Mensen die anderen proberen op te voeden in het verkeerquote:Op zondag 28 september 2008 17:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
En dan heb ik het dus over die huilies die zelf van begin tot eindbestemming met 160 km/u op de linkerbaan zitten, en dan verwachten dat mensen die zich wél aan de maximumsnelheid houden en een rij auto's inhalen voor ze aan de kant gaan. Alsof ik tussen de vrachtwagens ga rijden omdat een of andere pauper in een dure auto toevallig haast heeft.
Als ze er rechts voorbij kunnen, dan had jij ook naar rechts gekund.quote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Of als ze rechts er langs willen gas bijgeven, zodat ze kankerhard moeten remmen om niet op degene te botsen die ik wil inhalen
Ja, mensen die dit bij flikken zal ik bij 150km/h nog op je achterbumper 'kleven' en mits de ruimte knal ik er gewoon met hoge snelheid voorbij zodat je even verbaasd kunt gaan staren dat je toch niet zo snel bent...quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef Bob-B het volgende:
ja die klevers zijn echt lachuh.
Cruise control, uit late rollen tot 100km/u, kruipend langs de vrachtwagen en dan terugschakelen, vol gas weg als ik ervoorbij ben tot 150 en dan wachten op die nerd
Dus omdat iemand reageert op jouw stupiditeit ga je een rare actie uithalen?quote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Of als ze rechts er langs willen gas bijgeven, zodat ze kankerhard moeten remmen om niet op degene te botsen die ik wil inhalen
Misschien als je een porsche hebt, een M of een RS, anders succes!quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ja, mensen die dit bij flikken zal ik bij 150km/h nog op je achterbumper 'kleven' en mits de ruimte knal ik er gewoon met hoge snelheid voorbij zodat je even verbaasd kunt gaan staren dat je toch niet zo snel bent...
Ik ben niet degene die kleeft, het interesseert me geen kanker dat je te laat bent vertrokken, ga zulke grapjes niet bij mij flikken.quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dus omdat iemand reageert op jouw stupiditeit ga je een rare actie uithalen?
Rijbewijs innemen, dat zouden ze moeten doen bij dat soort mensen.
Ik moet het doen met 12-cilinders, kom maar op.quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Misschien als je een porsche hebt, een M of een RS, anders succes!
Maar met een Audi uit 2004 wel.quote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef Bob-B het volgende:
Als het een amerikaan is ben je nog steeds geen baas
Ik denk het niet, ik weet het!quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet degene die kleeft, het interesseert me geen kanker dat je te laat bent vertrokken, ga zulke grapjes niet bij mij flikken.
Mannetjes die denken dat ze goed kunnen rijden
Ook die wordt geacht zich gewoon aan de maximumsnelheid te houden, net als ieder anderquote:Op zondag 28 september 2008 20:47 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Maar met een Audi uit 2004 wel.
Feit is dat mensen die zichzelf het beste vinden rijden de grootste kutzooi ervan maken. Als ik 200+ wil rijden ga ik wel ff die 25km naar de grens rijden. Daar kunnen ze er wel mee omgaan.quote:
Lekker boeiend moraalriddertje, m'n stinger doet z'n werk perfect.quote:Op zondag 28 september 2008 20:48 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Ook die wordt geacht zich gewoon aan de maximumsnelheid te houden, net als ieder ander
Wie zegt dat ik kleef?quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet degene die kleeft, het interesseert me geen kanker dat je te laat bent vertrokken, ga zulke grapjes niet bij mij flikken.
Mannetjes die denken dat ze goed kunnen rijden
Héquote:Op zondag 28 september 2008 20:30 schreef Hyperdude het volgende:
In NL wordt je niet goed van die vegetariërs in hun "ik weet niets van auto's en lichaamshygiëne; maar alles is goed als het maar niks kost " Citroen rijders.![]()
Goh, misschien moet je beter lezen, ik heb het over als ik aan het INHALEN ben, ergo, ik zit al naast een vrachtwagen en een mongool denkt dattie moet gaan kleven bij me. Alsof m'n auto dan harder gaat ofzo. nee het gaspendaal zit ook op mijn auto niet op m'n bumper. Voor de rest ben ik tegen onnodig links rijden ja. En nee ik heb niet de illusie dat ik een perfecte bestuurder ben.quote:Op zondag 28 september 2008 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik kleef?
Dat het je geen 'kanker' interesseert dat iemand te laat weggaat zal mij m'n reet roesten, als jij naar rechts kan, moet je dat ook doen, je moet niet onnodig het verkeer ophouden, dat ie ronduit zielig en bovendien schiet niemand daar wat mee op.
Klaarblijkelijk vind jij zelf dat je behoorlijk goed kan rijden...
Maar je kunt er wel naar streven om de perfecte chauffeur te zijn! (in tegenstelling tot al die linkerbaanpiraten die denken dat de hele wereld van hun is en als de spitsstroken open zijn, er een maximumsnelheid van 100 km/h geldt er vrolijk met 140 + doorheen scheuren)quote:Op zondag 28 september 2008 21:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Goh, misschien moet je beter lezen, ik heb het over als ik aan het INHALEN ben, ergo, ik zit al naast een vrachtwagen en een mongool denkt dattie moet gaan kleven bij me. Alsof m'n auto dan harder gaat ofzo. nee het gaspendaal zit ook op mijn auto niet op m'n bumper. Voor de rest ben ik tegen onnodig links rijden ja. En nee ik heb niet de illusie dat ik een perfecte bestuurder ben.
Het interesseert me echt geen kut hoe hard mensen willen rijden, als ik me daar al druk om ga maken word ik een heel gefrustreerd mannetje. Alleen IK moet er GEEN last van hebben. Dan ben je bij mij echt aan het verkeerde adres.quote:Op zondag 28 september 2008 21:13 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Maar je kunt er wel naar streven om de perfecte chauffeur te zijn! (in tegenstelling tot al die linkerbaanpiraten die denken dat de hele wereld van hun is en als de spitsstroken open zijn, er een maximumsnelheid van 100 km/h geldt er vrolijk met 140 + doorheen scheuren)
Checkquote:Op zondag 28 september 2008 17:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
En dan heb ik het dus over die huilies die zelf van begin tot eindbestemming met 160 km/u op de linkerbaan zitten, en dan verwachten dat mensen die zich wél aan de maximumsnelheid houden en een rij auto's inhalen voor ze aan de kant gaan. Alsof ik tussen de vrachtwagens ga rijden omdat een of andere pauper in een dure auto toevallig haast heeft.
Wie is er nou eigenlijk de notoire linksrijder?
Nou? Wat doe je dan?! Heb je je emotie dan niet onder controlequote:Op zondag 28 september 2008 21:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen kut hoe hard mensen willen rijden, als ik me daar al druk om ga maken word ik een heel gefrustreerd mannetje. Alleen IK moet er GEEN last van hebben. Dan ben je bij mij echt aan het verkeerde adres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |