Zo zag de mijne er ook uit. Geloof me, je videokaart gaat het niet trekken.quote:
En laat online het nou juist afweten met een MMA10 error...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh ja, die parameters die ik gaf werken wel JD. Je moet alleen wel in online mode spelen, in offline mode werkt het inderdaad niet.
Het ligt er ook een beetje aan waar je het geld aan uitgegeven hebt natuurlijk. In principe zou je zelfs voor 500 euro klaar kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mijn pc was 600euro nieuw![]()
![]()
En dan lees ik mensen die systemen hebben van 1300euro dat die m niet eens kunnen runnen
Same here, maar toch draai ik m voluit @ 1600*1200quote:
Dat was mijn 486DX2 met turbo knop ook ooit.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Alles OK, maar mijn 7800GTtje wil ie niet. Daar failt ie hard op. En dat was ooit zo'n topkaart.
Vergeet het maarquote:
Je hebt ook nog Low Quality hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 23:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Vergeet het maar
Op mijn 8600GT speel ik moeilijk op 800x600 met Render en Texture quality op medium
100%, hij geeft zelfs steeds keurig tips als "Druk Y om .... te doen" in het scherm.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:16 schreef Junkie het volgende:
Werkt de PC versie eigenlijk met die XBOX360 controller?
De meeste Games for Windows spellen doen dat namelijk wel.
Ik hoop dat mijne voor het weekend binnen is.![]()
BlahDVD.com Order Details:
Grand Theft Auto IV (PC) (x1) , £24.90 + £1.00 shipping
Omdat jij met onboard zut zit die wss bepaalde shaders niet aankan. Onboard is gewoon troep.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:01 schreef Scarface150993 het volgende:
K koos spellen die ik wel kon afspelen zoals : fifa 09 en hij zegt dat mijn pc het niet kan vanwege mijn videokaart. Ik heb namelijk geen videokaart maar een graphics accelerator en dat betekent dat mijn pc niet goed werkt met spelletjes maar toch kan ik : gta sa , fifa 09 , pro 09 , max payne 2 en nog een paar spellen spelen.
ER staat wel bij dat mijn pc 128 mb videokaart heeft dus mijn graphics accelerator is toch wel goed genoeg voor de spellen die ik net opnoemde maar wrm zegt die shit dan dat mijn pc fifa niet aan kan ?
128 megabyte? Met 256 megabyte kan ik hem op 800*600 draaien, met 128 mag je met 320*240 al blij zijn...quote:Op woensdag 3 december 2008 23:01 schreef Scarface150993 het volgende:
K koos spellen die ik wel kon afspelen zoals : fifa 09 en hij zegt dat mijn pc het niet kan vanwege mijn videokaart. Ik heb namelijk geen videokaart maar een graphics accelerator en dat betekent dat mijn pc niet goed werkt met spelletjes maar toch kan ik : gta sa , fifa 09 , pro 09 , max payne 2 en nog een paar spellen spelen.
ER staat wel bij dat mijn pc 128 mb videokaart heeft dus mijn graphics accelerator is toch wel goed genoeg voor de spellen die ik net opnoemde maar wrm zegt die shit dan dat mijn pc fifa niet aan kan ?
die had ik ook!! met 8 mb ramquote:Op woensdag 3 december 2008 23:24 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat was mijn 486DX2 met turbo knop ook ooit.
Wou dat ik dat ook kon zeggen. Heb nu ALLES low, VSYNC uit, 800x600 en 30FPS (en dan dropt het binnen 1 minuut naar 20FPS). Ergens zit gewoon een fout...maar waar?quote:
Ik heb nergens last van, render quality staat zelfs op very high. Loopt heerlijk stabiel. Heb je de laatste drivers geïnstalleerd? En wat ook *ontzettend* helpt, zet bij GAME in het pauzemenu 'clip recording' (of iets dergelijks) uit. Dat scheelt een bak fps.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:39 schreef Resco het volgende:
[..]
Wou dat ik dat ook kon zeggen. Heb nu ALLES low, VSYNC uit, 800x600 en 30FPS (en dan dropt het binnen 1 minuut naar 20FPS). Ergens zit gewoon een fout...maar waar?
Ik speel op Medium/Very High op 1680x1050. Draait hier als een zonnetje cquote:Op donderdag 4 december 2008 11:39 schreef Resco het volgende:
[..]
Wou dat ik dat ook kon zeggen. Heb nu ALLES low, VSYNC uit, 800x600 en 30FPS (en dan dropt het binnen 1 minuut naar 20FPS). Ergens zit gewoon een fout...maar waar?
Wat ik ook een verademing vind, zijn de ragdoll physics.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:15 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, render quality staat zelfs op very high. Loopt heerlijk stabiel. Heb je de laatste drivers geïnstalleerd? En wat ook *ontzettend* helpt, zet bij GAME in het pauzemenu 'clip recording' (of iets dergelijks) uit. Dat scheelt een bak fps.
En wat een ge-wel-di-ge game is dit. Ongelofelijk. En inderdaad, het autorijden begint echt te wennen, het werkt zelfs lekkerder (vooral leuker) dan in de voorgaande GTA's. Het voelt zo prachtig om met een Patriot (Hummer) een handbrake turn te maken en dan zo over drie auto's heen te glijden
Ik heb ook alles low, 800x600 en vsync uit. Visuele thema's van vista uit, windowed mode en nu is het ongeveer speelbaar. Echter ziet het gemiddelde PS1 spel er beter uit...quote:Op donderdag 4 december 2008 11:39 schreef Resco het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat fullscreen mode een hogere FPS opleverde dan window mode.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ook alles low, 800x600 en vsync uit. Visuele thema's van vista uit, windowed mode en nu is het ongeveer speelbaar. Echter ziet het gemiddelde PS1 spel er beter uit...
Ik zou het nog niet kopen en eerst even de semi-gekraakte versie proberen.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit te twijfelen als ik het spel ga kopen, zoveel beveiligingen die meedraaien op de achtergrond. En ook de prijs, ¤ 50. Wat vinden jullie ervan?
Bij ''Can you run it" kan me pc net niet de Recommend aan (cpu end videokaart). Wat zouden jullie doen? Is het spel de 50 euro waard?
ding kost 40 euro bij de Mediamarkt..quote:Op donderdag 4 december 2008 13:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit te twijfelen als ik het spel ga kopen, zoveel beveiligingen die meedraaien op de achtergrond. En ook de prijs, ¤ 50. Wat vinden jullie ervan?
Bij ''Can you run it" kan me pc net niet de Recommend aan (cpu end videokaart). Wat zouden jullie doen? Is het spel de 50 euro waard?
Zeker weten? Dan scheur ik vanmiddag nog ff na de mediamarkt in Hengelo..quote:Op donderdag 4 december 2008 13:35 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ding kost 40 euro bij de Mediamarkt..
Maar waarom zou je een spel kopen als de kans groot is dat je het niet eens kunt spelen. Het is toch zonde om 40 euro te betalen voor een spel wat in de kast blijft liggen.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zeker weten? Dan scheur ik vanmiddag nog ff na de mediamarkt in Hengelo..
In Grunn wel.. gister daar op gehaald...quote:Op donderdag 4 december 2008 13:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zeker weten? Dan scheur ik vanmiddag nog ff na de mediamarkt in Hengelo..
In GTA 4 niet...quote:Op donderdag 4 december 2008 13:55 schreef Devrim_ het volgende:
(is toch altijd de bottleneck)
Is die versie speelbaar. Heb geen zin om 16 GB te dumpen.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:27 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik zou het nog niet kopen en eerst even de semi-gekraakte versie proberen.
Het spel is al wel te downloaden (TPB) Maar er is nog geen volledige werkende crack uit...quote:Op donderdag 4 december 2008 14:15 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Is die versie speelbaar. Heb geen zin om 16 GB te dumpen.
Dan kan ik het volgens mij helemaal vergeten met me ATI Radeon HD 2600 pro....quote:Op donderdag 4 december 2008 14:09 schreef Adidah het volgende:
Bij mij is de videokaart (ATI Radeon HD 3450) zonder twijfel de bottleneck. Het is eigenlijk niet speelbaar, zelfs niet op de aller laagste settings. Ik kan alleen een beetje rondrijden om de sfeer alvast te proeven.
naja wie weet!!! het is wel een PRO ehquote:Op donderdag 4 december 2008 14:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan kan ik het volgens mij helemaal vergeten met me ATI Radeon HD 2600 pro....
ja haha dat zal t m doenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:19 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
naja wie weet!!! het is wel een PRO eh
Waarvan akte. In GTA IV heeft niet de videokaart maar de CPU prioriteit. Net mn E6600 naar 3.0Ghz geclockt en nu loopt hij stabiel op 32FPS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |