SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom net terug van school en ben echt hard gepwned. Het was dus een non-uniform dag (ja dat vind ik wel chill) en ter ere van een overleden echtgenote van leraar + lerares moest iedereen iets paars dragen, haar lievelingskleur dus. Ik heb maar 1 paars shirt en terwijl ik in de klas (economie voor de geinteresseerden) van de weduwnaar van die overleden lerares zat kwam ik er via een vriend achter DAT ACHTEROP MIJN PAARSE SHIRT „DIE FOR IT“ STOND!
En de leraar kwam nog wel achter mij het klaslokaal binnenIk hoop dat mijn tas over de woorden heen zat, want dit is natuurlijk niet leuk!
![]()
Toen ik de klas uit liep heb ik er maar een post-it overheen geplakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door wikwakka2 op 28-09-2008 16:48:16 (INTRODUCTIE) ]Cool story, Hansel.
geen uniform dag. Sommige pauperscholen in de wereld hebben een verplicht uniform, ja.quote:
Is niet in Nederland en je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 28 september 2008 16:40 schreef Desunoto het volgende:
Waar ga jij naar school? Welke school in Nederland heeft uniformen? Dat lijkt me echt zo kut, hè..
Krijg je ook slaag met de lineaal als je linkshandig bent?quote:Op zondag 28 september 2008 16:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
geen uniform dag. Sommige pauperscholen in de wereld hebben een verplicht uniform, ja.
Blijkbaar. Was dan ook in Nederland gebleven, pauper. Ja.quote:Op zondag 28 september 2008 16:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
geen uniform dag. Sommige pauperscholen in de wereld hebben een verplicht uniform, ja.
Wat heeft dat in godsnaam met jouw verzinsel te makenquote:Op zondag 28 september 2008 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zegt iemand die geld betaalt om zijn virtuele leven te verbeteren
Gaan we nu abbo-houders pesten.quote:Op zondag 28 september 2008 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zegt iemand die geld betaalt om zijn virtuele leven te verbeteren
Captain obviousquote:Op zondag 28 september 2008 16:44 schreef IHVK het volgende:
Haha TS woont in het BUITENLAND samen met allemaal BUITENLANDERS.
Echt een top comebackquote:Op zondag 28 september 2008 16:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vond het een goeie comeback, aangezien mijn verhaal niet verzonnen is.
Nou goeie comeback manquote:Op zondag 28 september 2008 16:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vond het een goeie comeback, aangezien mijn verhaal niet verzonnen is.
Hij wil gewoon zeggen dat betalen voor Fok! redelijk kansloos is. En hij heeft nog gelijk ook.quote:Op zondag 28 september 2008 16:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam met jouw verzinsel te maken
En hoezo mijn virtuele leven verbeteren?
quote:Op zondag 28 september 2008 16:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou goeie comeback man![]()
![]()
Als t niet verzonnen is ben je helemaal een kankermongool.
En wij hebben ook een uniformquote:Op zondag 28 september 2008 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
De PIMP abohouders zijn twee handen op 1 buik!
Goeie argumenten ook.quote:Op zondag 28 september 2008 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij wil gewoon zeggen dat betalen voor Fok! redelijk kansloos is. En hij heeft nog gelijk ook.
En waarom is dat volgens jou zo?quote:Op zondag 28 september 2008 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij wil gewoon zeggen dat betalen voor Fok! redelijk kansloos is. En hij heeft nog gelijk ook.
Zeer zeker wel.quote:Op zondag 28 september 2008 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
De PIMP abohouders zijn twee handen op 1 buik!
Omdat de extra dingen waarvoor je betaalt redelijk nutteloos zijn.quote:Op zondag 28 september 2008 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En waarom is dat volgens jou zo?
Wie zegt dat ik daar voor betaal?quote:Op zondag 28 september 2008 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat de extra dingen waarvoor je betaalt redelijk nutteloos zijn.
Ik zeg alleen dat het lomp is om te zeggen dat iemand iets heeft verzonnen, terwijl je zelf geld betaald voor vrituele enen en nullen, wat dus VIRTUEEL, NEP, NIET ECHT, en dus waarschijnlijk ook EEN LEUGEN zijnquote:Op zondag 28 september 2008 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En waarom is dat volgens jou zo?
Jij vindt ze nutteloos; ik niet. Dat is een wezenlijk verschil.quote:Op zondag 28 september 2008 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat de extra dingen waarvoor je betaalt redelijk nutteloos zijn.
Wacht even, ik heb nooit beweerd dat je verhaal in de OP verzonnen is.quote:Op zondag 28 september 2008 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het lomp is om te zeggen dat iemand iets heeft verzonnen, terwijl je zelf geld betaald voor vrituele enen en nullen, wat dus VIRTUEEL, NEP, NIET ECHT, en dus waarschijnlijk ook EEN LEUGEN zijn
Dan heb ik de verkeerde gequote.quote:Op zondag 28 september 2008 16:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wacht even, ik heb nooit beweerd dat je verhaal in de OP verzonnen is.
Ik zie alsnog de link niet?quote:Op zondag 28 september 2008 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het lomp is om te zeggen dat iemand iets heeft verzonnen, terwijl je zelf geld betaald voor vrituele enen en nullen, wat dus VIRTUEEL, NEP, NIET ECHT, en dus waarschijnlijk ook EEN LEUGEN zijn
Staat toch gewoon duidelijk aangegeven bij woonplaats?quote:Op zondag 28 september 2008 17:00 schreef Strani het volgende:
TS welk land woon je nou!!! Of mag je dat niet zeggen van Shell??
quote:Op zondag 28 september 2008 17:00 schreef Strani het volgende:
TS welk land woon je nou!!! Of mag je dat niet zeggen van Shell??
Sommige mensenquote:Op zondag 28 september 2008 16:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zie alsnog de link niet?
Dat jij je sowieso al druk kan maken over iets in een virtuele wereld.
En je zegt zelf dus al dat het waarschijnlijk een leugen is[ afbeelding ]
Whehe mensen die een discussie niet kunnen winnen en maar zeggen "Sommige mensenquote:
Mensen die mijn zoon zijnquote:Op zondag 28 september 2008 17:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe mensen die een discussie niet kunnen winnen en maar zeggen "Sommige mensen"
Moah, ik heb niet de gewoonte direct profielen in te duiken..Vragen is socialer.quote:Op zondag 28 september 2008 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Staat toch gewoon duidelijk aangegeven bij woonplaats?
Ja maar dit was een extra, non-uniform dag. Normaal hoeven we ook geen uniform te dragen op de laatste woensdag van de maandquote:Op zondag 28 september 2008 17:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Omg, uniformen en omdat het een non-uniform dag is moet iedereen als condoleance iets paars dragen.
Wel hoor. Het probleem is vaak dat je in sommige landen geen keuze hebtquote:Op zondag 28 september 2008 17:27 schreef Strani het volgende:
Negentig procent van de wereld gebruikt uniformen op school maar hier op Fok! vindt iedereen het natuurlijk weer pauper.
Ik hou er ook niet van maar als je eraan gewend bent weet je niet beter.
Ja jij weet beter, maar de meesten toch niet denk ik. Je krijgt in elk geval geen pesterijen op basis van kleding.quote:Op zondag 28 september 2008 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel hoor. Het probleem is vaak dat je in sommige landen geen keuze hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |