Wth? Ga even naar een grote stad en duik even de Free Record Shop in. Ik zag het spel werkelijk overal gewoon liggenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Yay!!!!![]()
Ik was gisteren net te laat met bestellen, anders had ik hem ook vandaag al gehad...
Misschien een controller kopen?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hmmz, dat rijdt nog niet echt gaaf.
In de vorige GTA's ging ik soms gewoon gezellig rijden, maar nu is dat niet meer zo leuk.
Mag ik vragen wat (ongeveer) je specs zijn? Mijn pc is niet de nieuwste meer, maar was ten tijde van de aankoop (+/- 2 jaar geleden) wel redelijk high-end (GTA SA draait bijvoorbeeld vlekkeloos op de hoogste resolutie, meeste detail).quote:Op woensdag 3 december 2008 15:56 schreef Palomar het volgende:
Verder heb ik niet de snelste pc, dus alles op low staan, maar ik zie heel weinig.
Athlon x2 4400, 4GB ram, geforce 7600GT 256MB en Windows Vista x64. Heb er ook een filmpje van gemaakt hoe het draaitquote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Kaptein het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat (ongeveer) je specs zijn? Mijn pc is niet de nieuwste meer, maar was ten tijde van de aankoop (+/- 2 jaar geleden) wel redelijk high-end (GTA SA draait bijvoorbeeld vlekkeloos op de hoogste resolutie, meeste detail).
Ben benieuwd hoe GTA IV bij mij draait, maar heb weinig zin om 50 euro uit te geven aan een spel dat voor geen meter draait.
Edit: excuses, ik zie een pagina terug de oplossing![]()
Daarom wacht ik nog even met kopen. Ik ga echt niet speciaal mijn hardware upgraden voor een spelletje.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:59 schreef BB-boy het volgende:
Dat ziet er lekker speelbaar uit ja. Van de verhalen die ik hier lees moet je een NASA pc hebben of kun je beter de console versie halen.
Moet je in gedachte nemen dat de PS3 het met gemak aankan. Ik denk dat alleen een Core i7 je kan redden, maarquote:Op woensdag 3 december 2008 16:59 schreef BB-boy het volgende:
Dat ziet er lekker speelbaar uit ja. Van de verhalen die ik hier lees moet je een NASA pc hebben of kun je beter de console versie halen.
Ik hoop dat het alleen aan mijn videokaart ligt. Officieel wordt volgens mij de 7900 als minimum gesteld en ik heb een 7600.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:59 schreef BB-boy het volgende:
Inderdaad, een X-box 360 kost maar 150 euro. Aan een goeie videokaart ben je veel meer kwijt.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:05 schreef Adidah het volgende:
[..]
Daarom wacht ik nog even met kopen. Ik ga echt niet speciaal mijn hardware upgraden voor een spelletje.
De videokaart is het enige dat bij mij beter voor elkaar is (7800 GT). Verder zitten mijn specs lager, ben eigenlijk wel benieuwd nu. Is er niet ergens een testversie te downloaden, met maar één straat ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:07 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het alleen aan mijn videokaart ligt. Officieel wordt volgens mij de 7900 als minimum gesteld en ik heb een 7600.
quote:Windows XP Pro SP3
AMD Athlon 64 X2 Dual 3.11 GHz, 2 GB
ATI Radeon HD 3450, 512 MB
Ik vraag het mij niet af, want dat gaat zeker niet werken.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:26 schreef Adidah het volgende:
Ik vraag mij af of dit gaat werken.
[..]
Bij mij is het ook redelijk gevalletje drama ja... PC is net n half jaar oudquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Barcaconia het volgende:
Nou, op mijn PC draait het dus totaal niet. 800x600 en alles op low of 1, en het loopt zwaar kut.
Geinige site, alles ge-passed. Behalve videokaart bij recommended (heb een 7900 GS...)quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:27 schreef delano.888 het volgende:
Nieuwe pagina dus nogmaals:
Iedereen wil alleen maar zo graag weten of zijn pc GTAIV goed kan draaien, nou hier is de oplossing:
Can you run it?
Alles wat die site wil installeren is goedaardig, hij moet kunnen zien wat je pc heeft en kan, en zo kan hij berekenen of je GTAIV goed kan draaien, alles is vrij ruim genomen dus als er staat dat je net onder recommended zit dan zit t toch echt wel goed...
Mijn resultaten, I FAIL BIG TIME
[..]
Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn practige MSI'tje hooralleen hij is niet voor gamen geschikt, maar dat wist ik van te voren al
Ga ik nu ook even doen, uit mijn benchmark blijkt dat de videokaart de bottleneck is:quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Bij mij is het ook redelijk gevalletje drama ja... PC is net n half jaar oud :') Ben nu bezig mn Geforce te updaten, kijken of dat helpt..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Average FPS: 9.49 Duration: 37.72 sec CPU Usage: 70% System memory usage: 89% Video memory usage: 95% Graphics Settings Video Mode: 800 x 600 (60 Hz) Texture Quality: Low Render Quality: Low View Distance: 1 Detail Distance: 1 Hardware Microsoft® Windows Vista" Home Premium Service Pack 1 Video Adapter: NVIDIA GeForce 8600M GS Video Driver version: 101.34 Audio Adapter: Luidsprekers (2- Creative USB Sound Blaster Audigy 2 NX) Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T7500 @ 2.20GHz |
Kijk uit daarmee, ik had ook alles groen, de meeste 1 of 2 streepjes boven minimum en check mijn benchmark: het is NIET speelbaar.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef menesis het volgende:
[..]
Geinige site, alles ge-passed. Behalve videokaart bij recommended (heb een 7900 GS...)
Heb ik gedaan. Ik kan alleen een driver van Asus downloaden, die van Nvidia zelf pakt hij niet. Nu rendert hij helemaal niets meer in het spel. Ik zie alleen auto's en mensen, geen gebouwen, straten... helemaal niets :Squote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef xminator het volgende:
Zou het niet handig zijn als je je driver update? Ze zitten nu al op driver versie 180.xx
Jup, de auto-search tool van Nvidia gaf mijn typenummer aan (8600m GS) en zei dat ik naar de site van Asus moest gaan. Daar heb ik gezocht naar mijn laptoptype (A7sv) en die gaf 2 drivers voor de videokaart, 1tje was versie 101.34 en de andere was een nieuwe versie. Die heb ik dus gedownload en geinstalleerdquote:Op woensdag 3 december 2008 20:42 schreef xminator het volgende:
Je hebt wel de juiste voor de mobile versie gedownload he?
Ik had eerst problemen om de controles te veranderen. Na een herstart of twee ging het. Ik speel nu met de pijltjestoetsen. De returntoets kan je wel niet binden (gebruik die altijd als enter/exit vehicle)quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef Xlarge het volgende:
zie ik het nou niet, of moet ik besturen met de wasd toetsen.
Kan ik de besturing van voertuigen/ lopen ed niet naar de pijltjestoetsen veranderen ?
weet iemand het ?
Heeft iemand enig idee hoe dit kan?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:09 schreef Brulbuffel het volgende:
Ik heb dit spel vandaag aangeschaft voor de pc maar tering wat een gezeik om dit spel te installeren zeg. En nu kan ik het nog steeds niet spelen omdat als ik: "new game " kies hij maar blijft laden en laden.
Ik zie eerst 4 gasten in beeld komen, en daarna blijft het spel maar laden met een geheel zwart scherm en een tekstje rechts onderin.
iemand enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn???? Ik heb er niet voor niks 50 euro voor betaald.
Ik vind GTA gewoon niet lekker spelen op de Xbox...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:10 schreef emokid het volgende:
Wat een gedoe. Koop een console, stop de game erin en speel binnen 3 minuten.
je moet op v drukken, dan krijg je de normale camera standenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hmmz, dat rijdt nog niet echt gaaf.
In de vorige GTA's ging ik soms gewoon gezellig rijden, maar nu is dat niet meer zo leuk.
Besturing went vrij snel.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef Orbis het volgende:
De game loopt nog verdomd soepel hier, met een 8800GS. Texture detail staat weliswaar op low, maar soit. Ik kan in ieder geval spelen, en het voelt weer heerlijk. Het zal alleen wel even duren eer ik wen aan de wat moeizame besturing. En morgen eens zien hoeveel ik uit de game kan halen zonder de restricties die het spel oplegt, wat betreft de graphics. Want ik vind het wel erg flauw dat ik niet eens de medium textures mag proberen.
Het gaat me niet om de camerastanden, maar om het rijgemak.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef Sargon het volgende:
[..]
je moet op v drukken, dan krijg je de normale camera standen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |