Er gaan, op de vorige pagina, geruchten dat-ie her en der al in de schappen ligt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:37 schreef Blistering het volgende:
Istie al wel uit in NL? Morgen pas toch.
Ik kan hem ook gewoon activeren en nu dus spelen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:45 schreef Saekerhett het volgende:
Nou, sommigen spelen hem ook al...
Hoe ze dat voor elkaar krijgen...
Hoe loopt het bij jou dan? Hoor veel verhalen over slechte performance.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:11 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik kan hem ook gewoon activeren en nu dus spelen.
Hier ook slechte performance.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe loopt het bij jou dan? Hoor veel verhalen over slechte performance.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:26 schreef Trystar het volgende:
[..]
Hier ook slechte performance.
Op een amd x2 5600+ 2gb ram 8800gts loopt het bagger![]()
Alle settings low op een resolutie van 1024x768 heb ik 24.7 frames, volgens dat benchmark ding.
Nou zou er niet teveel op rekenen. Vooral als je op hoge resolutie wilt spelen. Ik vind zelf 1024*768 voldoende.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan zal mijn E6600 @ 3,0, 4 GB en 8800 GT het wellicht ietsje beter doen, maar veel meer ook niet...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:32 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Nou zou er niet teveel op rekenen. Vooral als je op hoge resolutie wilt spelen. Ik vind zelf 1024*768 voldoende.
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV#Windows_version
Ja ik zit hier met een 24" 1920x1200 schermquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:32 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Nou zou er niet teveel op rekenen. Vooral als je op hoge resolutie wilt spelen. Ik vind zelf 1024*768 voldoende.
Ik heb hier hetzelfde probleem. Zelf ga ik altijd op 1400x900 of 1680x1050 zitten, zodat ik gratis AA heb.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja ik zit hier met een 24" 1920x1200 scherm
Dan maar in 1440x900 of desnoods in 1280x800...
SO dat ga je niet redden, daar heb je een behoorlijke CPU+GPU voor nodig.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja ik zit hier met een 24" 1920x1200 scherm
Dan maar in 1440x900 of desnoods in 1280x800...
Heel veel mensen zeggen ook dat je spellen alleen in de native resolutie moet gaan spelen, en als je lager gaat dat het er niet uit ziet, maar ik vind dat dikke onzin. Als het beeld beweegt, ziet het er prima uit. Net als dat films in 720p er prima uitzien op een 1080p-scherm.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb hier hetzelfde probleem. Zelf ga ik altijd op 1400x900 of 1680x1050 zitten, zodat ik gratis AA heb.
Mijn jaar oude HD3850 256MB is denk ik dikke shit voor deze game.
Oe oe oe, het is iets waziger. Nou, als ik de keuze moet maken tussen iets waziger beeld of een videokaart van 400 euro nodig hebben...quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heel veel mensen zeggen ook dat je spellen alleen in de native resolutie moet gaan spelen, en als je lager gaat dat het er niet uit ziet, maar ik vind dat dikke onzin. Als het beeld beweegt, ziet het er prima uit. Net als dat films in 720p er prima uitzien op een 1080p-scherm.
quote:
quote:Titel : Grand Theft Auto IV (PC)
Aantal : 1
Prijs : € 39,49
Status : Verstuurd
Verwacht : 03/12/2008
Baas boven baas baas!quote:
Hangt helemaal af van de grafische instellingen, zonder AA en AF zal het waarschijnlijk een stuk beter lopen. Op 1920x1200 hebben alle systemen het zwaar!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik al die verhalen over performance hoor kan ik hem misschien beter even downloaden voordat ik hem koop, om even te kijken of het uberhaupt wel kan op mijn laptop, want daar heb ik een beetje een hard hoofd in nu...
misschien kan iemand het vertellen:
Core2duo T7500, 2gb ram, geforce 8600GS 256mb
Lijkt me niet echt kunnen als ik de mensen hier met betere specs al hoor klagen...
Moet je op tweakers kijkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hangt helemaal af van de grafische instellingen, zonder AA en AF zal het waarschijnlijk een stuk beter lopen. Op 1920x1200 hebben alle systemen het zwaar!
Mja, maar geloof me, een heel groot deel van de problemen komt ook voor rekening van Rockstar. Ze zullen hopelijk het één en ander proberen te verhelpen met patches.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb net even het topic op Tweakers gelezen, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het maar gewoon niet ga kopen. Een beetje PS3 of 360 op Marktplaats kost net zo veel als een fatsoenlijke grafische kaart, waarmee je het spel niet eens fatsoenlijk kan spelen...
Ik wacht wel een flink tijdje tot dit spel goedkoper is, of dat ik een nieuwe PC heb...
Wat zijn je specs en welke resolutie draai je?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:54 schreef Trystar het volgende:
Bah wat een teleurstelling zeg.
Met alle settings op low, een resolutie waar je spontaan scheel van gaat kijken en nog schokt het aan alle kanten.
Ik weiger mijn PC te upgraden, voor dat geld koop ik wel een xdoosdriehonderdzestig en houd ik nog een paar honderd euro over.
AMD Athlon X2 5600+quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:58 schreef Resco het volgende:
[..]
Wat zijn je specs en welke resolutie draai je?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:15 schreef delano.888 het volgende:
Iedereen wil alleen maar zo graag weten of zijn pc GTAIV goed kan draaien, nou hier is de oplossing:
Can you run it?
Alles wat die site wil installeren is goedaardig, hij moet kunnen zien wat je pc heeft en kan, en zo kan hij berekenen of je GTAIV goed kan draaien, alles is vrij ruim genomen dus als er staat dat je net onder recommended zit dan zit t toch echt wel goed...
Het zit ook niet mee vandaag...quote:The Can You RUN It service is currently down for upgrade and maintanence. Please check back soon. We apologize for any inconvenience. Happy Gaming.
Gebruik je FF? op het moment van typen ben ik gewoon aan het testen en loopt alles...quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:18 schreef Orbis het volgende:
[..]
[..]
Het zit ook niet mee vandaag...
Misschien wordt het toch tijd om wéér een nieuwe videokaart te kopen. Ik heb de huidige al zeker een half jaar... Ik ben benieuwd hoe Rockstar dit gaat goedmaken. Mij staat niet bij dat er ooit voor een GTA een patch is uitgebracht, tijd om deze lijn te doorbreken.
Het is bizar, maar noch FF noch IE pakt hem. That is, allebei geven ze de maintenance aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gebruik je FF? op het moment van typen ben ik gewoon aan het testen en loopt alles...
Zoja even alle blockers uit zetten, of via ie openen...
Vaaagg,quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Orbis het volgende:
[..]
Het is bizar, maar noch FF noch IE pakt hem. That is, allebei geven ze de maintenance aan.
Auw, dat is een forse klap... Op het ene moment ben je zo tevreden met je systeem, en voor je het weet... komt GTA langs *dum dum dum*quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vaaagg,
mijn resultaten, I FAIL BIG TIME
Jammer genoeg voor hun is hij al gekraaktquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:19 schreef Devrim_ het volgende:
[22:18:42] [AsakuroX]: Rockstar North December 2nd, 2008 | 18:09: Dont bother to beat our protection, guys. Think we spent 200k for you to play our game for free? Think twice!
[22:18:44] [AsakuroX]: Quote: Rockstar Upper East December 2nd, 2008 | 18:24: You really cant crack this game believe me or not. We have done everything to stop you from playing it for free.
Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn practige MSI'tje hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:25 schreef Orbis het volgende:
[..]
Auw, dat is een forse klap... Op het ene moment ben je zo tevreden met je systeem, en voor je het weet... komt GTA langs *dum dum dum*
Dat zegt nog steeds niks nadat ik op tweakers heb zitten lezen..quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:27 schreef delano.888 het volgende:
Nieuwe pagina dus nogmaals:
Iedereen wil alleen maar zo graag weten of zijn pc GTAIV goed kan draaien, nou hier is de oplossing:
Can you run it?
Alles wat die site wil installeren is goedaardig, hij moet kunnen zien wat je pc heeft en kan, en zo kan hij berekenen of je GTAIV goed kan draaien, alles is vrij ruim genomen dus als er staat dat je net onder recommended zit dan zit t toch echt wel goed...
Wat bedoel je, klopt t niet volgens jou?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niks nadat ik op tweakers heb zitten lezen..
Ach laat ook maarquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat bedoel je, klopt t niet volgens jou?
Die site neemt t altijd vrij ruim dus volgens mij zit het echt wel goed hoor als je daar slaagt.
Je wilt zeggen dat GTA4 sowieso niet loopt hoe goed je pc ook is? Licht dan ff toe lamzak ik kan toch niet alles radenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Ach laat ook maar.
Je begrijpt het niet.
Waar heb je die ergens besteld?quote:
12game.com. Op één na beste prijs van het internet. Bij cdwow.com is de game echter te krijgen voor nog een tientje minderquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Waar heb je die ergens besteld?
Ik krijg morgen m'n e8400 binnen met een ati 4850 1gb kaartje erbij. Wordt weer eens wat anders dan m'n xp 2000+ en geforce 3
Ik vind zelf de PS3 mooier en veel beter, heb een 360 gehad maar na 3x een nieuwe gekregen te hebben (na ze eerst elke keer 3 weken kwijt te zijn) ging ik maar over naar de PS3, die heeft ondertussen mijn woonkamer overgenomen als mediacenter en staat daar door de halve dag aan, geen seconde spijt van gehad!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:42 schreef Woodpecker het volgende:
I can definitely NOT run it. Coole site, minder cool bericht. Grumpf! Nieuwe processor, nieuw moederbord, nieuwe videokaart...
Zal ik een Xbox 360 of een PS3 kopen?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat GTA4 sowieso niet loopt hoe goed je pc ook is? Licht dan ff toe lamzak ik kan toch niet alles raden
Misschien is het handig als je daar ook eens gaat lezen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niks nadat ik op tweakers heb zitten lezen..
Zeg dan gewoon niksquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:55 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Misschien is het handig als je daar ook eens gaat lezen.
Je kunt wel hele lappen tekst hier neerzetten maar om even 2 minuten iets te lezen, HO maar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon nikseerst moelijk doen over iets wat op tweakers word gezegt, en het vervolgens niet toelichten en mij zelf naar die site verwijzen, kom op zeg doe s niet zo lomp, kom met argumenten om je mening te onderbouwen of zeg gewoon niks, je gaat toch niet jou mening van mijn bevindingen laten afhangen?
450 euro voor een videokaartquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:12 schreef Geqxon het volgende:
Er is op Tweakers.net eindelijk iemand bij wie het met meer dan 30FPS draait.
Op een videokaart van 450 euro.
Waarom niet voor een Pleesteesjun drie? (oprechte vraag, want ik twijfel nog)quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:23 schreef Trystar het volgende:
[..]
450 euro voor een videokaart![]()
Ik ga anders maar voor een Xbox 360 arcade + GTA IV.
Misschien omdat het 250 euro verschil heeft tussen beidenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Waarom niet voor een Pleesteesjun drie? (oprechte vraag, want ik twijfel nog)
Ja, dat kan schelenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien omdat het 250 euro verschil heeft tussen beiden
Die is me te duur.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Waarom niet voor een Pleesteesjun drie? (oprechte vraag, want ik twijfel nog)
Tuurlijk, of je er vrolijk van wordt is een tweede.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:45 schreef Row-1 het volgende:
Zou die em hier op kunnen draaien?
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+ 2,4Ghz
4 GB DDR2 RAM
XFX Geforce 8600 GTS 256mb
Lol, ja hoef em niet op de dikste resolutie te draaien ofzo (1024x768 vind ik al goed zat)quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tuurlijk, of je er vrolijk van wordt is een tweede.
Uh, nee... Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer genoeg voor hun is hij al gekraakt
Mijn plaatje zag er hetzelfde uit, alles net boven minimum, Misschien ga ik hem toch wel kopen dadelijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:37 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een goede download vinden
Ik ga hem misschien ook maar kopenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn plaatje zag er hetzelfde uit, alles net boven minimum, Misschien ga ik hem toch wel kopen dadelijk.
Je kan het beter via de instellingen van de videokaart regelen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:03 schreef Drakul het volgende:
Man wat heeft deze game een bak van een pc nodig om op hoge instellingen te draaien, en waar is de anti aliasing optie? Ziet er niet uit met al die zaagtanden.
Me too, Welcome to the group.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:10 schreef Woodpecker het volgende:
Hmpf... had er best zin in, totdat ik me opeens herinnerde dat ik een Pentium 4-chip heb... Gaat denk ik nie lukken voor me...
Heb het geprobeerd via nvidia configuratiescherm te forceren, maar dat pakt hij niet. Misschien nHancer maar's proberen, alhoewel de game hartstikke nieuw is, en de support er nog niet is.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Je kan het beter via de instellingen van de videokaart regelen.
Maar doet de game het wel op je pc (danwel in wat mindere instellingen dan maximaal)?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:23 schreef Drakul het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd via nvidia configuratiescherm te forceren, maar dat pakt hij niet. Misschien nHancer maar's proberen, alhoewel de game hartstikke nieuw is, en de support er nog niet is.
Hij doet het wel ja, loopt redelijk soepel op mindere instellingen (de aanbevolen)quote:Op woensdag 3 december 2008 12:27 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Maar doet de game het wel op je pc (danwel in wat mindere instellingen dan maximaal)?
Normaal gesproken hoort hij het gewoon te doen. Heb je ook het exe bestand toegevoegd aan games.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:23 schreef Drakul het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd via nvidia configuratiescherm te forceren, maar dat pakt hij niet. Misschien nHancer maar's proberen, alhoewel de game hartstikke nieuw is, en de support er nog niet is.
Start hem eens met deze toevoegingen:quote:Op woensdag 3 december 2008 13:35 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb hem gekocht en geinstalleerd (en dat duurde ff !!)
Het draait nu soepel, maar hij pakt wel automatisch 800x600 resolutie die niet aan te passen is.
Toch jammer aangezien ik een hogere verwachting had
Ik kon de verleiding niet weerstaan, toch gekocht.quote:
Ik heb dat vandaag ook maar gedaan.quote:
Niet met A en D sturen maar met de pijltjes, dan draait de cam welquote:Op woensdag 3 december 2008 14:52 schreef -J-D- het volgende:
Inloggen bij de social club lukt me niet. Kan geen verbinding maken met die server bla bla.
Als ik rij blijft de camera niet gefocust staan op de route, Na een bocht staat de camera dus helemaal verkeerd, en moet je met de muis corrigeren. Bij controls heb ik standard en classic geprobeerd, maar beiden leveren dit probleem op.
Dat zal wel een bugje zijn, heb al meerdere mensen zien klagen. Alles werkt prima totdat je de multiplayer een keer gestart hebt, dan blijft je cam niet meer achter de auto hangen.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:52 schreef -J-D- het volgende:
Inloggen bij de social club lukt me niet. Kan geen verbinding maken met die server bla bla.
Als ik rij blijft de camera niet gefocust staan op de route, Na een bocht staat de camera dus helemaal verkeerd, en moet je met de muis corrigeren. Bij controls heb ik standard en classic geprobeerd, maar beiden leveren dit probleem op.
Yay!!!!quote:Titel : Grand Theft Auto IV (PC)
Aantal : 1
Prijs : € 39,49
Status : Verstuurd
Hmmz, dat rijdt nog niet echt gaaf.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:57 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Niet met A en D sturen maar met de pijltjes, dan draait de cam wel(helaas wel te traag)
Wth? Ga even naar een grote stad en duik even de Free Record Shop in. Ik zag het spel werkelijk overal gewoon liggenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Yay!!!!![]()
Ik was gisteren net te laat met bestellen, anders had ik hem ook vandaag al gehad...
Misschien een controller kopen?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hmmz, dat rijdt nog niet echt gaaf.
In de vorige GTA's ging ik soms gewoon gezellig rijden, maar nu is dat niet meer zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |