? Dat ligt dan aan jezelf.En als iedereen netjes afstand houdt, kun je ook makkelijk even naar rechts gaan. Alleen het probleem in Nederland is dat er te veel haantjes zijn die je geen ruimte geven om weer op de linker baan te kunnen komen. Want stel je toch voor dat er zomaar iemand voor je gaat rijden.
Jij bent dus een egoïst, want je zegt: "ik geef geen ruimte aan mensen die niet net als ik te hard rijden. Die moeten maar in een ander gaatje (lees: ergens áchter mij) gaan rijden zodat ze mij niet storen in mijn misdragingen "quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:37 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik geef inderdaad geen ruimte voor dat soort volk nee. Waarom niet? Heel simpel. Meestal zijn dit mensen die ik al eerder benoemde in dit topic, nl. met tunnelvisie. Die rijden tegen de kont van een vrachtwagen aan en willen er dan ineens voorbij. Meestal doen ze dit echter maar met 100kmu en als je geluk hebt met 120. Dan nog ga ik mijn gang van 140 niet onderbreken om iemand die niet vooruit kan denken ertussen te laten. Wacht en leer ervan zou ik zeggen. Er zijn nl. GENOEG gaten te vinden waar ze in hadden kunnen rijden, maar op zo'n moment zitten ze blijkbaar niet op te letten en geven ze de schuld maar aan de notoire hardrijder. Please.
Sorry hoor, maar mensen die net voordat je langskomt met 20km verschil hun auto d'r voor gooien hebben of last van tunnelvisie, of ze vinden dat jij te snel rijdt. Ongeacht de snelheid waarmee je rijdt is dat gewoon op z'n minst irritant, en vaak gevaarlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:39 schreef Walter81 het volgende:
Jij bent dus een egoïst, want je zegt: "ik geef geen ruimte aan mensen die niet net als ik te hard rijden. Die moeten maar in een ander gaatje (lees: ergens áchter mij) gaan rijden zodat ze mij niet storen in mijn misdragingen "
Cursusje begrijpend lezen? Als er iemand een egoïst is, is het de bestuurder wel die niet vooruit kan kijken en zodoende het verkeer ophoudt met een wanhopige actie de auto de linkerrijbaan op te gooien terwijl de snelheid 100kmu blijft bedragen. Zoals ik net zei, maar wat je dus ws. niet begrijpt, is dat er genoeg gaten zijn om in te duiken, maar er rijden er nogal wat met tunnelvisie. Maar aangezien je je aangesproken voelt zul jij ook wel zo'n zondagsrijder zijn. Ik zal ff toeteren de volgende keer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:39 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Jij bent dus een egoïst, want je zegt: "ik geef geen ruimte aan mensen die niet net als ik te hard rijden. Die moeten maar in een ander gaatje (lees: ergens áchter mij) gaan rijden zodat ze mij niet storen in mijn misdragingen "
Het gaat niet over te hard rijden of niet, maar over anticiperen op je medeweggebruikers. En dat is nogal moeilijk voor heel veel mensen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:39 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Jij bent dus een egoïst, want je zegt: "ik geef geen ruimte aan mensen die niet net als ik te hard rijden. Die moeten maar in een ander gaatje (lees: ergens áchter mij) gaan rijden zodat ze mij niet storen in mijn misdragingen "
Ik ben ook niet een persoon die hem met 100 naar de linkerbaan gooit, maar die bv achter een vrachtwagen ruimte houdt om daar te versnellen naar 120, om dán pas in te voegen. Ik zal nooit met 100 naar rechts gaan, daar heb ik zelf een hekel aan kan je een paar posts teruglezen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:43 schreef Steeven het volgende:
[..]
Cursusje begrijpend lezen? Als er iemand een egoïst is, is het de bestuurder wel die niet vooruit kan kijken en zodoende het verkeer ophoudt met een wanhopige actie de auto de linkerrijbaan op te gooien terwijl de snelheid 100kmu blijft bedragen. Zoals ik net zei, maar wat je dus ws. niet begrijpt, is dat er genoeg gaten zijn om in te duiken, maar er rijden er nogal wat met tunnelvisie. Maar aangezien je je aangesproken voelt zul jij ook wel zo'n zondagsrijder zijn. Ik zal ff toeteren de volgende keer.
helemaal gelijk jongen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:51 schreef Walter81 het volgende:
Ik heb het ook niet over om hem vlák voor een auto te gooien, maar als ik een rij auto's / vrachtwagens inhaal, en dan komt er inmiddels een hardrijder achter mij rijden, dan maak ik toch eerst mijn inhaalactie af alvorens ik aan de kant ga. Dat is mijn goed recht want dat stukje weg is net zo veel van mij als van jou.
Tja, mijn rij-instructeur zei altijd dat je zoveel mogelijk moet zorgen het verkeer soepel door te laten stromen. Als ik inhaal doe ik dat zo snel mogelijk, zodat andere mensen er ook snel voorbij kunnen, ik ga niet wachten tot ik een hele trein achter me heb verzameld. Ik weet niet of je daar een harde plasser bij krijgt ofzo. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima dat je op jouw eigen tempo inhaalt, maar ik vind het wat anders als je te beroerd bent dat iets sneller te doen als er mensen achter je duidelijk sneller willen rijden. Weet jij veel of ze naar het ziekenhuis op weg zijn. Los van dat scheelt het natuurlijk maar een paar seconden, maar in die paar seconden kan er flink wat irritatie ontstaan en dat is ook niet iets wat je wil op de weg, want dan gaan mensen domme dingen doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:51 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet een persoon die hem met 100 naar de linkerbaan gooit, maar die bv achter een vrachtwagen ruimte houdt om daar te versnellen naar 120, om dán pas in te voegen. Ik zal nooit met 100 naar rechts gaan, daar heb ik zelf een hekel aan kan je een paar posts teruglezen.
Ik heb het ook niet over om hem vlák voor een auto te gooien, maar als ik een rij auto's / vrachtwagens inhaal, en dan komt er inmiddels een hardrijder achter mij rijden, dan maak ik toch eerst mijn inhaalactie af alvorens ik aan de kant ga. Dat is mijn goed recht want dat stukje weg is net zo veel van mij als van jou.
Nee, sorry, dat gaat er bij mij niet in. Als ik netjes voor 1 van jullie paupers naar rechts ga, omdat jullie zo nodig moeten inhalen, dan wil ik ook wel weer netjes kunnen inhalen, indien mogelijk. Mijn auto is helaas niet zo snel als jullie golf gti, audi a3 of bmw 316, maar ik wil wel graag achter die vrachtwagen vandaan omdat jullie medesjonnie me daartoe bekant gedwongen heeft. En wat is er mis met iemand wat ruimte geven? Kom je zelf wat tekort, misschien? Kun je er niet tegen als je wordt ingehaald? Wees blij dat ik uberhaupt ruimte voor je maak, anders blijf ik inderdaad lekker notiore links rijden, alleen maar omdat jij er niet tegen kan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:37 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik geef inderdaad geen ruimte voor dat soort volk nee. Waarom niet? Heel simpel. Meestal zijn dit mensen die ik al eerder benoemde in dit topic, nl. met tunnelvisie. Die rijden tegen de kont van een vrachtwagen aan en willen er dan ineens voorbij. Meestal doen ze dit echter maar met 100kmu en als je geluk hebt met 120. Dan nog ga ik mijn gang van 140 niet onderbreken om iemand die niet vooruit kan denken ertussen te laten. Wacht en leer ervan zou ik zeggen. Er zijn nl. GENOEG gaten te vinden waar ze in hadden kunnen rijden, maar op zo'n moment zitten ze blijkbaar niet op te letten en geven ze de schuld maar aan de notoire hardrijder. Please.
Doe je dat toch lekker knulquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:13 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat gaat er bij mij niet in. Als ik netjes voor 1 van jullie paupers naar rechts ga, omdat jullie zo nodig moeten inhalen, dan wil ik ook wel weer netjes kunnen inhalen, indien mogelijk. Mijn auto is helaas niet zo snel als jullie golf gti, audi a3 of bmw 316, maar ik wil wel graag achter die vrachtwagen vandaan omdat jullie medesjonnie me daartoe bekant gedwongen heeft. En wat is er mis met iemand wat ruimte geven? Kom je zelf wat tekort, misschien? Kun je er niet tegen als je wordt ingehaald? Wees blij dat ik uberhaupt ruimte voor je maak, anders blijf ik inderdaad lekker notiore links rijden, alleen maar omdat jij er niet tegen kan.
Ik wil best lekker 130 rijden, maar dat moet je me er wel eerst tussen laten, stoere vent. Als jij genoeg afstand houdt tussen jou en je voorganger, kan ik er netjes tussen, maar ja als jij zo nodig harder moet rijden dan iedereen en dus gaat kleven, of er op 20 meter achter gaat hangen, dan kan ik er niet tussen nee. En als ik 80 rijd (achter een vrachtwagen dus), en ik wil er voorbij, dan moet je er ook maar vrede mee hebben dat het iets langer duurt dan jij als driftkikker kan hebben. En ja, ik schakel terug en geef plankgas.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:27 schreef Steeven het volgende:
[..]
Doe je dat toch lekker knul. Dat je geen snelle auto hebt betekent niet dat je auto geen 130 kan rijden.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:07 schreef michail8 het volgende:
Als je niet te hard wilt rijden, blijf dan weg van de linkerbaan
Weet je wat ook dan het probleem blijft? Als ik 120 rij, rijdt er iemand achter me die 130 wil. Versnel ik naar 130, dan wil die persoon dat ik 140 rij. Rij ik 150, dan .... enzquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef Steeven het volgende:
[..]
maar ik vind het wat anders als je te beroerd bent dat iets sneller te doen als er mensen achter je duidelijk sneller willen rijden.
Blijkbaar heeft niet iedereen een winnaars mentaliteitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:22 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Weet je wat ook dan het probleem blijft? Als ik 120 rij, rijdt er iemand achter me die 130 wil. Versnel ik naar 130, dan wil die persoon dat ik 140 rij. Rij ik 150, dan .... enz
Het gaat er niet om dat jullie iets harder dan die 120 rijden, je wilt zelf 'vooraan' rijden omdat je niet kan hebben dat je niet alléén op de weg zit, maar het asfalt moet delen met anderen, en daarom wel eens rekening met elkaar moet houden.
Als je vast zit achter een vrachtwagen kun je niet rijden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:31 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik wil best lekker 130 rijden, maar dat moet je me er wel eerst tussen laten, stoere vent. Als jij genoeg afstand houdt tussen jou en je voorganger, kan ik er netjes tussen, maar ja als jij zo nodig harder moet rijden dan iedereen en dus gaat kleven, of er op 20 meter achter gaat hangen, dan kan ik er niet tussen nee. En als ik 80 rijd (achter een vrachtwagen dus), en ik wil er voorbij, dan moet je er ook maar vrede mee hebben dat het iets langer duurt dan jij als driftkikker kan hebben. En ja, ik schakel terug en geef plankgas.
Ik denk dat er weinig mensen kleven als je laat zien dat je meedenkt en even wat meer gas geeft. Daar hoef je heus geen 180 voor te gaan rijden. Ik heb er altijd wel begrip voor nl. Maar ja, sommige mensen zijn nu eenmaal notoire klevers, gewoon negeren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:22 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Weet je wat ook dan het probleem blijft? Als ik 120 rij, rijdt er iemand achter me die 130 wil. Versnel ik naar 130, dan wil die persoon dat ik 140 rij. Rij ik 150, dan .... enz
Daar heb je helemaal gelijk! Enneh de notaire klevers rijden ook eigenlijk allemaal mercedes, audi of bmw is mij opgevallen...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:20 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen kleven als je laat zien dat je meedenkt en even wat meer gas geeft. Daar hoef je heus geen 180 voor te gaan rijden. Ik heb er altijd wel begrip voor nl. Maar ja, sommige mensen zijn nu eenmaal notoire klevers, gewoon negeren.
tegen die tijd kan je allang weer rechts zittenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:22 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Weet je wat ook dan het probleem blijft? Als ik 120 rij, rijdt er iemand achter me die 130 wil. Versnel ik naar 130, dan wil die persoon dat ik 140 rij. Rij ik 150, dan .... enz
die is wel heel erg ja. snelwegen met 3 banen waar de linker net zo hard gaat als de middelste...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:07 schreef michail8 het volgende:
Ik rij ook altijd links en altijd te hard en erger me dood aan mensen die zich op de linkerbaan aan de snelheid houden. De mensen op de middelste baan houden zich ook aan de snelheid, dus inhalen gaat dan niet als je even hard blijft rijden he?!![]()
Ja zo'n gevalletje kwam ik net dus tegen op de weg. Ik liet mijn gas los, zodat de mensen van de invoegstrook voor mij konden aansluiten en zo een vrachtwagen konden inhalen. Maar na te lang onzeker rijden van de mensen schuin naast me gaf ik dan maar weer gas. Wat zijn dat toch voor mensen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:04 schreef KhaZ het volgende:
Ik wil best mensen ertussen laten die naar rechts zijn gegaan, een vrachtwagen tegenkomen en weer naar links willen. Alleen vanaf nu doe ik het niet meer. Ik word helemaal gek van de prutsers die 'm er dan niet tussen durven te schuiven en toch achter de vrachtwagen blijven hangen. Ik laat m'n gas los, ik geef 2x een seintje met de koplampjes, niets helpt. Achterlijken. Volgende keer blijf je maar lekker achter de vrachtwagen rijden, ik rij 't gat dicht in ieder geval.
Zitten ze dus de hele tijd zo van: "laat je me er nou tussen of niet, ik durf niet"
in je hele verhaal lees ik geen problemen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:39 schreef fathank het volgende:
Vandaag ook weer een stel van die idioten meegemaakt die niet kunnen rijden. Reed met een grote zware aanhanger op de rechterbaan lekker 90 te tuffen. Heb je van die mongolen die er zo dicht achter gaan rijden dat ik ze niet eens meer kan zien. Vervolgens halen ze me in met 100 km/h en daarna snijden ze me bijna af. Is me vandaag tot 3 keer overkomen.
Dat is wel vervelend inderdaad, zeker als je ruimte voor ze laat. Maargoed, 90% van de gevallen zijn het vrouwen die niet durven in te halen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:59 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja zo'n gevalletje kwam ik net dus tegen op de weg. Ik liet mijn gas los, zodat de mensen van de invoegstrook voor mij konden aansluiten en zo een vrachtwagen konden inhalen. Maar na te lang onzeker rijden van de mensen schuin naast me gaf ik dan maar weer gas. Wat zijn dat toch voor mensen.
Offensief rijdenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:59 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja zo'n gevalletje kwam ik net dus tegen op de weg. Ik liet mijn gas los, zodat de mensen van de invoegstrook voor mij konden aansluiten en zo een vrachtwagen konden inhalen. Maar na te lang onzeker rijden van de mensen schuin naast me gaf ik dan maar weer gas. Wat zijn dat toch voor mensen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Offensief rijden
Ik 'moet' ook wel met de eend, anders kom ik nergens voorbij, maar als ik een gaatje zie ergens, ram ik 'm er zonder pardon in. (uiteraard wel gekeken of er niet iemand met 239048723408 per uur aan komt knallen en z'n motorkap onder m'n voeten gaat parkeren) Dat getwijfel is nergens goed voor, ruimte is ruimte.
sukkelquote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef Bob-B het volgende:
ja die klevers zijn echt lachuh.
Cruise control, uit late rollen tot 100km/u, kruipend langs de vrachtwagen en dan terugschakelen, vol gas weg als ik ervoorbij ben tot 150 en dan wachten op die nerd
Als jij met een zwaar beladen aanhanger heb je liever geen idioten die rare fratsen uithalen voor je neus. Of heb je nog nooit met een zwaar beladen aanhanger gereden? Vast niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
in je hele verhaal lees ik geen problemen?
Vrachtwagens mogen hier even hard als normale autos, en mogen ook gewoon op andere rijstroken doorkachelen.... ik weet niet over wat voor "Amerikaans systeem" jij het hebt, maar ik rij hier nu 7 jaar rond, en er is niet zoiets als "ieder z'n aparte rijstrook".quote:Op woensdag 29 april 2009 16:50 schreef Xbm360 het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel voorstander van 't Amerikaanse systeem, iedereen z'n aparte rijstrook. Vrachtverkeer op de meest rechtse strook. Langzaam verkeer op de middelste strook & verkeer wat haast heeft op de linkerrijstrook. Dat voorkomt 'n hoop irritatie & je hoeft niet continu jouw cruise-control bij te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |