Je plaatje doet het niet. Je faalt enorm.quote:Op zondag 28 september 2008 18:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ziehier een standbeeld:
[ afbeelding ]
wies dat danquote:Op zondag 28 september 2008 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
Ziehier een standbeeld:
[ afbeelding ]
boeiend , ik heb een z600 4 jaar gehadquote:
en beviel die of heeft je paard hem opgegetenquote:Op zondag 28 september 2008 18:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik had hem ook , de blauwe editie
Dan wordt 1996 zelfs een vooruitgangquote:Op zondag 28 september 2008 18:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
boeiend , ik heb een z600 4 jaar gehad
word het thema van 201 als ik hem moet makenquote:Op zondag 28 september 2008 18:32 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn standbeeld moet natuurlijk wel in de OP.
maar jij bent ook een baas he.quote:
Ik ben dan ook een sloeberquote:Op zondag 28 september 2008 18:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar jij bent ook een baas he.
jitzze zit mij gewoon te stangen omdat hij hem niet kan betalen
quote:Op zondag 28 september 2008 18:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar jij bent ook een baas he.
jitzze zit mij gewoon te stangen omdat hij hem niet kan betalen
Kachel nog welquote:Op zondag 28 september 2008 18:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een sloeberJullie moeten mij sponseren, want straks moet de kachel weer aan
Weet ik veel. Ik heb allemaal witte metalen dingen aan de muur die spontaan warm worden 's avondsquote:Op zondag 28 september 2008 18:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kachel nog wel![]()
Lieve sgat..
Ik heb al lang een RADIOATOR (ALs ik het goed spel)
Kan ook een auto jatten , wat met de koeling prutsen , en hij werkt ook als kachel.
Je ruikt alleen wel benzine geur,,
Maar ja GRATIS =GRATIS.
Ga je s'nacht langs bij auto's en dan haal je ff wat benzine.
Of: Ik heb niet zomaar een kachel, ik heb een griepkachelquote:Op zondag 28 september 2008 18:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kachel nog wel![]()
Lieve sgat..
Kan ook een auto jatten , wat met de koeling prutsen , en hij werkt ook als kachel.
Maar ja GRATIS =GRATIS.
quote:Op zondag 28 september 2008 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb allemaal witte metalen dingen aan de muur die spontaan warm worden 's avonds
En het is radiatorquote:Op zondag 28 september 2008 18:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kachel nog wel![]()
Lieve sgat..
Maar ja GRATIS =GRATIS.
anders heeft kees nog wel een kachelquote:Op zondag 28 september 2008 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of: Ik heb niet zomaar een kachel, ik heb een griepkachel
makkelijk he?quote:
Die was op vakantie naar Spanje geloof ikquote:Op zondag 28 september 2008 18:48 schreef gers het volgende:
[..]
anders heeft kees nog wel een kachel
Het is de manier hoe je het brengt..quote:Op zondag 28 september 2008 18:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
makkelijk he?
maar als een ander het zegt is de wereld te klein!!
Er was eens een zekere Kees, in een SBS6 programma. Wat zoiets heette als probleemwijken.quote:Op zondag 28 september 2008 18:49 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Het is de manier hoe je het brengt..
En bedoelen jullie met griep kachel.
Als het daar maar bij blijftquote:Op zondag 28 september 2008 18:53 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei !
Ik ga gloeien van bockbier !
quote:Op zondag 28 september 2008 18:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er was eens een zekere Kees, in een SBS6 programma. Wat zoiets heette als probleemwijken.
Maar goed, Kees was palletsordeerder. Kees ging vaak naar de hoeren, vooral naar een spaanse, want die had een goede prijs/kwaliteits verhouding.
Ook had Kees een kachel. Maar die kachel kwam uit 1850, en deed het dus niet zo best meer. Daarom besloot Kees om op tv de kachel uit te schelden voor een zekere ziekte die je krijgt als je veel rookt.
nu al terug van kroeg, zeker voor het voetbal of????quote:Op zondag 28 september 2008 18:53 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei !
Ik ga gloeien van bockbier !
quote:Op zondag 28 september 2008 18:54 schreef superXmacho het volgende:
[..]
![]()
Hij noemde die kachel toch tyfes kachel??
En volgends mij krijg je op een andere manier griep.
Neen even kleine pauze.quote:Op zondag 28 september 2008 18:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nu al terug van kroeg, zeker voor het voetbal of????
quote:Op zondag 28 september 2008 18:54 schreef superXmacho het volgende:
[..]
![]()
Hij noemde die kachel toch tyfes kachel??
En volgends mij krijg je op een andere manier griep.
Ben niet achterlijk zo als de meeste ,quote:
En dan haar sperma donor worden ?quote:Op zondag 28 september 2008 18:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar maar maar, ze is blond. Ik wil met haar afspreken
Je heb dan wel nie veul tiet !quote:Op zondag 28 september 2008 18:55 schreef superXmacho het volgende:
maar ik zal ff douche..
Me haar zit zo braad als de hel.
En moet morgen wel naar school.
Tot zo.
kijk dat bedoel ik, als een ander het zegt.....WOEI!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ben niet achterlijk zo als de meeste ,
Ik doe teminste nog wat aan school.
Nee, waarom meteen zo banaalquote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En dan haar sperma donor worden ?
HOAX Vmbo- t is geen school.quote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ben niet achterlijk zo als de meeste ,
Ik doe teminste nog wat aan school.
quote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je heb dan wel nie veul tiet !
oh my gosh, speel jij ook RSquote:Op zondag 28 september 2008 18:55 schreef RickoKun het volgende:
KANKER MOT JE KIJKEUH WAT IK IN MIEN ARCHIEVEN HEB STAAN!?!?!?
EEN RICKOBOY VAN 6 JAAR GELEDEN
http://video.google.nl/videosearch?q=ricko&hl=nl&emb=0&aq=f#q=gestoord%20hakken&hl=nl&emb=0
http://video.google.nl/videosearch?q=ricko&hl=nl&emb=0&aq=f#q=gestoord%20hakken&hl=nl&emb=0
quote:Op zondag 28 september 2008 18:59 schreef behangplakker het volgende:
Mag ik NSB'er spelen en vragen aan FA's om haar na te trekken of het een kloon is
Jij bent ook die kerel van het zwaar gestoord hakkenquote:Op zondag 28 september 2008 18:55 schreef RickoKun het volgende:
KANKER MOT JE KIJKEUH WAT IK IN MIEN ARCHIEVEN HEB STAAN!?!?!?
EEN RICKOBOY VAN 6 JAAR GELEDEN
quote:Op zondag 28 september 2008 18:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, waarom meteen zo banaal banaan
En terecht, dit is echt een kutkloonquote:Op zondag 28 september 2008 19:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat wordt wel gedacht op haar FOBO!!
Waarom heeft niemand hier op gereageerd?quote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
![]()
Ik ben een gigantische n00b op fok en weet dat ik in de SC topics weinig tot geen recht van spreken heb![]()
Maar je probeert in de eerste 500 posts toch een beetje een clubje te vinden waar je jezelf een beetje in kan vinden.
Ik begon in MEN, maar dat was alleen om een beetje te kijken wat de mogelijkheden waren en om (ja ik weet het..) je post-count een beetje op te krikken.
Daarna een beetje baggeren in ONZ om een beetje naamsbekendheid te verwerven, je kent hel wel, beetje mee doen met de rellen, beetje tegen de mods aan lopen trappen....
Bleek dus uiteindelijk niks voor mij te zijn, ik doe nog wel eens wat in ONZ hoor, maar dan moeten daar toch een paar gele rakkers tegenover staan!!!
Toen ik dus dreigde op een Fok!-zijspoor te raken, kwam ik via-via op de SC van KLB terecht...
Hier had ik al snel door dat dit toch een beetje mijn publiek is, ik kan hier mijn ei kwijt en voel mij hier lekker.
Dus omdat dit deel 200 is wil ik graag iedereen die de KLB-SC mogelijk maakt gewoon ff bedanken omdat dat ook wel eens mag!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo, en nu alle traantjes weer zijn weggepinkt, gaan we door tot de orde van de dag!!!
Niet gelezen, ik ga het even lezen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand hier op gereageerd?
Bedankt
Oh, misschien even F5en nadat ik gegeten heb voordat ik iets zegquote:Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bedankt
Hoi bpquote:Op zondag 28 september 2008 19:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Niet gelezen, ik ga het even lezen.
Tevens: Hoi jordy
Kutn00bquote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:![]()
Ik ben een gigantische n00b op fok en weet dat ik in de SC topics weinig tot geen recht van spreken heb![]()
Maar je probeert in de eerste 500 posts toch een beetje een clubje te vinden waar je jezelf een beetje in kan vinden.
Ik begon in MEN, maar dat was alleen om een beetje te kijken wat de mogelijkheden waren en om (ja ik weet het..) je post-count een beetje op te krikken.
Daarna een beetje baggeren in ONZ om een beetje naamsbekendheid te verwerven, je kent hel wel, beetje mee doen met de rellen, beetje tegen de mods aan lopen trappen....
Bleek dus uiteindelijk niks voor mij te zijn, ik doe nog wel eens wat in ONZ hoor, maar dan moeten daar toch een paar gele rakkers tegenover staan!!!
Toen ik dus dreigde op een Fok!-zijspoor te raken, kwam ik via-via op de SC van KLB terecht...
Hier had ik al snel door dat dit toch een beetje mijn publiek is, ik kan hier mijn ei kwijt en voel mij hier lekker.
Dus omdat dit deel 200 is wil ik graag iedereen die de KLB-SC mogelijk maakt gewoon ff bedanken omdat dat ook wel eens mag!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo, en nu alle traantjes weer zijn weggepinkt, gaan we door tot de orde van de dag!!!
quote:Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bedankt
Vond het een goede quote, heb ik ook meteen mijn zegje gedaan. Hij heeft hier nog een lange weg te gaan als hij erkenning wil hierquote:Op zondag 28 september 2008 19:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, misschien even F5en nadat ik gegeten heb voordat ik iets zeg
Hij bijt wel hoorquote:Op zondag 28 september 2008 19:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mijn eerste reactie!!!
en nog wel door iemand die ik persoonlijk hoog in het KLB vaandel heb staan....
Mja dat welquote:Op zondag 28 september 2008 19:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vond het een goede quote, heb ik ook meteen mijn zegje gedaan. Hij heeft hier nog een lange weg te gaan als hij erkenning wil hier
een vrouw volgens wikipediaquote:Op zondag 28 september 2008 19:07 schreef CraniuM het volgende:
is Tracy Chapman nu een vrouw of man?
Ja, het zou eigenlijk in de OP moeten. Dat dit een gewilde topicreeks isquote:
ik waardeer jullie eerlijkheid, ik heb een echt hele lange weg te gaan...maar ben bereid stof te bijten tot ik er dood bij neerval!!!quote:
Wat moet in de OP?quote:Op zondag 28 september 2008 19:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, het zou eigenlijk in de OP moeten. Dat dit een gewilde topicreeks is
Dat dit een gewilde topicreeks is, en je er niet zomaar bij hoort. We zijn immers bazen van het hoogste soort hequote:
Klinkt goed enzo.quote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik waardeer jullie eerlijkheid, ik heb een echt hele lange weg te gaan...maar ben bereid stof te bijten tot ik er dood bij neerval!!!
Ik ben geen baas. Ik zie er verdomme niet uit als zo'n neusaap.quote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat dit een gewilde topicreeks is, en je er niet zomaar bij hoort. We zijn immers bazen van het hoogste soort he
* Breathtaking nietquote:Op zondag 28 september 2008 19:08 schreef Noorsbloed het volgende:
KPD !!
* Noorsbloed heeft ook toegang.
Ooh kom op zegquote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik waardeer jullie eerlijkheid, ik heb een echt hele lange weg te gaan...maar ben bereid stof te bijten tot ik er dood bij neerval!!!
quote:Op zondag 28 september 2008 19:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben geen baas. Ik zie er verdomme niet uit als zo'n neusaap.
Meisje.quote:
Sterf. Had jij maar eens de helft van zijn fatsoenquote:
quote:
Fatsoen is voor mietjesquote:Op zondag 28 september 2008 19:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Meisje.
[..]
Sterf. Had jij maar eens de helft van zijn fatsoen
Hahaha hoeft niet hoorquote:Op zondag 28 september 2008 19:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Awww ...
Je mag mijn acount lenen als je wilt ?
Onfatsoen voor straattuigquote:Op zondag 28 september 2008 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fatsoen is voor mietjes
[..]
Hahaha hoeft niet hoorik heb die van fas al eens geleend
Ga dan op straat rondhangenquote:Op zondag 28 september 2008 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, mij lijkt het werkelijk super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |