Zo zag de mijne er ook uit. Geloof me, je videokaart gaat het niet trekken.quote:
En laat online het nou juist afweten met een MMA10 error...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh ja, die parameters die ik gaf werken wel JD. Je moet alleen wel in online mode spelen, in offline mode werkt het inderdaad niet.
Het ligt er ook een beetje aan waar je het geld aan uitgegeven hebt natuurlijk. In principe zou je zelfs voor 500 euro klaar kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mijn pc was 600euro nieuw![]()
![]()
En dan lees ik mensen die systemen hebben van 1300euro dat die m niet eens kunnen runnen
Same here, maar toch draai ik m voluit @ 1600*1200quote:
Dat was mijn 486DX2 met turbo knop ook ooit.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Alles OK, maar mijn 7800GTtje wil ie niet. Daar failt ie hard op. En dat was ooit zo'n topkaart.
Vergeet het maarquote:
Je hebt ook nog Low Quality hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 23:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Vergeet het maar
Op mijn 8600GT speel ik moeilijk op 800x600 met Render en Texture quality op medium
100%, hij geeft zelfs steeds keurig tips als "Druk Y om .... te doen" in het scherm.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:16 schreef Junkie het volgende:
Werkt de PC versie eigenlijk met die XBOX360 controller?
De meeste Games for Windows spellen doen dat namelijk wel.
Ik hoop dat mijne voor het weekend binnen is.![]()
BlahDVD.com Order Details:
Grand Theft Auto IV (PC) (x1) , £24.90 + £1.00 shipping
Omdat jij met onboard zut zit die wss bepaalde shaders niet aankan. Onboard is gewoon troep.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:01 schreef Scarface150993 het volgende:
K koos spellen die ik wel kon afspelen zoals : fifa 09 en hij zegt dat mijn pc het niet kan vanwege mijn videokaart. Ik heb namelijk geen videokaart maar een graphics accelerator en dat betekent dat mijn pc niet goed werkt met spelletjes maar toch kan ik : gta sa , fifa 09 , pro 09 , max payne 2 en nog een paar spellen spelen.
ER staat wel bij dat mijn pc 128 mb videokaart heeft dus mijn graphics accelerator is toch wel goed genoeg voor de spellen die ik net opnoemde maar wrm zegt die shit dan dat mijn pc fifa niet aan kan ?
128 megabyte? Met 256 megabyte kan ik hem op 800*600 draaien, met 128 mag je met 320*240 al blij zijn...quote:Op woensdag 3 december 2008 23:01 schreef Scarface150993 het volgende:
K koos spellen die ik wel kon afspelen zoals : fifa 09 en hij zegt dat mijn pc het niet kan vanwege mijn videokaart. Ik heb namelijk geen videokaart maar een graphics accelerator en dat betekent dat mijn pc niet goed werkt met spelletjes maar toch kan ik : gta sa , fifa 09 , pro 09 , max payne 2 en nog een paar spellen spelen.
ER staat wel bij dat mijn pc 128 mb videokaart heeft dus mijn graphics accelerator is toch wel goed genoeg voor de spellen die ik net opnoemde maar wrm zegt die shit dan dat mijn pc fifa niet aan kan ?
die had ik ook!! met 8 mb ramquote:Op woensdag 3 december 2008 23:24 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat was mijn 486DX2 met turbo knop ook ooit.
Wou dat ik dat ook kon zeggen. Heb nu ALLES low, VSYNC uit, 800x600 en 30FPS (en dan dropt het binnen 1 minuut naar 20FPS). Ergens zit gewoon een fout...maar waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |