je moet op v drukken, dan krijg je de normale camera standenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hmmz, dat rijdt nog niet echt gaaf.
In de vorige GTA's ging ik soms gewoon gezellig rijden, maar nu is dat niet meer zo leuk.
Besturing went vrij snel.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef Orbis het volgende:
De game loopt nog verdomd soepel hier, met een 8800GS. Texture detail staat weliswaar op low, maar soit. Ik kan in ieder geval spelen, en het voelt weer heerlijk. Het zal alleen wel even duren eer ik wen aan de wat moeizame besturing. En morgen eens zien hoeveel ik uit de game kan halen zonder de restricties die het spel oplegt, wat betreft de graphics. Want ik vind het wel erg flauw dat ik niet eens de medium textures mag proberen.
Het gaat me niet om de camerastanden, maar om het rijgemak.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef Sargon het volgende:
[..]
je moet op v drukken, dan krijg je de normale camera standen
Zo zag de mijne er ook uit. Geloof me, je videokaart gaat het niet trekken.quote:
En laat online het nou juist afweten met een MMA10 error...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh ja, die parameters die ik gaf werken wel JD. Je moet alleen wel in online mode spelen, in offline mode werkt het inderdaad niet.
Het ligt er ook een beetje aan waar je het geld aan uitgegeven hebt natuurlijk. In principe zou je zelfs voor 500 euro klaar kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mijn pc was 600euro nieuw![]()
![]()
En dan lees ik mensen die systemen hebben van 1300euro dat die m niet eens kunnen runnen
Same here, maar toch draai ik m voluit @ 1600*1200quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |