AMD Athlon X2 5600+quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:58 schreef Resco het volgende:
[..]
Wat zijn je specs en welke resolutie draai je?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:15 schreef delano.888 het volgende:
Iedereen wil alleen maar zo graag weten of zijn pc GTAIV goed kan draaien, nou hier is de oplossing:
Can you run it?
Alles wat die site wil installeren is goedaardig, hij moet kunnen zien wat je pc heeft en kan, en zo kan hij berekenen of je GTAIV goed kan draaien, alles is vrij ruim genomen dus als er staat dat je net onder recommended zit dan zit t toch echt wel goed...
Het zit ook niet mee vandaag...quote:The Can You RUN It service is currently down for upgrade and maintanence. Please check back soon. We apologize for any inconvenience. Happy Gaming.
Gebruik je FF? op het moment van typen ben ik gewoon aan het testen en loopt alles...quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:18 schreef Orbis het volgende:
[..]
[..]
Het zit ook niet mee vandaag...
Misschien wordt het toch tijd om wéér een nieuwe videokaart te kopen. Ik heb de huidige al zeker een half jaar... Ik ben benieuwd hoe Rockstar dit gaat goedmaken. Mij staat niet bij dat er ooit voor een GTA een patch is uitgebracht, tijd om deze lijn te doorbreken.
Het is bizar, maar noch FF noch IE pakt hem. That is, allebei geven ze de maintenance aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gebruik je FF? op het moment van typen ben ik gewoon aan het testen en loopt alles...
Zoja even alle blockers uit zetten, of via ie openen...
Vaaagg,quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Orbis het volgende:
[..]
Het is bizar, maar noch FF noch IE pakt hem. That is, allebei geven ze de maintenance aan.
Auw, dat is een forse klap... Op het ene moment ben je zo tevreden met je systeem, en voor je het weet... komt GTA langs *dum dum dum*quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vaaagg,
mijn resultaten, I FAIL BIG TIME
Jammer genoeg voor hun is hij al gekraaktquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:19 schreef Devrim_ het volgende:
[22:18:42] [AsakuroX]: Rockstar North December 2nd, 2008 | 18:09: Dont bother to beat our protection, guys. Think we spent 200k for you to play our game for free? Think twice!
[22:18:44] [AsakuroX]: Quote: Rockstar Upper East December 2nd, 2008 | 18:24: You really cant crack this game believe me or not. We have done everything to stop you from playing it for free.
Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn practige MSI'tje hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:25 schreef Orbis het volgende:
[..]
Auw, dat is een forse klap... Op het ene moment ben je zo tevreden met je systeem, en voor je het weet... komt GTA langs *dum dum dum*
Dat zegt nog steeds niks nadat ik op tweakers heb zitten lezen..quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:27 schreef delano.888 het volgende:
Nieuwe pagina dus nogmaals:
Iedereen wil alleen maar zo graag weten of zijn pc GTAIV goed kan draaien, nou hier is de oplossing:
Can you run it?
Alles wat die site wil installeren is goedaardig, hij moet kunnen zien wat je pc heeft en kan, en zo kan hij berekenen of je GTAIV goed kan draaien, alles is vrij ruim genomen dus als er staat dat je net onder recommended zit dan zit t toch echt wel goed...
Wat bedoel je, klopt t niet volgens jou?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niks nadat ik op tweakers heb zitten lezen..
Ach laat ook maarquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat bedoel je, klopt t niet volgens jou?
Die site neemt t altijd vrij ruim dus volgens mij zit het echt wel goed hoor als je daar slaagt.
Je wilt zeggen dat GTA4 sowieso niet loopt hoe goed je pc ook is? Licht dan ff toe lamzak ik kan toch niet alles radenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Ach laat ook maar.
Je begrijpt het niet.
Waar heb je die ergens besteld?quote:
12game.com. Op één na beste prijs van het internet. Bij cdwow.com is de game echter te krijgen voor nog een tientje minderquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Waar heb je die ergens besteld?
Ik krijg morgen m'n e8400 binnen met een ati 4850 1gb kaartje erbij. Wordt weer eens wat anders dan m'n xp 2000+ en geforce 3
Ik vind zelf de PS3 mooier en veel beter, heb een 360 gehad maar na 3x een nieuwe gekregen te hebben (na ze eerst elke keer 3 weken kwijt te zijn) ging ik maar over naar de PS3, die heeft ondertussen mijn woonkamer overgenomen als mediacenter en staat daar door de halve dag aan, geen seconde spijt van gehad!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:42 schreef Woodpecker het volgende:
I can definitely NOT run it. Coole site, minder cool bericht. Grumpf! Nieuwe processor, nieuw moederbord, nieuwe videokaart...
Zal ik een Xbox 360 of een PS3 kopen?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat GTA4 sowieso niet loopt hoe goed je pc ook is? Licht dan ff toe lamzak ik kan toch niet alles raden
Misschien is het handig als je daar ook eens gaat lezen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niks nadat ik op tweakers heb zitten lezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |