Die mensen moeten er ook zijn. Totdat de tijd komt dat je alles uit de muur kunt trekken zou je ze echt wel nodig hebben.quote:
Oh nee, dan moet je er respect voor hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 15:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die mensen moeten er ook zijn. Totdat de tijd komt dat je alles uit de muur kunt trekken zou je ze echt wel nodig hebben.
Dacht dat dit het onderwerp van de OP wasquote:
Dat zeg ik toch nergens? Ik bedoel; als ze allemaal gaan staken (ik noem maar ff wat) dan heb jij een groot probleem omdat je dan naar de FEBO kan gaan om je vreten te halen.quote:Op zondag 28 september 2008 15:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh nee, dan moet je er respect voor hebben
Ik heb er zelf voor gekozen om achter de kassa te gaan. Is dat gelijk een reden om geen respect te hebben?quote:Op zondag 28 september 2008 15:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh nee, dan moet je er respect voor hebben
Dat ze homo zijn?quote:Op zondag 28 september 2008 15:23 schreef Cahir het volgende:
Ik moet wel toegeven dat het vooroordeel van jongens achter de kassa wel weer klopt.
Nee, dat zeg je inderdaad nergens expliciet maar je impliceert het wel met opmerkingen dat die mensen er ook moeten zijn en dat iedereen ze nodig heeft.quote:Op zondag 28 september 2008 15:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens? Ik bedoel; als ze allemaal gaan staken (ik noem maar ff wat) dan heb jij een groot probleem omdat je dan naar de FEBO kan gaan om je vreten te halen.
Nee, het werkt juist andersom. Ik heb geen respect voor iemand puur omdat hij/zij als een primaat eentonig werk zit uit te voeren.quote:Op zondag 28 september 2008 15:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik heb er zelf voor gekozen om achter de kassa te gaan. Is dat gelijk een reden om geen respect te hebben?
he ik moet af en toe ook kassa draaienquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 17:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
he ik moet af en toe ook kassa draaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |